Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2007-11-11, 17:17
  #37
Avstängd
schill88s avatar
Jag råkade komma en gång efter precis kört in den. Men som tur var märkte hon inget och jag hade kvar ståndet så vi körde på :P

När jag var med en tjej för ca 1½ år sen så teasade vi varandra en hel dag så när vi äntligen skulle göra det så går jag ner på henne och hon är hur blöt och hörligt som hälst så räcker det med att jag blåser lite så kommer hon nästan... När jag var klar med henne där nere hade hon kommit +10ggr... Varför finns det inte mer sånna tjejer?
Citera
2007-11-11, 17:25
  #38
Medlem
uffepuffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schill88
Jag råkade komma en gång efter precis kört in den. Men som tur var märkte hon inget och jag hade kvar ståndet så vi körde på :P

När jag var med en tjej för ca 1½ år sen så teasade vi varandra en hel dag så när vi äntligen skulle göra det så går jag ner på henne och hon är hur blöt och hörligt som hälst så räcker det med att jag blåser lite så kommer hon nästan... När jag var klar med henne där nere hade hon kommit +10ggr... Varför finns det inte mer sånna tjejer?

dom flesta tjejer kommer ganska lätt om man bara kör ett rejält förspel...
men det är ju oftast där man som kille brister... men man är ju så kåååt...
Citera
2007-11-11, 17:31
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uffepuffe
dom flesta tjejer kommer ganska lätt om man bara kör ett rejält förspel...
men det är ju oftast där man som kille brister... men man är ju så kåååt...

Hur går ett rejält förspel till, vad gör man?
Citera
2007-11-11, 17:41
  #40
Avstängd
schill88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uffepuffe
dom flesta tjejer kommer ganska lätt om man bara kör ett rejält förspel...
men det är ju oftast där man som kille brister... men man är ju så kåååt...


Hon kommer jävligt lätt annars oxå.
Gick man ner på henne så tog det inte mer än 1 min högst innan hon kom.
Citera
2007-11-11, 17:54
  #41
Medlem
uffepuffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko:-)
Hur går ett rejält förspel till, vad gör man?

alltså, först kysser du tjejen ifråga, sen sliter du av byxor ooch trosor, lägg henne ner, spotta i fittan och kasta dig över och in i mål...

näe... men allvarligt... alltså... hmm... mycket smek... retningar... vara nära dom förbjudna områdene m,en inte mitt på i början liksom..
mycker kyssar... vara nära... kropp mot kropp... gnugga... liksom...

och när du känner att hon verkligen vill ha dig i sig... då drar du ut på det ännu mer... allt utom att ge henne det hon vill ha...

hmm... fast det är ju olika... såklart...


du får pröva dig fram...
Citera
2007-11-11, 17:56
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uffepuffe
alltså, först kysser du tjejen ifråga, sen sliter du av byxor ooch trosor, lägg henne ner, spotta i fittan och kasta dig över och in i mål...

näe... men allvarligt... alltså... hmm... mycket smek... retningar... vara nära dom förbjudna områdene m,en inte mitt på i början liksom..
mycker kyssar... vara nära... kropp mot kropp... gnugga... liksom...

och när du känner att hon verkligen vill ha dig i sig... då drar du ut på det ännu mer... allt utom att ge henne det hon vill ha...

hmm... fast det är ju olika... såklart...


du får pröva dig fram...

Tackar med stor vänlighet!
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback