Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-12, 19:24
  #2221
Medlem
Cannabis i grekland?

Hej!
Ska till grekland till en ö som heter Samos. Samos är ett vanligt turist resemål och undrar därför om någon av er har varit där och vet något om man skulle kunna få tag i cannabis på något sätt eller är det väldigt svårt att få tag på i grekland förövrigt? Om någon av er varit där och har något tips på antingen ställe där man kan få tag på d eller något speciellt sätt att fråga folk om d så hör gärna av er. Om d är brunt eller grönt kvittar.
Citera
2018-07-12, 19:35
  #2222
Medlem
c0rtexs avatar
Hola!

Precis toklätt, sätt dig du på stranden så ska du se att någon kommer och frågar dig
Oftast de som går och säljer typ bärs och sprit etc, 100% lättare än sverige!
Citera
2018-07-12, 19:42
  #2223
Medlem
Kan lika gärna köpa Edibles typ klubbor hemma och lägga diskret i en godispåse som du lägger i resebagaget. 99 %säkert att inget händer.
Citera
2018-07-12, 20:29
  #2224
Avstängd
RurikRusens avatar
Som andra sagt, väldigt säkert.
Citera
2018-07-12, 20:33
  #2225
Medlem
Okay d låter toppen! Men ungefär hur mkt ska man ge för ett gram? Vad är normalt?
Citera
2018-07-13, 19:03
  #2226
Moderator
kvm3s avatar
Tråden Cannabis i grekland? infogad.

/Mod
Citera
2018-07-15, 18:48
  #2227
Medlem
danne_00s avatar
Köpa cannabis i Zakynthos, Grekland

Tja flashbackare, behöver lite hjälp! Är på semester just nu i Zakynthos och undrar om någon har bra tips på vart man kan få tag på lite röka. Bara lite så att det räcker för typ 4 dagar så jag slipper dricka öl varje jävla dag.. Uppskattar all svar och hjälp! Tack på förhand!
Citera
2018-07-15, 19:00
  #2228
Moderator
kvm3s avatar
Tråden Köpa cannabis i Zakynthos, Grekland infogad.

/Mod
Citera
2018-07-26, 00:13
  #2229
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yungdiqhead
Tjenare, jag och en polare tänkte dra utomlands nu i sommar och då undrar vi vad ni anser vara det bästa stället för att enkelt kunna få tag i bra röka?
Inte amsterdam då vi letar efter något mer fest/sol-och-bad ställe.

mvh
Som tidigare sagt dit det verkar soft. Men om man nu ska, så ville jag säga Barcelona. Bodde där en kortare period och dom har socialclubs var det är lagligt att röka. Tänk dock på att dom "stora" klubbarna har ibland span och då blir du kollad när du kommer ut. Kolla weedmaps så hittar ni många bra alternativ till sticky (namnet på ett par klubbar med överprisad skit). Finns även folk på stan som kränger det är med andra ord LÖJLIGT lätt att få tag på.
Citera
2018-08-01, 18:10
  #2230
Medlem
420Ainaslayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yungdiqhead
Tjenare, jag och en polare tänkte dra utomlands nu i sommar och då undrar vi vad ni anser vara det bästa stället för att enkelt kunna få tag i bra röka?
Inte amsterdam då vi letar efter något mer fest/sol-och-bad ställe.

mvh

Jag har bott i Barcelona senaste 5 månaderna och kan garantera att ni inte blir besvikna om ni vill ha sol, röka och fest! Det är olagligt att röka utomhus men man kan ändå tända en vart som helst så länge man röker med lite vett och är i rörelse, stranden är lugn att röka på också vilket är riktigt fint! Kommer polisen säger man att man är turist och inte har NIE nummer så pallar dom inte göra något, men jag upplevde att det är småsaker för dom och att dom inte bryr sig särskilt mycket om tursiter som röker.

Finns även en svenskägd klubb där precis vid stranden som heter The Wave (Selva de mar, gula linjen) som är riktigt nice med många trevliga svenskar även i personalen, bara gå och plinga på dörren och betala 20 euro.
Citera
2018-08-06, 14:54
  #2231
Medlem
Hasch i norra polen? Någon som vet?
Citera
2018-08-12, 21:40
  #2232
Medlem
blymes avatar
Ska ner till Cannes/Nice om ett par veckor, någon som vet hur utbudet av kola o E är?
Tack på förhand!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback