Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-11-10, 02:10
  #1
Medlem
Obegränsadkredts avatar
Tankade hem Knight of the old republic 1 nyss.

*Installerade de genom att mounta via deamon tools.

*Uppdaterade till 1.03

*Installerade DirectX 10

*Crackade med följande "STAR.WARS.KOTOR.V1.03.ENG.FAIRLIGHT.BACKUPCD" , om det säger er något.

* Startade spelet

* Möts av följande: Allting, menyer, personer ( när man ska creata sin char ) ser ut att ha mycket kraftiga spasmer, parkinssons sjukdom i 120km/h ungefär. När jag endå lyckas creata en char genom quick mode så slutar visserligen spasmerna när själva storyn börjar. men då gör istället grafiken en
protest genom att framhäva allting som sillueter, dvs det blir mörkt ..man ser inte ansiktena på figurerna osv..

Någon som haft liknande problem och lyckats lösa det? Eller bara har allmäna tips på hur jag kan lösa detta får gärna yttra sig.

Juste...min dator har långt över prestanda kraven än vad som krävs..


MVH
Citera
2007-11-10, 05:16
  #2
Medlem
kundvagns avatar
Om du kör vista så är antagligen det problemet. Kotor fungerar väldigt, väldigt dåligt on vista tyvärr. Kan inte komma med någon konkret lösning på dina problem men testa att spana lite på http://swforums.bioware.com/forums/v....html?forum=80
Citera
2007-11-10, 10:59
  #3
Medlem
Obegränsadkredts avatar
kör XP Pro
Citera
2007-11-10, 11:04
  #4
Medlem
Insignificunts avatar
Hur kan du då köra directx 10, eller har jag missat någonting?
Citera
2007-11-10, 11:44
  #5
Medlem
Obegränsadkredts avatar
vad det än var för problem så är det borta nu =)
Citera
2007-11-10, 11:47
  #6
Medlem
spelproblem och lösningar kunde du ha postat i.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback