Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-11-05, 14:23
  #1
Medlem
Har varit i Thailand tidigare en gång och träffat en o annan short timare.
Skall nu ta en ny tur i december.

När man tar en Long timare för några dagar har jag förstått att man betalar mat mm under tiden som hon är med mig. Men, pröjsar man något utöver detta när det är slut efter några dagar. Något skall man väl pyttsa, eller hur?
Vad brukar ni betala?
Citera
2007-11-05, 19:18
  #2
Medlem
contrerass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas1444
Har varit i Thailand tidigare en gång och träffat en o annan short timare.
Skall nu ta en ny tur i december.

När man tar en Long timare för några dagar har jag förstått att man betalar mat mm under tiden som hon är med mig. Men, pröjsar man något utöver detta när det är slut efter några dagar. Något skall man väl pyttsa, eller hur?
Vad brukar ni betala?

1000 Baht/dygn brukar jag pröjsa för några dagar. Handlar det om en längre period så kan man ju komma överens om en summa.

Edit: Sedan tillkommer ju avgiften till baren också om hon jobbar på en sådan, ca 200-500 Baht/dygn.
Citera
2007-11-05, 19:49
  #3
Medlem
Tackar.

Men plockar du upp dom från en Beer bar eller är det gogo tjejer?
Citera
2007-11-05, 21:11
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas1444
Tackar.

Men plockar du upp dom från en Beer bar eller är det gogo tjejer?
Finns både och.. Gogo är snyggare och kostar lite mer.
Är det en riktig pudding vet hon om det och kan kräva lite mer efteråt. Kolla och gör klart från början.
Citera
2007-11-05, 23:59
  #5
Medlem
contrerass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas1444
Tackar.

Men plockar du upp dom från en Beer bar eller är det gogo tjejer?

För Longtime har jag alltid valt bartjejer, det finns Gogobrudar som gärna stannar longtime för 1000 Baht om kemin stämmer, men barfinen ligger ofta på över 500 Baht där.
Citera
2007-11-06, 17:10
  #6
Medlem
divinebaals avatar
Är det fel på den stora thai-tråden?

I grund och botten är det en deal mellan er. Men det du borde pynta förutom mat, dryck, boende, presenter etc.. är den normala avgiften eftersom det är den "ekonomiska" deal som tjejen har med stället.

Om det är en massagebrud så kanske hon får löneavdrag/straffavgift för att hon inte jobbar. Detsamma med vissa barbrudar. Ska de jobba så blir de av med lön, dricks och bonusar. Och vissa får "betala" barfeen om de inte kommer utan knullar farang.

Men det är alltid up to you!

Själv är jag en Butterfly för jag hatar allt gråtande och snyftande som kommer efter tredje natten (och man ska dra från henne).. men då man körde LT så var det som Conteras.. en tusing per dygn extra för att täcka hennes "avgifter".
Citera
2007-11-06, 18:30
  #7
Medlem
Tackar för svaren

Ang frågan om den stora tråden så är den just det, STOR.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback