• 1
  • 2
2007-11-14, 13:53
Medlem
ExxonEs avatar
tycker det är skoj att vrida och vända på ord. Försök helt enkelt hitta på en engelsk mening eller ordföljd som låter som att man pratar svenska, exempel nedan:

Buy sea share ten.

Citera
2007-11-14, 14:28
Medlem
langaocbs avatar
Flue ma` mead Brian

Flumma med brajan .
Citera
2007-11-14, 20:05
Medlem
ExxonEs avatar
Den var bra! några fler?
Citera
2007-11-14, 20:08
Medlem
Isak min broder.
Citera
2007-11-14, 20:10
Medlem
Skattesmitarns avatar
What a handsome face ...

Va de han som fes ? (maste uttalas pa skanska för att det ska funka )
Citera
2007-11-14, 22:10
Medlem
ThePuppetMasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExxonE
tycker det är skoj att vrida och vända på ord. Försök helt enkelt hitta på en engelsk mening eller ordföljd som låter som att man pratar svenska, exempel nedan:

Buy sea share ten.

Lustigt, jag tänkte starta en precis likadan tråd tidigare idag.

Hur som helst föredrar jag denna.

Penna (kortformen) - är - se - stol - tio

Eller

Långsamt - maj - hora - te - stol - tio
Citera
2007-11-15, 09:57
Medlem
nuhjs avatar
Snow - pea -share - ten
Citera
2007-11-15, 11:33
Medlem
soers avatar
Jag har aldrig förstått mig på folk som fascinerats så till den milda grad att de nästan kissar på sig av att man kan sätta ihop de konstigaste ordkombinationerna och få det att låta som något på svenska. Meningen "köp sjö stol tio" används ju aldrig någonsin. Detta måste vara en av de lägsta formerna av humor, i klass med "Låt kameran gå" där white trash-folket skrattar läppen av sig för att någon tappar byxorna eller cyklar omkull och slår sig fördärvad. Vidrigt.
Citera
2007-11-15, 14:23
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soer
Jag har aldrig förstått mig på folk som fascinerats så till den milda grad att de nästan kissar på sig av att man kan sätta ihop de konstigaste ordkombinationerna och få det att låta som något på svenska. Meningen "köp sjö stol tio" används ju aldrig någonsin. Detta måste vara en av de lägsta formerna av humor, i klass med "Låt kameran gå" där white trash-folket skrattar läppen av sig för att någon tappar byxorna eller cyklar omkull och slår sig fördärvad. Vidrigt.

Javisst är det barnsligt och det hade varit jävligt mycket roligare om man fick ihop en mening som faktiskt kan användas på engelska. Men va fan, hur orkar du sitta och gnälla. I humor-forumet är det cirka en procent av trådarna som innehåller något som får mig att dra på smilbanden, inte fan sitter jag där och gnäller över all infantil humor. Buttmunch!
Citera
2007-11-15, 20:21
Medlem
soers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Javisst är det barnsligt och det hade varit jävligt mycket roligare om man fick ihop en mening som faktiskt kan användas på engelska. Men va fan, hur orkar du sitta och gnälla. I humor-forumet är det cirka en procent av trådarna som innehåller något som får mig att dra på smilbanden, inte fan sitter jag där och gnäller över all infantil humor. Buttmunch!

Men nu är ju inte detta humor-forumet utan språk. Och hur jag orkar det ena eller det andra är kanske min ensak.
Citera
2007-11-16, 19:46
Medlem
Schnauzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuhj
Snow - pea -share - ten
Damn, den hade jag tänkt att skriva. Det var en av mina kompisar som påstod sig att han kom på det men det stämmer kanske inte med tanke på att du kännde till den.
Citera
2007-11-16, 20:38
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
Damn, den hade jag tänkt att skriva. Det var en av mina kompisar som påstod sig att han kom på det men det stämmer kanske inte med tanke på att du kännde till den.

Det är ju faktiskt möjligt att din kompis aldrig hört den utan faktiskt kommit på det helt själv. Men att han skulle vara först i världen är lite svårt att tro.

I övrigt håller jag på soer.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in