Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-11-11, 23:17
  #25
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neksnor
Jag tyckte att https://www.systembolaget.se/dryck/ol/rumpkin-1072003 påminde lite om den. Fast Rumpkin är väl formellt sett, vad nu det betyder, ett halloweenöl även om jag tycker att den är ganska julig.

Den var så jävla stark (och dyr) att jag hoppade över att köpa den, tänkte att den skulle vara lite för mycket. Kanske borde ha provat ändå. Och nu är det inte många butiker i landet som har den kvar, antar jag.
Citera
2017-11-12, 23:53
  #26
Medlem
Saltkatts avatar
Jag brukar gilla de flesta av Brekeriets suringar, men deras saffranssuröl(!) Lusse Lelle är inget ni behöver ta omvägar för att få tag i. Jävligt snygg färg, det ska erkännas, men annars var det rätt motbjudande. Ingen vidare julstämning.
Citera
2017-11-14, 18:55
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Jag brukar gilla de flesta av Brekeriets suringar, men deras saffranssuröl(!) Lusse Lelle är inget ni behöver ta omvägar för att få tag i. Jävligt snygg färg, det ska erkännas, men annars var det rätt motbjudande. Ingen vidare julstämning.
Skönt. Jag var på väg att köpa ett gäng men någon hade hunnit före och köpt de 30 (!) som fanns kvar.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback