Flashback bygger pepparkakshus!
2007-10-30, 13:45
Medlem
jonas.asss avatar
Hejsan,

Har under en ganska lång tid testat några olika sorters antideppressiva mediciner, då dom inte gett tillräcklig verkan, och nu sist har jag testat Efexor i ca 5 veckor..(har även testat att kombinera olika preparat tidigare)

Dessvärre har jag fått en otrevlig/ovanlig biverkning utav Efexor och kan inte längre få orgasm.

Pratade med min läkare idag och han verkade vara slut på idéer, så han skulle ringa till psyk och höra under dagen.

Till frågan då: Vad tror ni jag får nu istället för Efexor?

Tacksam för svar.
Citera
2007-10-30, 13:48
Medlem
WoWbaggers avatar
Hade samma problem när jag gick på zoloft. Har även gått på Efexor & Remeron samt någon till, kommer inte ihåg att jag hade några dylika problem med dom. Alla reagerar olika, du får lov att testa dig fram helt enkelt.
Citera
2007-10-30, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonas.ass
Hejsan,

Har under en ganska lång tid testat några olika sorters antideppressiva mediciner, då dom inte gett tillräcklig verkan, och nu sist har jag testat Efexor i ca 5 veckor..(har även testat att kombinera olika preparat tidigare)

Dessvärre har jag fått en otrevlig/ovanlig biverkning utav Efexor och kan inte längre få orgasm.

Pratade med min läkare idag och han verkade vara slut på idéer, så han skulle ringa till psyk och höra under dagen.

Till frågan då: Vad tror ni jag får nu istället för Efexor?

Tacksam för svar.
ställ frågan här så kan du nog lättare få rätt svar
http://www.flashback.org/forumdisplay.php?f=97
Citera
2007-10-30, 15:51
Medlem
jonas.asss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Exakt2_
ställ frågan här så kan du nog lättare få rätt svar
http://www.flashback.org/forumdisplay.php?f=97

Tack =) Det ska jag absolut göra.