Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-11-10, 01:05
  #25
Medlem
ah, ok..
Har själva förspelet bringat henne någon njutning, så att hon har lättare att komma när du väl har bestämt dig för att låta henne göra det?
Eftersom isåfall så räknas ju förpelet till själva uppbyggelsen till orgasmen, vilket har tagit tid!
Citera
2007-11-10, 01:07
  #26
Medlem
Emp-snubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko:-)
ah, ok..
Har själva förspelet bringat henne någon njutning, så att hon har lättare att komma när du väl har bestämt dig för att låta henne göra det?
Eftersom isåfall så räknas ju förpelet till själva uppbyggelsen till orgasmen, vilket har tagit tid!
Japp och beroende på hur länge en retningsfas har pågått så kan det räcka med ett ruskigt bra förspel innan orgasmen hittar dit.
Citera
2007-11-10, 01:15
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emp-snubbe
Japp och beroende på hur länge en retningsfas har pågått så kan det räcka med ett ruskigt bra förspel innan orgasmen hittar dit.

Haha, den som har dig till man ska skatta sig lycklig..
Eftersom många killar inte är så lyhörda(har jag hört från tjejer osv)

Fan va bög jag låter(nej jag är inte det)
Citera
2007-11-10, 01:55
  #28
Medlem
uffepuffes avatar
alltså... tråden var ju helt oseriös egentligen, alltså, snabbaste partnen i vad?
att komma? inte vad jag hade tänkt,jag hade faktiskt tänkt att skapa en nonsenstråd för att irritera nån moderator...

men det här blev ju ännu bättre... tack för att nu räddade mig från att jävlas med folk!
Citera
2007-11-10, 02:38
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uffepuffe
alltså... tråden var ju helt oseriös egentligen, alltså, snabbaste partnen i vad?
att komma? inte vad jag hade tänkt,jag hade faktiskt tänkt att skapa en nonsenstråd för att irritera nån moderator...

men det här blev ju ännu bättre... tack för att nu räddade mig från att jävlas med folk!
haha, no problemas.. tyckte det var kul bara x)
Citera
2007-11-10, 03:04
  #30
Medlem
Psyko Dads avatar
Eftersom denna ligger i erotikdelen så antar jag att det inte handlar om löpning. Så då blir väl svaret ett ex som kom när han gav mig oralstimulans. Det var lite väl raskt,men jag bitchade inte om det. Jag fick ju mitt.....
Citera
2007-11-10, 03:06
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Eftersom denna ligger i erotikdelen så antar jag att det inte handlar om löpning. Så då blir väl svaret ett ex som kom när han gav mig oralstimulans. Det var lite väl raskt,men jag bitchade inte om det. Jag fick ju mitt.....
hahahaha, har hänt mig.. men jag har fått upp den igen x)
Citera
2007-11-10, 11:31
  #32
Medlem
pepparkakans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uffepuffe
berätta; hur gick ni vidare?

Äsch, det var inte så farligt. Det var väl bra att det var SÅ skönt Vi var tillsammans i över ett år, och det hände aldrig igen. Just den gången avslutade vi med att duscha, och få mig att komma
JAg tror att det var första gången han och jag hade sex utan kondom för övrigt, så det var kanske inte så konstigt..
Citera
2007-11-11, 07:57
  #33
Medlem
Snabbast....efter tre drag med handen under förspelet..fast han var också oskuld, så det var inte så konstigt. Han kom dock från en rätt konservativ familj och jag tänkte visa honom hur vi "syndiga" flickor gör, med att ge honom sin första avsugning...han inte ens dit med munnen ju!
Citera
2007-11-11, 10:31
  #34
Medlem
Thetawaves avatar
Snabbast är nog nuvarande pojkvännen, efter att vi hade haft förspel i evigheter. Så jag vet inte om det egentligen räknas, eftersom vi båda nästan var helt klara när det väl kom till in-ut-biten.

Annars rent generellt var nog ett ex för en sådär 2-3 år sen. Ingen direkt höjdarupplevelse, speciellt inte eftersom han också var den sämst utrustade killen hittills. Behöver väl knappast nämna att det höll ungefär 2 månader.
Citera
2007-11-11, 12:04
  #35
Avstängd
Malmopogs avatar
haha

Min tjej polare berätta att hon skulle runka av en kille innan hon han knäppa upp byxorna han han komma!:S

Jag hade då tyckt det va lite pinsamt;P
Citera
2007-11-11, 15:30
  #36
Medlem
dA_1_nibblahs avatar
Mig själv. Har kommit efter bara 2-3 upp/ner.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback