Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-11-08, 22:34
  #1
Medlem
trapd00rs avatar
Kör med Vengeance's release av CSS, och har fixat fram console och installerat botar, men när jag försöker lägga till en bot med kommandot bot_add står det :

CreateBot O failed

Någon som har en lösning på detta eller kanske kan rekommendera någon annan bot?



Hittade den rätta tråden..
Citera
2007-11-08, 23:10
  #2
Medlem
KiKPNNs avatar
CreateBot O Failed kan vara vilket fel som helst, och jag tror inte någon kan säga exakt vad för problem just du har. Så det simplaste är nog: gör om, gör rätt.
Citera
2007-11-08, 23:12
  #3
Medlem
trapd00rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KiKPNN
CreateBot O Failed kan vara vilket fel som helst, och jag tror inte någon kan säga exakt vad för problem just du har. Så det simplaste är nog: gör om, gör rätt.

Sure.

Jag försöker nu med bot_add Albert för att ladda den specifika boten, men det går inte heller för då står det:

"Cannot add bot to the game, game is full"..
Citera
2007-11-09, 12:37
  #4
Medlem
Ettan^s avatar
Nu vet jag just ingenting om CSS, men är det kanske så att du råkat sätta en gräns på servern, max 1 spelar eller något sånt där? Eller någon inställning som inte tillåter att folk joinar utan tillåtelse eller password eller något knepigt?
Citera
2007-11-09, 13:18
  #5
Medlem
VenGyrs avatar
Du borde fråga på någon cssmoddsida eller steampowered.com eftersom detta är lite mer avancerat.

Har förövrigt aldrig ens hört att det finns andra bots till css.

EDIT: Om du nu har någon nedladdad version av css så kan du glömma biten av att fråga på steampowered.
Citera
2007-11-09, 13:19
  #6
Medlem
trapd00rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ettan^
Nu vet jag just ingenting om CSS, men är det kanske så att du råkat sätta en gräns på servern, max 1 spelar eller något sånt där? Eller någon inställning som inte tillåter att folk joinar utan tillåtelse eller password eller något knepigt?

Njae, 32 spelare, inget pass, och jag hittar ingen inställning som skulle kunna hindra dom från att joina..
Citera
2007-11-09, 13:20
  #7
Medlem
trapd00rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VenGyr
Du borde fråga på någon cssmoddsida eller steampowered.com eftersom detta är lite mer avancerat.

Har förövrigt aldrig ens hört att det finns andra bots till css.

Okay, tack.

Vad menade du med "andra"? De botar jag tankade ner är de officiella, gjorda av den snubben från Turtlerock Studios.
Citera
2007-11-09, 13:24
  #8
Medlem
VenGyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trapd00r
Okay, tack.

Vad menade du med "andra"? De botar jag tankade ner är de officiella, gjorda av den snubben från Turtlerock Studios.

Alltså, så jag förstår lite bättre, du har en nerladdad version av css men har laddat ner dom riktiga bottarna? Då vet jag faktist inte då jag inte håller på med sådant, men om du har köpt css följer bottarna ju med.
Citera
2007-11-09, 13:28
  #9
Medlem
trapd00rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VenGyr
Alltså, så jag förstår lite bättre, du har en nerladdad version av css men har laddat ner dom riktiga bottarna? Då vet jag faktist inte då jag inte håller på med sådant, men om du har köpt css följer bottarna ju med.

Ja, jag läste någonstans att det skulle finnas en checkbox att kryssa i när man startar en ny server om man vill använda botar, men att det var någon uppdatering man var tvungen att fixa.
Tyvärr verkar den uppdateringen inte existera.

Kanske är bäst att skaffa sig ett css account i invitebytartråden då..?
Citera
2007-11-09, 13:35
  #10
Medlem
VenGyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trapd00r
Ja, jag läste någonstans att det skulle finnas en checkbox att kryssa i när man startar en ny server om man vill använda botar, men att det var någon uppdatering man var tvungen att fixa.
Tyvärr verkar den uppdateringen inte existera.

Kanske är bäst att skaffa sig ett css account i invitebytartråden då..?

Ja, du kan ju prova. Annars så kan du ju fråga på någon hackingsida för css? Eller han som tipsade dig eller stället du laddade ner det ifrån.
Citera
2007-11-09, 13:37
  #11
Medlem
trapd00rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VenGyr
Ja, du kan ju prova. Annars så kan du ju fråga på någon hackingsida för css? Eller han som tipsade dig eller stället du laddade ner det ifrån.

Min tyska är tyvärr inte den bästa , jaja, jag ska fixa ett legit acc, tack för hjälpen iallafall.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback