Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2009-07-28, 21:49
  #25
Medlem
boredyouths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
Ja jag skulle också vilja höra från nån som har fått in det i Sverige på det sättet.

Hur pass lättillgängligt är det där?

Jag undrar detsamma, ska också dit, eller till warzawa, same shit, nu i dagarna och skulle vilja ta med mig lite hem, men hur ska jag gå tillväga? Jag ska flyga hem och har ingen lust att få en knarkhund i arslet, men att posta det, ska jag bara posta det till min hemadress? Om brevet stoppas, vad säger tullen när dom får reda på att jag varit i landet samtidigt som brevet skickats? Har ingen 2:a hands adress och vettefan om jag hinner skaffa.
__________________
Senast redigerad av boredyouth 2009-07-28 kl. 21:51.
2009-08-02, 20:06
  #26
Medlem
Mycket meta

Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
Någon som har koll på hur det är med tjacket i Lettland (Riga)? Vad kostar ett g där? Kan tänka mig att det är renare än det svenska, är det så?

Gör så här, ta en taxi och säg till chauffören att du vill köpa och ange ditt rumsnummer på hotellet.
Efter nån timme kommer en trevlig kille med ett litet urval, pick and choose....
100 g fint meta kostar ca 500-600 EUR...

Vill man ha stora mängder av riktigt riktigt bra skit är Lithauen en höjdare, kör samma taxiknep där med, där har jag köpt det bästa jag någonsin haft, luktade honung å var grymt stark...
__________________
Senast redigerad av tjacklover 2009-08-02 kl. 20:32.
2009-08-02, 20:08
  #27
Medlem
Varning Färja

Citat:
Ursprungligen postat av Nicanor
Å fan, så jävla billigt. Man borde ju ta färjan över en gång i månaden och köpa med sig en klump i så fall. Någon som praktiserat denna införskaffningsmetod?

När du kliver av färjan möts du av så jävla många hundar att du inte anande att polisen hade så månge, varje gång.......
Kul dock att kolla alla som springer iväg på de toaletter som finns centralt belägna i terminalen....*asgarv*
2009-08-02, 20:11
  #28
Medlem
Lillys ?

Citat:
Ursprungligen postat av Romeo88
Snacka med hororna på bordellerna. Dem har garanterat smuts.
Var en sväng i Tallin förut. Hororna hade fan ögon större än en pingisboll.
Ligger ett horhus 10 min utanför tallin city. Snacka med taxi grabbarna.

Månde du mena lillys....
2009-08-02, 20:17
  #29
Medlem
Det bästa är faktiskt att flyga hem med det

Flyg hem via helsinki...transferhall i Finland och landa på terminal 2, tullarna där på flyg från finland är där lika ofta som tomten i zambia....
2017-09-05, 14:34
  #30
Medlem
adolphens avatar
BUMP

Köp blåa nivea rollonen den går det att ta bort kulan på. rulla ihop låt oss säga 15-20g beror på konsistens och tryck ner den i flaskan. på med kulan och ner i necessären. du kan ju ha typ 10 st med dig på 2 personers bagage bara säga att ni lider av svettningar! Har smugglat så många gånger till olika länder. Funkat både på färja och på flyg.
2017-09-05, 14:41
  #31
Medlem
Jag hade flickvän en längre tid i Tallinn så har varit mycket i Estland.

Men där rökte de flesta vuxna weed och många bönder odlar på landet och säljer som extra inkomst. Det är dock dåligt bush-weed.
Fick dock lite av min flickväns pappa när jag var på besök då han visste jag gillade att röka.

Såg inte mycket annat, alls över huvud taget. Och misstänker du måste vända dig till rätt pundiga typer för att få fram det. Priserna kommer sättas efter dig som Svensk såvida du inte talar flytande modersmål i Estniska.

Då var jag ändå i de centrala "klickarna" av innefolk i Tallinn när jag var där. Restaurangägare och liknande av de bästa ställena. Men såg aldrig någon ens snorta nånting vitt över huvud taget. Men man pratade öppet om droger generellt. Weed var inget någon hymlade om och man hade inte alls samma synsätt som i Sverige att det var en drog ens. (Legalt är det dock en drog)

Känns som Tallinn har de som vil försöka göra något med livet flyttat till. Och snorta vitt ingår inte i det.

Jag skulle åka ut till mindre städer för att hitta någon from av vitt.
2017-09-05, 14:42
  #32
Moderator
Morfar-52s avatar
(FB) Centralstimulantia utomlands: Priser, kvalitet, tillgänglighet osv? (Sammanfogade) /låst
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback