Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-06, 20:23
  #133
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barbara Ann
Ja vem vet! Låt oss hoppas

Agnetha skulle ju kunna framföra Du Är Min Man t.ex. vid Allsång på Skansen för att skingra alla tvivel...

”På Benny Anderssons Orkesters album Story of a Heart 2009 framförde Helen Sjöholm låten på engelska, som You Are My Man.”
Citera
2017-07-22, 20:22
  #134
Medlem
Det kanske har framgått tidigare i tråden, jag har varit nonchalant nog att inte läsa hela, men; Har Gert van der Graaf slutat stalka och gått vidare med sitt liv?
Citera
2017-07-23, 13:03
  #135
Medlem
Barbara Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i-en-strut
Det kanske har framgått tidigare i tråden, jag har varit nonchalant nog att inte läsa hela, men; Har Gert van der Graaf slutat stalka och gått vidare med sitt liv?

Han har väl fortfarande besöksförbud? Kanske förbud att vistas i Sverige t.o.m.?
Citera
2018-01-04, 23:56
  #136
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D3an
jag vet inte direkt hur det är med de andra, men agneta som jag träffar personligen lever bra i sin stillsamhet i utkanten av sthlm.
de finns ingen ekonomisk vinning att dra in mer pengar i form av turneér när det redan finns ett överflöd utifrån de liv hon lever idag.
Just detta har hon ju nämnt flera ggr-----finns tillräckl med peng,igt Abba mer oavs hur mkt hon skulle dra in. Sen ans ju både hon+många 2:a att de=I helt fel åld numera !
Citera
2018-01-05, 00:35
  #137
Medlem
mikael_svenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deakpeasley
Just detta har hon ju nämnt flera ggr-----finns tillräckl med peng,igt Abba mer oavs hur mkt hon skulle dra in. Sen ans ju både hon+många 2:a att de=I helt fel åld numera !
Va fan, jag har ju sagt att du ska hoppa över flugsvampen innan du går in på flashback.
Citera
2018-01-05, 00:36
  #138
Medlem
mikael_svenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deakpeasley
Just detta har hon ju nämnt flera ggr-----finns tillräckl med peng,igt Abba mer oavs hur mkt hon skulle dra in. Sen ans ju både hon+många 2:a att de=I helt fel åld numera !
Du har skrivkonstens gåva. Aldrig funderat på att skriva en roman?
Citera
2020-02-06, 19:42
  #139
Medlem
Tror agnetha är kvinnan i Niklas Strömstedt .sista morgonen...hon är mycket lik alla hans andra kvinnor..hon bodde på Lidingö...och bodde i ett hus ...hon sa en gång i en intervju att det bästa med livet är att man kan börja om och om .i låten säger hon till Niklas...när hösten kom känns det som det börjar om..eller vad tror ni....
Citera
2023-03-11, 04:38
  #140
Medlem
Stormpiskares avatar
Ville bara tipsa om att den fantastiska verklighetsbaserade filmen "Raskenstam" med Agnetha i ena huvudrollen nu ligger uppe på Svtplay. https://www.svtplay.se/video/jXy7yzz/raskenstam
Citera
2023-03-11, 11:02
  #141
Medlem
PartyPittochPungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormpiskare
Ville bara tipsa om att den fantastiska verklighetsbaserade filmen "Raskenstam" med Agnetha i ena huvudrollen nu ligger uppe på Svtplay. https://www.svtplay.se/video/jXy7yzz/raskenstam

Jäklar den här rullen har gått mig förbi! Tack för tips
Ja jäklar, Kim Anderzon, Lena Nyman, Harriet Andersson, Birgitta Andersson, Carl-Gustaf Lindstedt med mera!!
Då blir det denna rulle, en pava vin och kastrullpopcorn ikväll!

Igår kväll gick ” Zombieland” på linjär tv:n. Det var hemskt. Men orkade inte byta kanal. Ångrar det! El
Denna kväll lär bli bättre!
Citera
2023-03-11, 13:00
  #142
Medlem
Tullamores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormpiskare
Ville bara tipsa om att den fantastiska verklighetsbaserade filmen "Raskenstam" med Agnetha i ena huvudrollen nu ligger uppe på Svtplay. https://www.svtplay.se/video/jXy7yzz/raskenstam
Den var det länge sedan man såg. Kultrulle! Tack för tipset
Citera
2023-03-11, 17:38
  #143
Medlem
Stormpiskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PartyPittochPung
Jäklar den här rullen har gått mig förbi! Tack för tips
Ja jäklar, Kim Anderzon, Lena Nyman, Harriet Andersson, Birgitta Andersson, Carl-Gustaf Lindstedt med mera!!
Då blir det denna rulle, en pava vin och kastrullpopcorn ikväll!
Det sjuka för mig är, att när jag började titta så var det inte samma film som jag trodde det skulle vara. Har blandat ihop den med någon film om en arbetsplats där det var någon som förförde kvinnor... Hade inte ens sett filmen jag tipsade om, och antagligen var inte ens Agnetha med i filmen jag tänkte det skulle vara.

Men jösses så nice den är, och vilka skådisar! Har bara några minuter kvar. Tyckte dock att Agnetha kunde fått lite mer plats.
Citera
2023-03-12, 07:14
  #144
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormpiskare
Det sjuka för mig är, att när jag började titta så var det inte samma film som jag trodde det skulle vara. Har blandat ihop den med någon film om en arbetsplats där det var någon som förförde kvinnor... Hade inte ens sett filmen jag tipsade om, och antagligen var inte ens Agnetha med i filmen jag tänkte det skulle vara.

Men jösses så nice den är, och vilka skådisar! Har bara några minuter kvar. Tyckte dock att Agnetha kunde fått lite mer plats.


Tror du tänker på filmen Tuppen med Magnus Härenstam som häradsbetäckare.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback