Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-01-22, 21:43
  #61
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torparen
Nej jag håller med dig

http://www.diferencia.se/images/Sole...et_high_02.jpg


Det finns inget AB registrerat på detta namn, bara en enskild firma på
Soledad. http://www.allabolag.se/770709OHLI

Så farlig ser hon ju inte ut, snarare tvärtom
Citera
2009-01-22, 22:00
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av densistasovjet
Det finns inget AB registrerat på detta namn, bara en enskild firma på
Soledad. http://www.allabolag.se/770709OHLI

Så farlig ser hon ju inte ut, snarare tvärtom

Varför skall hon ha ett AB de flesta nysvenskarna har enskild firma eftersom de vill bestämma själva över sina pengar och inte låta staten dela ut den till bidrag och annat fjant som de själva utnyttjade innan de blev direktörer/krögare.
Citera
2009-01-22, 23:32
  #63
Medlem
densistasovjets avatar
Kan någon säga varför han åkte på spö och hur denna donna är funtad. Hon har ju växt upp på Rosengård men det ska val inte innebära automatisk förlorad impulskontroll?
Citera
2009-01-23, 01:50
  #64
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av densistasovjet
Kan någon säga varför han åkte på spö och hur denna donna är funtad. Hon har ju växt upp på Rosengård men det ska val inte innebära automatisk förlorad impulskontroll?

Nej men hon kanske är van vid att det är inte ord utan handling som är det språk som ungdomar från Rosengård och andra miljonprogram förstår. Vi får hoppas att det är det hon lär våra politiker.

Barn är oslagbara tyvärr gäller det inte i miljonprogrammen.
__________________
Senast redigerad av Torparen 2009-01-23 kl. 02:04.
Citera
2009-01-23, 01:56
  #65
Avstängd
pettson3816s avatar
Jocke Karlsson har ju gjort en låt tillägnad den här mystiska mannen. Inleds med ett citat av Alonzo himself. Det svänger faktiskt.

http://se.youtube.com/watch?v=5WQjveNA_gA

edit: i slutet av låten är ett annat härligt citat av vår käre Alonzo.
__________________
Senast redigerad av pettson3816 2009-01-23 kl. 01:58.
Citera
2009-01-24, 21:53
  #66
Medlem
alonzo/pinero misa

Jag var god vän med Micke under några år men var tvungen att avsluta kontakten eftersom jag anser att han har vissa psykopatiska drag. Enligt honom så misshandlade Sole (Soledad) honom psykiskt. Vill ej gå in något närmare på vad eller hur hon gjorde. Det hela började dock efter att Sole hade fött deras barn. Sole och Micke har dessutom processat i domstol mycket länge i en svår vårdnadstvist.
Citera
2009-01-24, 22:06
  #67
Medlem
Laktostolerants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roughtoobes
Jag var god vän med Micke under några år men var tvungen att avsluta kontakten eftersom jag anser att han har vissa psykopatiska drag. Enligt honom så misshandlade Sole (Soledad) honom psykiskt. Vill ej gå in något närmare på vad eller hur hon gjorde. Det hela började dock efter att Sole hade fött deras barn. Sole och Micke har dessutom processat i domstol mycket länge i en svår vårdnadstvist.

Utveckla gärna vad du menar med "psykopatiska drag". En ganska allvarlig anklagelse från din sida, för övrigt.
Citera
2009-01-25, 17:14
  #68
Medlem
z2joiss avatar
http://www.talarforum.se/talare/pres...ioeromisa.html

Är det någon som läst boken?

Googlade på henne och hittade en artikel där det snarare verkar som att hon misshandlat honom psykiskt. Det verkar ju mer troligt. Tjejer verkar ju vara riktigt skärpt. Med tanke på att hon är 20 år yngre och Micke inte är den snabbaste hästen på banan, kan det ge en hel del komplex.
Citera
2009-01-26, 22:33
  #69
Medlem
Sordids avatar
Jag började läsa den, men där han hävdar att tjejen tränats av Colombiansk gerilla i svenska skogar som barn tappade jag lusten. Det, i kombination med att han ständigt är totalt helgonlik, förtar all verklighetsförankring.

Not: började läsa den i en av många tråd-dragningar angående Gömdatjafset; i vanliga fall läser jag inga "sanna historier". Men denna känns ganska mycket som rent påhitt.
Citera
2009-02-12, 10:32
  #70
Medlem
Skrik & Paniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sordid
Jag började läsa den, men där han hävdar att tjejen tränats av Colombiansk gerilla i svenska skogar som barn tappade jag lusten. Det, i kombination med att han ständigt är totalt helgonlik, förtar all verklighetsförankring.

Not: började läsa den i en av många tråd-dragningar angående Gömdatjafset; i vanliga fall läser jag inga "sanna historier". Men denna känns ganska mycket som rent påhitt.
Du kan ge dig fan på att han inte är sanningsenlig jämt.
Ny tråd om hans idéer i "hans" förening Pappa-Barn kommer snart i barn/familj-forat.
Ska bara samla mer info först.
Citera
2009-02-12, 12:37
  #71
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrik & Panik
Du kan ge dig fan på att han inte är sanningsenlig jämt.
Ny tråd om hans idéer i "hans" förening Pappa-Barn kommer snart i barn/familj-forat.
Ska bara samla mer info först.

Han har ju varit "försvunnen" sen han lanserade sin bok.
Kanske var föreningen + boken bara ett PR jippo?
Citera
2009-02-12, 16:35
  #72
Medlem
Skrik & Paniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goriot
Han har ju varit "försvunnen" sen han lanserade sin bok.
Kanske var föreningen + boken bara ett PR jippo?
Njäe, pappa-barn var inget PR-jippo, man han effektivt utnyttjat läget iom sin bok.
Jag kan inte uttala mig om sanningshalten i den, det är en sak som egentligen bara han och hans ex vet med säkerhet.
Däremot så har han på ett fult sätt gått bakom ryggen på alla medlemmar i pappa-barn och skyddat föreningslogotypen och namnet på sig själv (eller sin släkt rättare sagt, i känt blattemanér).
Vidare så driver han affärsverksamhet på vårdnadstvister nu och utnyttjar medlemmarna för att tjäna pengar på deras olycka.
Vare sig loggan eller föreningen är hans idé, och trots det startade han bolag i pappa-barns anda.
Det gick från idéell förening till affärsverksamhet på ungefär ett år.
Sosse som han är.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback