Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-27, 21:01
  #2185
Medlem
rycketzs avatar
Åker till Neapel om en månad och självfallet vill man unna sig några gåsar där nere.

Någon som har koll på tillgänglighet - hur bär jag mig åt?
Citera
2018-03-27, 22:24
  #2186
Medlem
Blondiemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motalagraff
Jag rekomenderar starkt klubben Relax, en seriös klubb, bra priser trevlig personal. jävligt bra röka

Citat:
Ursprungligen postat av mr.mafioso
Rekomenderar också starkt klubben Relax! Mycket bra

Tack som fan!
Citera
2018-04-01, 18:02
  #2187
Medlem
Tjena är i bahia feliz nu och jag letar efter röka har letat riktigt mycket dom senaste dagarna ( varit inne i köpcentret kashbah) varit på stranden på playa del ingles och frågat afrikarnernan som säljer solglasögon och har ej fått tag på nått! Vet nån nått ställe där mångs stoners hänger eller nått?
Citera
2018-04-04, 17:04
  #2188
Medlem
SMKs avatar
nån som vet hur läget är i Prag?...kostnad? tillgång? lagligt? jag funderar på en weekend inom kort.
Citera
2018-04-13, 20:37
  #2189
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SMK
nån som vet hur läget är i Prag?...kostnad? tillgång? lagligt? jag funderar på en weekend inom kort.
Hej, har varit i Prag två gånger senaste året. Kallas inte Amsterdam of The East för inget. Gå först till en tobakskisok. Finns överallt, köp en grinder och lite rizzla. Gå runt och leta efter barer. Barerna fungerar som coffeeshops. Gå fram ta en bira. Fråga om dom vet vart man kan få tag på lite gräs. Så har dom det bakom baren. Du köper per gram ligger mellan 6-12 € per gram. Har alltid fått kanon röka. Bara att malla och rulla upp en vid bordet (lite snyggt). Tyvärr får man inte röka inomhus sen i somras. Gå till en liten park och njut av utsikten. 😊
Citera
2018-04-13, 20:39
  #2190
Medlem
Tänkte dra till Hongkong och backpacka lite. Någon som vet hur toleranta dom är och om det är ok, vart ska man söka sig?

Kommer självklart inte bara vara i Hongkong. Något annat man inte ska missa i Asien?
__________________
Senast redigerad av SirVeass 2018-04-13 kl. 20:43.
Citera
2018-04-16, 12:34
  #2191
Medlem
SMKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirVeass
Hej, har varit i Prag två gånger senaste året. Kallas inte Amsterdam of The East för inget. Gå först till en tobakskisok. Finns överallt, köp en grinder och lite rizzla. Gå runt och leta efter barer. Barerna fungerar som coffeeshops. Gå fram ta en bira. Fråga om dom vet vart man kan få tag på lite gräs. Så har dom det bakom baren. Du köper per gram ligger mellan 6-12 € per gram. Har alltid fått kanon röka. Bara att malla och rulla upp en vid bordet (lite snyggt). Tyvärr får man inte röka inomhus sen i somras. Gå till en liten park och njut av utsikten. 😊

Fan vad najs det låter! Åker dit på torsdag och ska stanna till på söndag! Tack för svaret!!
Citera
2018-04-24, 10:30
  #2192
Medlem
MystiskBajsmans avatar
Tja boys, hur är det med röka i algarve portugal
? Tacksam för svar
Citera
2018-04-24, 12:26
  #2193
Medlem
Hur ser utbudet i Benidorm ut under Maj månad?
Citera
2018-04-26, 20:39
  #2194
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MystiskBajsman
Tja boys, hur är det med röka i algarve portugal
? Tacksam för svar
Det är avkriminaliserat i hela Portugal. Va i Lissabon för något år sen. Gick 20m utanför hotellet innan en snubbe fråga om jag ville köpa. Dom säljer mycket brunt men dom fixar grönt om man vill. Alla "romer" går runt och säljer. Men jag är tror man kan hitta sköna häng om man letar. Puffar en del härliga dofter på utkanterna av varenda strand. Kommer inte vara några som helst problem att skaffa, nästan vilken drog du vill.

//Sir
Citera
2018-04-29, 09:17
  #2195
Medlem
Pyromenens avatar
Någon som har erfarenhet av att få tag på något rökbart i Roquetas de Mar/Almeria i Spanien? Är ju södra delen så borde krylla av marockanskt.
Citera
2018-05-02, 17:35
  #2196
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SirVeass
Hej, har varit i Prag två gånger senaste året. Kallas inte Amsterdam of The East för inget. Gå först till en tobakskisok. Finns överallt, köp en grinder och lite rizzla. Gå runt och leta efter barer. Barerna fungerar som coffeeshops. Gå fram ta en bira. Fråga om dom vet vart man kan få tag på lite gräs. Så har dom det bakom baren. Du köper per gram ligger mellan 6-12 € per gram. Har alltid fått kanon röka. Bara att malla och rulla upp en vid bordet (lite snyggt). Tyvärr får man inte röka inomhus sen i somras. Gå till en liten park och njut av utsikten. 😊


ska till prag nu till helgen, har du några bra tips på barer där dom säljer? eller finns det nästan överallt? vart i amsterdam osv men första gången i prag.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback