Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-11-04, 00:21
  #1
Medlem
Finns det något program som hittar kontakter man tagit bort från msn?
Citera
2007-11-04, 00:39
  #2
Medlem
lordos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av komarac
Finns det något program som hittar kontakter man tagit bort från msn?

Näe, du har ju tagit bort dem. Om du gjort det så har jag för mig att du inte har ngn chans i helvetet att få tag på dem genom ngt program...

Du har ju trots allt tagit bort dem med egen fri vilja?
Citera
2007-11-04, 22:01
  #3
Medlem
snufkin420s avatar
Om jag öppnar Inställningar och någon kontaktflik kan jag se alla hundratal som jag någonsin haft addade, dessa går inte att radera därifrån. Skiljer det sig alltså?
Citera
2007-11-04, 22:15
  #4
Medlem
PLACEBOiSTiCs avatar
Det är alla som har er i sina listor...
Citera
2007-11-04, 22:20
  #5
Medlem
man är smart kör man med loggar (då behöver man inte komma ihåg vad man sagt till folk). Hoppar du in i loggmappen så kan du ju se alla dina gamla kontakter
Citera
2008-05-14, 22:59
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snufkin420
Om jag öppnar Inställningar och någon kontaktflik kan jag se alla hundratal som jag någonsin haft addade, dessa går inte att radera därifrån. Skiljer det sig alltså?


jag försöker rensa den listan finns det något man kan görqa för att få bort dom kontakterna för vissa går ej att ta bort , någon med tips ?

edit sorry för jag bumpade en gammal tråd
__________________
Senast redigerad av vanos 2008-05-14 kl. 23:04.
Citera
2008-05-14, 23:01
  #7
Avstängd
northixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snufkin420
Om jag öppnar Inställningar och någon kontaktflik kan jag se alla hundratal som jag någonsin haft addade, dessa går inte att radera därifrån. Skiljer det sig alltså?

Samma här...de verkar inte försvinna utan bara avatkiveras,

Bara att lägga till på listan igen.

TS har nog stor chans att få tbx sina förlorade kontakter
Citera
2008-05-14, 23:16
  #8
Avstängd
dr myllers avatar
jo det går visst...
min msn envisas med att lägga till alla jag har på msn, i min hotmail-adressbok. såvida du inte tagit bort därifrån så borde det nog finnas kvar där
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback