16 964 besökare online
858 172 medlemmar • 45 868 085 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Sex > Erotik och sexualitet
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Psyko:-)
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emp-snubbe
Det är väl i grund och botten inget problem. Liksom killen kommer fort o hon gillar sex, då är det väl bara att träna tills han förbättrar sig

Precis vad jag menar, skulle bara suga ifall hon ska göra så killen får ångest över att ha sex.

Emp-snubbe
Medlem
Emp-snubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko:-)
Precis vad jag menar, skulle bara suga ifall hon ska göra så killen får ångest över att ha sex.
Ja precis. Då hade det blivit ångest, hängballe o deppis för honom och sen hade han varit förstörd antar jag. Men har vi inga fler snabba partners? tråden är lite död?

Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abesse
alltså... jag försökte lägga in en viss humor i det där
nej, det var inte pga sexet som jag egentligen tycker att jag var dum som blev tillsammans med honom, men en kul grej att skämta om bara.

ah ok, Varför tycker du att du var dum för att bli tillsammans med han?(intressant att veta tycker jag )

Medlem
Citat:
Ja precis. Då hade det blivit ångest, hängballe o deppis för honom och sen hade han varit förstörd antar jag. Men har vi inga fler snabba partners? tråden är lite död?

Dela med dig av dina egna experience?

Emp-snubbe
Medlem
Emp-snubbes avatar
Citat:
Dela med dig av dina egna experience?
Det är lite svårare att bedöma när det kommer till kvinnor anser jag eftersom förspelet är en så viktig del för dem. Vartifrån ska man räkna så att säga?

Medlem
Citat:
Det är lite svårare att bedöma när det kommer till kvinnor anser jag eftersom förspelet är en så viktig del för dem. Vartifrån ska man räkna så att säga?

Jo jag förstår..
Jag har aldrig gett någon orgasm genom enbart penetration, så jag räkna ifrån när man började med själva smekandet där nere.

Abesse
Medlem
Abesses avatar
Citat:
ah ok, Varför tycker du att du var dum för att bli tillsammans med han?(intressant att veta tycker jag )

för att han är dum
logiskt!

Emp-snubbe
Medlem
Emp-snubbes avatar
Citat:
Jo jag förstår..
Jag har aldrig gett någon orgasm genom enbart penetration, så jag räkna ifrån när man började med själva smekandet där nere.
Jamen beroende på ställning ska du se att man kan göra både och serru

Medlem
Citat:
Jamen beroende på ställning ska du se att man kan göra både och serru

haha, jo. Jag lär mig fortfarande

Citat:
Ursprungligen postat av Abesse
för att han är dum
logiskt!
haha, ah ok..(Det är lugnt, du behöver inte öppna upp dig i en tråd som inte har med saken att göra, elelr till någon annan okänd för den delen!)

Emp-snubbe
Medlem
Emp-snubbes avatar
Citat:
haha, jo. Jag lär mig fortfarande

Jo det gör en annan fortfarande fast man inte är helt fräsch i gamet. Men frågan är fortfarande hur man ska räkna. Liksom, om man kan sin kvinna kan man ju ge henne orgasm på betydligt fler sätt en ett.

Medlem
Citat:
Jo det gör en annan fortfarande fast man inte är helt fräsch i gamet. Men frågan är fortfarande hur man ska räkna. Liksom, om man kan sin kvinna kan man ju ge henne orgasm på betydligt fler sätt en ett.
Jo det är klart, jag antar att du ger personen ifråga orgam vid penetration. Då får du helt enkelt börja räkna från då ni börjar med själva sexet, tills hon har kommit, men vad jag vet och tycker själv så är inte tidsuppfattningen i sovrummet den bästa!

Emp-snubbe
Medlem
Emp-snubbes avatar
Citat:
Jo det är klart, jag antar att du ger personen ifråga orgam vid penetration. Då får du helt enkelt börja räkna från då ni börjar med själva sexet, tills hon har kommit, men vad jag vet och tycker själv så är inte tidsuppfattningen i sovrummet den bästa!
Jamen jobbar du riktigt bra och riktigt länge så kan du såklart ge orgasm på en massa andra sätt. Iallafall om du har en känslig tös vilket jag turligt har. Och om man räknar iallafall 30 mins ordentligt förspel innan så blir ju gränserna lite vaga.

Svara på ämne
Topp Dela »