Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-11-14, 15:17
  #1
Medlem
Provokatörs avatar
Tycker det saknas en tråd i detta ämne, det måste finnas massor att berätta. Låt oss rikta in oss på det som inte har med sporten att göra, ni förstår vad jag menar.

Jag vet att Martha och Zlatan har egna trådar men varför begränsa oss, låt oss vidga ämnet till att innefatta alla som på något sätt är inblandade,
svenska, utländska, aktiva, styrelsemedlemmar, anställda föredettingar och journalister.
Citera
2007-11-14, 16:37
  #2
Avstängd
DonJohnsons avatar
Nån skrev i gamla tråden att Zlatan och Henke Larsson har påträffats med en dosa snus
Citera
2007-11-15, 00:52
  #3
Medlem
Nebosa Novakovich rökte väl under sin tid som aktiv spelare?
Citera
2007-11-15, 01:33
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Axiom !!!
Nebosa Novakovich rökte väl under sin tid som aktiv spelare?

Inte direkt skvaller va?
Citera
2007-11-15, 01:39
  #5
Avstängd
DonJohnsons avatar
Och det jag skrev var ett skämt på kvaliteten av svar vi fick i skvaller om Zlatan tråden.
Citera
2007-11-15, 02:39
  #6
Medlem
Bobby Gillespies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axiom !!!
Nebosa Novakovich rökte väl under sin tid som aktiv spelare?

Ja, det stämmer. Han uppgav att han hade "lagt av" inför någon av hans sista säsonger. Rykten gör dock gällande att han under en match i Örebro, då han hade blivit utbytt i halvtid, gick ut och tjuvrökte en cigg och snackade skit med den lokala korvförsäljaren mitt under brinnande match.
Citera
2007-11-15, 03:05
  #7
Medlem
Pancevs avatar
Ett rykte som gick ett tag var att Hedman skulle ha tagit Linda Isacsson (TV4 programledare) ståendes bakifrån i duschen på antingen Karlberg eller Råsunda. LI jobbade som sportreporter ett tag för TV3 och skulle göra en intervju med Hedman.

Har inte en aning om det är sant (dessutom är de berättigade att göra vad fan de vill, båda var singlar vid det påstådda tillfället) men ryktet kom ut via AIK spelare. Hedman var kvar sist enligt ryktet men en spelare som hade lämnat tidigare återvände för att hämta något viktigt ur sin väska.

Tänker dock ej nämna namn på "upptäckaren" respektive spelaren som berättade det för mig.

Nedan som följer är inte så mycket skvaller men kul anekdoter, för mig åtminstone:

Alexander Östlund har medvetet dragit en armbåge stenhårt i ansiktet på mig vid ett inkast (ca 3 minuter in i matchen). Som tur var hann jag undan lite så den gled av hakan och träffade högst upp på bröstet. Jag frågade vad han höll på med (var mest chockad och hann aldrig riktigt bli förbannad) varvid han väste fram - Håll käften, håll käften fitta. Han hade väl lite problem med humöret den pojken alternativt en dålig dag.

Under en träningsmatch på Skytteholms grus mellan AIK och Brage så står jag med en kompis och pratar med Pagge och Janne Eriksson (min kompis är barndomskamrat med Pagge och Janne spelade i AIK vid tillfället, båda skakade just då dock) varvid Roffe Z som tränade Hammarby då kommer fram och småpratar med Pagge och Janne. Janne frågar om de i Hammarby tränar mycket under den perioden (försäsong som sagt) och får ett svar som skapade en talande tystnad då alla fick kväva skrattet i halsen. Roffes svar? - Ja vi kör på rätt hårt nu, det blir i alla fall en 8-9 dagar i veckan.

I övrigt så antar jag att de flesta vet att Moses Nsubuga som medverkar i Fotbollskväll i SVT har spelat in en svensk porrfilm och ja han passerar nog FB's kukkontroll.
Citera
2007-11-15, 11:36
  #8
Medlem
Grym tråd. Två tummar upp.

Mattias Asper uppges ha en megakuk.
Citera
2007-11-15, 14:20
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreneticKaveh
Grym tråd. Två tummar upp.

Mattias Asper uppges ha en megakuk.
Kan garantera att han skulle se ut som en nyfödd bredvid Steve Gallaway. Eller som han skulle ha sagt, "Still the King"
Citera
2007-11-15, 14:43
  #10
Medlem
chribsson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av terrece
Kan garantera att han skulle se ut som en nyfödd bredvid Steve Gallaway. Eller som han skulle ha sagt, "Still the King"

Finns det inte redan en tråd om stora kändiskukar?
Citera
2007-11-15, 15:34
  #11
Medlem
erikbes avatar
http://www.flashback.org/showthread...hlight=fotboll
Här finns en del snaskigt om fotbollsspelare
Citera
2007-11-17, 15:56
  #12
Medlem
Här kommer lite färskt skvaller om Anders Limpar. För ett tag sedan så skulle Anders Limpar gå på date, dom bestämde sig för bowling, innan dom skulle bowla smsade damen och frågade vad dom skulle göra efter bowlingen. Limpar svarar då via SMS -då ska jag ta bowlinggreppet på dig- kanske inte det mest genomtänkta svaret i början av en bekantskap. Att historien kommit ut beror nog på att det var fel svar.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback