Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-09-05, 02:07
  #5269
Medlem
Teoretiskt så skulle din mamma ha pungkulor, hur hanterar du det?
Citera
2015-09-05, 02:10
  #5270
Medlem
Bättre att ta diskutioner ur vekligheten istället för att jaga väderkvarnar
Citera
2015-09-05, 02:15
  #5271
Avstängd
MeggieClearys avatar
Om man måste fundera över om man är svensk så är man förmodligen inte det.
Citera
2015-09-05, 02:18
  #5272
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Om man måste fundera över om man är svensk så är man förmodligen inte det.
Så enligt din egen deffenition så är du inte svensk, du funderade över det.. Såklart!
Citera
2015-09-05, 02:19
  #5273
Medlem
Grävulens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Om man måste fundera över om man är svensk så är man förmodligen inte det.

Det är en bra sammanfattning. Jag hade självklart försvarat Sverige om någon ville utrota alla svenskar. Kan man inte svara på den frågan så är man inte svensk.
Citera
2015-09-05, 02:20
  #5274
Medlem
Grävulens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nahkis5000
Så enligt din egen deffenition så är du inte svensk, du funderade över det.. Såklart!

Blatte-Arnstad är det du? Vem hade du försvarat i ett utplåningskrig mellan iran och sverige?
Citera
2015-09-05, 02:21
  #5275
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grävulen
Det är en bra sammanfattning. Jag hade självklart försvarat Sverige om någon ville utrota alla svenskar. Kan man inte svara på den frågan så är man inte svensk.
För att svara på frågan så måste man veta vilka som skall försvaras..
Citera
2015-09-05, 02:25
  #5276
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grävulen
Blatte-Arnstad är det du? Vem hade du försvarat i ett utplåningskrig mellan iran och sverige?
Jag försvarar varje människas rätt till att leva.
Jag anser tillockmed att en moder från Iran med 3 döttrar som håller på att drunkna i havet att jag skulle riskera mitt liv för atr rädda dessa barn.
Citera
2015-09-05, 02:30
  #5277
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grävulen
Blatte-Arnstad är det du? Vem hade du försvarat i ett utplåningskrig mellan iran och sverige?
Blatte-arnstad?????
Citera
2015-09-05, 02:38
  #5278
Medlem
Grävulens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nahkis5000
Jag försvarar varje människas rätt till att leva.
Jag anser tillockmed att en moder från Iran med 3 döttrar som håller på att drunkna i havet att jag skulle riskera mitt liv för atr rädda dessa barn.

Ditt svar är felaktigt. Vi diskuterar vem som är svensk och människors identitet, inte vem som har rätt att leva.

Om du var tvungen att välja att rädda

din egen mor och hennes 3 döttrar som håller på att drunkna
eller
en moder från Iran med 3 döttrar som håller på att drunkna

Kan jämföras med vem du skulle slåss för i ett utplåningskrig. Ditt hemland eller Sverige. Vem hade du räddat?
Citera
2015-09-05, 02:42
  #5279
Medlem
Unga människor 17-33 är ovanligt vanliga i dessa hat och generaliserande trådar om invandring.
För alla ni som har ett hjärta på rätt ställe och till och med är rent av lätt lurade enligt rassister.
Kör på ni kommer till insikt med åldern och ni lär er att bli stora människor (även ni som röstar på SD, sd röstare är vettigt folk).
Det finns nationer (dessa är egentligen påhitt) med gränser. Vissa tar emot mer andra mindre.
Om alla såg ut som jag skulle ingen reagera eftersom jag jobbar och betslar skatt.
Om dom såg ut som Sverigedemokraterna så skulle bara "PK" media reagera..
Om sanningen ska fram så av "svenskar" så är SD överrepresenterade i bidragsfusk och kriminalitet.
Mig personligen så ska jag inte försvara mig mot någon utrensning från dessa SD folk.. Jag hoppas polisen tar dom bara.. La vida Sweden
Citera
2015-09-05, 02:46
  #5280
Medlem
Unga människor 17-33 är ovanligt vanliga i dessa hat och generaliserande trådar om invandring.
För alla ni som har ett hjärta på rätt ställe och till och med är rent av lätt lurade enligt rassister.
Kör på ni kommer till insikt med åldern och ni lär er att bli stora människor (även ni som röstar på SD, sd röstare är vettigt folk).
Det finns nationer (dessa är egentligen påhitt) med gränser. Vissa tar emot mer andra mindre.
Om alla såg ut som jag skulle ingen reagera eftersom jag jobbar och betslar skatt.
Om dom såg ut som Sverigedemokraterna så skulle bara "PK" media reagera..
Om sanningen ska fram så av "svenskar" så är SD överrepresenterade i bidragsfusk och kriminalitet.
Mig personligen så ska jag inte försvara mig mot någon utrensning från dessa SD folk jag kommer inte ta till vapen. Vart ska jag skickas?.. Jag hoppas polisen tar dom bara.. La vida Sweden
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback