Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-10-29, 16:42
  #1
Medlem
Tjabba på er alla glada träningsnarkomaner .

Har bara en liten fråga vet iof inte om detta e rätt ställe o fråga sånthär på . Skulle någon erfaren/duktig person vilja vara min mentor som jag kan utbyta lite tankar med typ via mail/msn .

slutade träna aktivt runt 1998 på den tiden var jag i riktigt bra form .

Började träna för ca 2 veckor sen ( enbart för att bränna ) simning gång löpning cykling , tränar nu 6 dagar i veckan + käkar nyttigt .
Har gått ner från 108 till 99,9 i fredags på . jag e 183 lång , och alltid varit grov.

min tanke e att gå ner till runt 90 sen ändra träningen till styrka så musklerna kommer fram .....igen =-) .

finns de någon som känner sig sugen , eller gjort något liknande .
målet är att få fram lite muskelkonturer på magen , brösten så man vågar visa sig på stranden 2008. Ja ni förstår .

Pma mig om intresse finns .
Citera
2007-10-29, 18:43
  #2
Medlem
Axons avatar
Det kallas personlig träning.
Citera
2007-10-29, 19:16
  #3
Medlem
Orrozs avatar
Axon kan bli din "personlig träning" - för 500:- timmen får du använda hans mage som boxningsboll.

Har du några krav på din mentor? Du kanske kan låta hela forumet vara din mentor...
Citera
2007-10-29, 19:33
  #4
Avstängd
rollebolles avatar
Självdisciplin, ffs.
Citera
2007-10-29, 20:00
  #5
Medlem
Axons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orroz
Axon kan bli din "personlig träning" - för 500:- timmen får du använda hans mage som boxningsboll.

Har du några krav på din mentor? Du kanske kan låta hela forumet vara din mentor...
Haha 570kr om jag får be
Citera
2007-10-29, 21:55
  #6
Medlem
arnold2k5s avatar
mitt tips är att du söker runt lite efter tips och idéer, kolla gärna in kolozzeums forum (www.kolozzeum.com/forum/) där brukar dom vara hjälpsamma med nybörjare/folk som inte tränat på länge.

jag kan kanske hjälpa dig med nånting men inte allt aja PM:a mig om du undrar nå mer
Citera
2007-10-29, 23:50
  #7
Medlem
Pqps avatar
Hör runt bland dina vänner om ingen tränar, just nu är min bror litet av en mentor för mig de pass som vi kör med varandra. Han peppar mig, hjälper mig då jag verkligen inte orkar sista repetitionen etcetera. Sen är han väl något av en förebild för mig då han ligger på 104 och jag knappa 71kg.
Citera
2007-10-30, 09:50
  #8
Medlem
0bnoxiouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axon
Haha 570kr om jag får be

Vad jobbar du med Axon?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback