• 1
  • 2
2007-11-11, 17:56
Medlem
BeSeenbs avatar
Nu har jag kollar igenom jävligt noga men jag hittar inte min tråd, det går ju inte o söka men jag sökte på google:

Får fram detta:

http://www.google.se/search?hl=sv&q=...l%C3%B6s&meta=

Längst upp på listan är min tråd men när man klickar på det kommer detta upp:

http://www.flashback.org/showthread.php?p=8874423

Vad har hänt??

EDIT: Ser nu också att jag bara har skrivit två inlägg?? jag skrev ju minst 60 inlägg i den tråden
2007-11-11, 17:58
Medlem
Ranknfiles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeSeenb
Nu har jag kollar igenom jävligt noga men jag hittar inte min tråd, det går ju inte o söka men jag sökte på google:

Får fram detta:

http://www.google.se/search?hl=sv&q=...l%C3%B6s&meta=

Längst upp på listan är min tråd men när man klickar på det kommer detta upp:

http://www.flashback.org/showthread.php?p=8874423

Vad har hänt??

EDIT: Ser nu också att jag bara har skrivit två inlägg?? jag skrev ju minst 60 inlägg i den tråden

Jag har också letat efter den! Den måste åkt i papperskorgen Undra varför isf ? Men jag har kikat där med utan att hitta den men jag kollade inte så noga å bara några sidor fram.. Jag vill allt ha en bra förklaring till detta!
2007-11-11, 18:02
Medlem
BeSeenbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ranknfile
Jag har också letat efter den! Den måste åkt i papperskorgen Undra varför isf ? Men jag har kikat där med utan att hitta den men jag kollade inte så noga å bara några sidor fram.. Jag vill allt ha en bra förklaring till detta!

Ja ifall den har åkt i papperskorgen så skulle ju iaf ett PM till mig vara uppskattat av den moderatorn som slängde den, Vill ju gärna veta varför isf!

Fan va tråkigt
2007-11-11, 18:05
Medlem
Ranknfiles avatar
Citat:
Ja ifall den har åkt i papperskorgen så skulle ju iaf ett PM till mig vara uppskattat av den moderatorn som slängde den, Vill ju gärna veta varför isf!

Fan va tråkigt

aaah Den hadde ju faktiskt blivit ganska stor och jag ser inte varför du inte fick ha kvar den.. Man kanske inte får göra reklam för att sälja grejjer eller nåt? Konkurerar ju trots allt med FB's annonser.
2007-11-11, 18:11
Medlem
BeSeenbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ranknfile
aaah Den hadde ju faktiskt blivit ganska stor och jag ser inte varför du inte fick ha kvar den.. Man kanske inte får göra reklam för att sälja grejjer eller nåt? Konkurerar ju trots allt med FB's annonser.

Jo det är ju möjligt, Men det var ju endå från början en tråd där jag ställde frågan om jag skulle sätta upp en shop eller inte, och i tråden skrev jag uppdateringar om hur det gått o vad jag fixat osv.

Men ifall det var att länken hade skrivits ut som var problemet då kunde väl moderatorn ta bort länken bara o varna mig? inte ta bort hela tråden.... Jag menar den andra tråden om en webshop är ju minst lika mycket reklam som min tråd var.

Fast nu vet vi ju inte säkert vad som hänt med den än, får väl se om det kommer fram vad som hänt.
2007-11-11, 18:21
Medlem
Ranknfiles avatar
Citat:
Jo det är ju möjligt, Men det var ju endå från början en tråd där jag ställde frågan om jag skulle sätta upp en shop eller inte, och i tråden skrev jag uppdateringar om hur det gått o vad jag fixat osv.

Men ifall det var att länken hade skrivits ut som var problemet då kunde väl moderatorn ta bort länken bara o varna mig? inte ta bort hela tråden.... Jag menar den andra tråden om en webshop är ju minst lika mycket reklam som min tråd var.

Fast nu vet vi ju inte säkert vad som hänt med den än, får väl se om det kommer fram vad som hänt.

Japp.. bara att vänta, se och hoppas på det bästa
2007-11-11, 19:10
Medlem
finkledinkles avatar
jobbigt om någon mod har tagit bort den :/
letade också efter tidigare idag/igår
2007-11-11, 20:17
Medlem
Dubbelespressos avatar
Ska inte säga att det beror på det men det verkar vara en del serverkrångel nu.

Du lade väl aldrig ut adressen i tråden heller? Spicetråden fick ju vara kvar.
2007-11-11, 20:30
Medlem
Ranknfiles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbelespresso
Ska inte säga att det beror på det men det verkar vara en del serverkrångel nu.

Du lade väl aldrig ut adressen i tråden heller? Spicetråden fick ju vara kvar.

Det e sant.. men FB gör ju ändå reklam för spice sweden och jag har inte sett nån annan adress än deras skrivas ut..
2007-11-11, 20:44
Medlem
Jaha, där har vi förklaringen till varför jag inte nått upp i 150 inlägg ännu, vilket jag borde gjort
2007-11-11, 21:06
Medlem
Sotarmurres avatar
De tyckte antagligen att det var reklam tillsist.
2007-11-11, 21:14
Medlem
Denoms avatar
Inte behövs en mod som berättar, alla antar hehe.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in