Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-11-02, 10:00
  #1
Medlem
Den 24-åriga filmstudenten Richard Bezuidenhout visade nyligen framfötterna i direktsänd TV i Sydafrika. Negern började fingerpulla en överförfriskad meddeltagare vid namn Ofunneka Molokwu.

"Bezuidenhout lay down next to the comatose young woman and penetrated her vagina with his fingers. He carried on despite the pleas of another female housemate for him stop. Under the law in South Africa—where, on average, a woman is sexually assaulted every 40 seconds—such an act constitutes rape.

Bezuidenhout, who is married, finally desisted and went off to sit by himself while drunkenly sniffing his fingers. At this point the producers of the show did intervene, sending paramedics into the house and cutting the live feed.
"



Men historien har en intressant twist;

"While many viewers have voiced their disgust at what they witnessed, Bezuidenhout still seems to be the hot favourite to win the competition."

Negerns våldtäktsförsök tycks tydligen inte vara ett hinder för honom att vinna kronan. Afrika är minst sagt negerskadat

Han skyller ifrån sig på att de faktiskt befinner sig i Negerland.

Bezuindehout, defending his sexual behaviour in a show that has featured copious nudity, recently told his housemates, “Well, this is Africa.”

Vad anser FB om negerns tilltag. Är det rätt att peka på att i Negerland så står Negern själv för samhällsordningen??
http://www.amren.com/mtnews/archives...rother_hor.php
http://www.tonight.co.za/index.php?fArticleId=4107339
Citera
2007-11-02, 10:17
  #2
Medlem
blaus avatar
Bezuidenhout, who is married, finally desisted and went off to sit by himself while drunkenly sniffing his fingers.

Ha ha!
Citera
2007-11-02, 10:18
  #3
Medlem
knakelibangs avatar
Detta är ju faktiskt något av det konstigaste jag läst nästan. Jag förstår ju att det finns många konstigare människor ute i världen men just att han gör det i live tv med folk som ser han även i huster och sedan skyller på att dom dom bor i afrika. Finns klippet upplagt måntro? För det här är ju riktigt konstigt.
Citera
2007-11-02, 10:21
  #4
Medlem
"Kvinna våldtogs i direktsändning
– Det här är Afrika, försvarar sig gärningspersonen"

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/article1153803.ab
Citera
2007-11-02, 11:42
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blau
Bezuidenhout, who is married, finally desisted and went off to sit by himself while drunkenly sniffing his fingers.

Ha ha!

Helt obetalbart




För att vara allvarlig så är det ju mycket intressant att hans försvar stämmer så väl överens med vad alla vi realistiskt lagda människor redan visste, negrer har det i blodet och ser det inte som någon särskilt uppseendeväckande handling.


Men tråden bör nog flyttas till någon mer lämplig forumsdel, mod får bestämma vilken.
Citera
2007-11-02, 12:28
  #6
Medlem
ap3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Helt obetalbart

Eller hur.. jag satte kaffet i halsen av skratt när jag läste den raden.. Såg framför mig hur den sure negern gick och satte sig att tjura i ett hörn och lukta på fingrarna.
Citera
2007-11-02, 13:14
  #7
Medlem
Det direktsändes i TV, så det kan inte vara omöjligt att hitta en länk (jag har kollat, men inget hittat).
Citera
2007-11-02, 13:40
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blau
Bezuidenhout, who is married, finally desisted and went off to sit by himself while drunkenly sniffing his fingers.

Ha ha!

Men vänta nu... Gjorde inte fransosen det också efter att ha fistfuckat Carolina Gynning?
Citera
2007-11-02, 13:45
  #9
Medlem
countingcrowss avatar
Fram med lite videobevis nu va?
Citera
2007-11-02, 14:14
  #10
Medlem
blaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanonmat
Men vänta nu... Gjorde inte fransosen det också efter att ha fistfuckat Carolina Gynning?

Han är inte fransos utan typ cypriot.
Citera
2007-11-02, 14:26
  #11
Medlem
chekiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blau
Han är inte fransos utan typ cypriot.


Finns det klippet någonstans?
Citera
2007-11-02, 14:47
  #12
Medlem
browneyes avatar
Det måste ju finnas ett klipp på detta där ute någonstans! Vart ska man leta?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback