Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-05-09, 00:27
  #97
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vorlander
Jag klarar inet att lyssna på henne får byta kanal när hennes musik kommer på radio.'
Det är den ena banala låten efter den andra som av någon outgrundlig anledning får massa radiotid.
Banala texter, banala melodier och texterna är alltid narcissistiska och handlar om hennes privatliv som jag skiter fullständigt i.

Tidigare idag fick en av hennes "radiohits" mig att brista ut i ett gapskratt bakom ratten. Som du säger, tror jag aldrig hört så banal musik.
Citera
2022-08-05, 18:40
  #98
Medlem
hobzs avatar
Hur i helvete kan man efter så många år som musiker göra sån banal och jovial musik? Är det svårt för svenska låtskrivare (särskilt de kvinnliga) att inte göra musik som anspelar på ungdomen när man själv är 40 eller äldre
Citera
2022-08-06, 01:24
  #99
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Låten Oh boy tycker jag är bra, men hennes senaste låtar är förfärliga.
Citera
2022-08-09, 21:44
  #100
Medlem
Jag.

Har du någonsin hört Ingmar Nordströms?
Om inte så tipsar jag dej att göra det.
Du kommer att bli fast!!
Citera
2022-10-29, 18:28
  #101
Avstängd
senaste låten va riktigt bra , hälsa gud

haha underbar kvinna https://www.youtube.com/watch?v=hCEHQVz2p7w
__________________
Senast redigerad av titanbult 2022-10-29 kl. 18:32.
Citera
2022-11-24, 11:44
  #102
Medlem
moonclimbers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vorlander
Jag klarar inet att lyssna på henne får byta kanal när hennes musik kommer på radio.'
Det är den ena banala låten efter den andra som av någon outgrundlig anledning får massa radiotid.
Banala texter, banala melodier och texterna är alltid narcissistiska och handlar om hennes privatliv som jag skiter fullständigt i.

Håller med, något så fruktansvärt patetiskt med en 40-åring som skriver låttexter som verkar beskriva världen och mänskliga relationer ur en egocentrerad tonårings perspektiv.
Citera
2022-11-24, 11:58
  #103
Medlem
sfrges avatar
Shit. Hon är 40 år gammal och låter fortfarande som en späd tonårsflicka när hon sjunger.
Citera
2022-11-24, 20:47
  #104
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moonclimber
Håller med, något så fruktansvärt patetiskt med en 40-åring som skriver låttexter som verkar beskriva världen och mänskliga relationer ur en egocentrerad tonårings perspektiv.
Jag ska väl vara ärlig och säga att hon gjorde en del bra grejer förr men känns som hon blivit lat och släpper provocerande banal musik nuförtiden. Lite som att hon lever på sitt namn och vet att det kommer få radiotid vad hon än ger ut.
Citera
2022-11-26, 17:49
  #105
Medlem
Ja vem? Nu ännu mer när hon försvarar miljökämpen igår i Melodifestivalen!
Citera
2022-11-26, 18:32
  #106
Medlem
Rebali179s avatar
Rättning där
Det var från Idolfinalen som det var en klimatkupp
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...tall-vatmarker
Citera
2022-11-27, 02:56
  #107
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Shit. Hon är 40 år gammal och låter fortfarande som en späd tonårsflicka när hon sjunger.
Tycker också att texterna är som om de vore skrivna av en tonårsflicks.
Citera
2023-06-30, 05:36
  #108
Medlem
Shingrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Shit. Hon är 40 år gammal och låter fortfarande som en späd tonårsflicka när hon sjunger.

Det kan jag hålla med om men .....så har även Kate Bush gjort det mesta av sin karriär.
Han verkar vara ute på megaturne runt Sverige i sommar. Spelningen på Liseberg nu på lördag är slutsåld, så kommer nog gå hitta mobilfilmer därifrån för att de om publiken är tonåringar, 30 åriga Bevara Våtmarker a eller lätt skrynkliga 50+ som tittar på Idol.

https://m.ymoutube.com/watch?v=D1-Dl8qxP4E

Har TV4 blivit en svängdörr för just denna grupp ?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback