Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2007-11-08, 13:55
  #25
Medlem
blaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deman
ha ha...inte lika pantad som du då kanske, men ändå rätt rejält.

så du menar på fullt allvar att människor bakom framgångsrika krogar är per automatik sympatiska och godhjärtade personer.

fniss

Nej det menar jag inte. Var någonstans skrev jag det? Men att kalla någon som slagit sig fram som en av de mesta framgångsrika krögarna i Sverige för idiot, är inget annat än korkat. Du vet kanske att den branschen är en av de absolut svåraste att lyckas i?

Det är över huvud taget svårt att lyckas med något genom att vara godhjärtad och sympatisk. Visst, man kanske sover gott om natten och får en klapp på huvudet av mamma vid julmiddagen. Men det är allt. Sylvassa armbågar, orädsla och ett djävulskt självförtroende, det är vad som behövs.
Citera
2007-11-08, 18:27
  #26
Avstängd
Fireflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jumpcut
Jag vill minnas att man kunde köpa möblerna man gillade, var det inte så? Eller var det bara någonting som det talades om i början?

Har faktiskt inte varit där sedan premiären då jag inte gillade stället överhuvudtaget, bra bar med sjukt skickliga bartenders men det möblemanget du tyckte var så bra fick mig bara att vända i dörren varenda gång jag gick in för att ge stället en chans.
Jag ville köpa några lampor men då fick jag inte det för att de sista som fanns var väl de som hängde i restaurangen eller hur det var, minns inte riktigt.
Fick INTE köpa iaf.
Citera
2007-11-08, 18:35
  #27
Avstängd
Vi åt där några gånger i veckan, går nästan inte att beskriva hur otroligt bra maten och drycken var där. Nog för att snubben alltid vart lite fikus hehe
Citera
2007-11-09, 22:54
  #28
Medlem
Ph0nys avatar
Följdfrågan blir, vart ska jag nu äta enorma mängder kött på Söndagseftermiddagarna?
Citera
2007-11-10, 08:24
  #29
Medlem
GAMLE SVARTENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ph0ny
Följdfrågan blir, vart ska jag nu äta enorma mängder kött på Söndagseftermiddagarna?

På (enligt Xallo) grannkrogen som startade branden såklart!
Det var ju antagligen det som var meningen med branden!
Citera
2007-11-12, 15:02
  #30
Medlem
En av mina fd flickvänner jobbar i klädbutik och Melker var den mest drygaste/otrevligaste/mest arroganta/osympatiska kändisen som hon stött på.

Enligt henne som är hur snäll, hjälpsam och trevlig som helst så var han inne rätt mkt och var allmänt otrevlig och nedsättande mot personalen mer än en gång, hon blev drabbad själv men även hennes kollegor.

Så vidare trevlig är han INTE, det kan jag lova, sen att han vill verka trevlig i media och när en kamera är på är en helt annan sak förstås.

Så visst kan han ha ovänner.

Den mest otrelvliga kvinnliga kändisen är enligt samma källa Ulrika Nilsson, dvs hon från lyckohjulet och sedemera nyhetsuppläsare på TV4, hon var en riktig bitch som var precis som Melker, dom kanske skulle passa bra ihop.

Annars var i stort sett alla kändisar väldigt trevliga och ödmjuka men Melker var som sagt värst.
Citera
2007-11-12, 16:20
  #31
Medlem
Rebelxs avatar
Har haft honom som handledare på Fredsgatan 12.
Kan inte heller påstå att han är speciellt trevlig.
Citera
2007-11-12, 19:18
  #32
Medlem
Watchmens avatar
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1298&a=714772
Citera
2007-12-03, 23:30
  #33
Medlem
aldrig...

Citat:
Ursprungligen postat av Watchmen
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1298&a=714772

Synd, de kommer aldrig fälla, polisens hetaste spår just nu

1. grannkrog
2. kriminella som utpressar


o aldrig blir det fällande... någon som vet vilka som skulle vilja utpressa Grill?
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback