2007-10-29, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anglofil
Visst kan man diskutera killen men att fiska fram bilder och skriva ut namn ar enligt mig helt onodigt och respektlost.

Inte for hans skull utan for hans familj och slaktingar.

Du kommer få en jobbig tid här på flashback i framtiden. Speciellt på det här stället du är inne på nu. Vi är världsbäst på att få fram namn och bilder.
2007-10-29, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grozzny
Varför blir du så förbannad? nån skicka en länk och jag fråga vem det var.
De e väll han som skicka länken som du isåfall borde bli sur på. Jag har inte hängt ut nån eller länkat nån bild.

Sorry fel av mig att bli sur pa dig men jag ar lite upprord just nu.
2007-10-29, 21:54
Medlem
pellepoliss avatar
Är det någon som vet vad för slags vakt han var...

Ordningsvakt eller dörrvakt (entrévärd)?

Var han dörrvakt lär ju RPS få vatten på sin kvar nu när de försöker bli av med dem, för att de ställer till med massa saker vid krogdörrarna.
2007-10-29, 21:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pellepolis
Är det någon som vet vad för slags vakt han var...

Ordningsvakt eller dörrvakt (entrévärd)?

Var han dörrvakt lär ju RPS få vatten på sin kvar nu när de försöker bli av med dem, för att de ställer till med massa saker vid krogdörrarna.

Lär vara vaktchefen på Café Opera.

Alltså en en legitimerad ordningsvakt,
2007-10-29, 22:03
Medlem
Han har bricka.
2007-10-29, 22:53
Medlem
pellepoliss avatar
Okej... Han hade bricka, kanske man kan säga.. Men men, då vet jag. Tackar!
2007-10-29, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pellepolis
Okej... Han hade bricka, kanske man kan säga.. Men men, då vet jag. Tackar!

Vad menar du med det där svaret?
2007-10-29, 22:57
Medlem
Citat:
Jag känner vakten & vi har tränat en del tillsammans och jag kan säga att han INTE bankar på folk oprovocerat. Så killarna är nog inte helt oskyldiga. Därmed inte sagt att det han gjort är rätt & kan inte tänka mig att det var hans mening att killen skulle bli så skadad.
(Om det nu va han det vet vi ju inte)

Jag vet att det är vaktchefen på Cafét som sitter anhållen för grov misshandel. Han har även sparkat på kroggäster tidigare, både inne på Cafét och utanför. Så kom inte och säg att detta var ett misstag.
2007-10-29, 22:59
Medlem
Pawelks avatar
Citat:
Jag känner vakten & vi har tränat en del tillsammans och jag kan säga att han INTE bankar på folk oprovocerat. Så killarna är nog inte helt oskyldiga. Därmed inte sagt att det han gjort är rätt & kan inte tänka mig att det var hans mening att killen skulle bli så skadad.
(Om det nu va han det vet vi ju inte)
Å andra sidan verkar det inte vara världens trevligaste kille heller. I Youtube videon som postats slår han motståndaren mellan benen minst en gång medvetet, jag har aldrig sett någon slåss fulare i ringen.
2007-10-29, 23:11
Medlem
Watchmens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Upprclss_drpout
Ja det var ju jakligt imponerande..

http://www.youtube.com/watch?v=bNea0rZZA9Y

Vakten verkar ha en forkarlek for att knaas och boxas under baltet - kolla tredje ronden.

videon verkar nu vara borta... "removed by user"
2007-10-29, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Afenni
Jag vet att det är vaktchefen på Cafét som sitter anhållen för grov misshandel. Han har även sparkat på kroggäster tidigare, både inne på Cafét och utanför. Så kom inte och säg att detta var ett misstag.

Anstränger du dig för att missförstå mig?
Jag var inte på plats så jag kan inte säga vem som har gjort rätt eller fel och har inte heller påstått att jag vet det.
Det jag säger är att jag uppfatar honom som sjysst och och att jävligt många gillar att spela allan och börjar vifta ute på krogen, sen när dom får stryk så är det jättesynd om dom. Som sagt om han gjort fel vid det här tillfället vet jag inte, (om han sparkat han i huvet när han ligger så är det absolut fel). Men däremot att framställa dom andra killarna som "oskyldiga" är oxå fel, nånting har dom antagligen gjort.
Det är jävligt synd om killen som ligger i respirator specielt om det inte är nån som brukar fightas på krogen utan att det bara va en fyllegrej.
Men om man startar bråk så kan sånt här hända det måste man va medveten om.
2007-10-30, 00:09
Medlem
xallos avatar
Citat:
Anstränger du dig för att missförstå mig?
Jag var inte på plats så jag kan inte säga vem som har gjort rätt eller fel och har inte heller påstått att jag vet det.
Det jag säger är att jag uppfatar honom som sjysst och och att jävligt många gillar att spela allan och börjar vifta ute på krogen, sen när dom får stryk så är det jättesynd om dom. Som sagt om han gjort fel vid det här tillfället vet jag inte, (om han sparkat han i huvet när han ligger så är det absolut fel). Men däremot att framställa dom andra killarna som "oskyldiga" är oxå fel, nånting har dom antagligen gjort.
Det är jävligt synd om killen som ligger i respirator specielt om det inte är nån som brukar fightas på krogen utan att det bara va en fyllegrej.
Men om man startar bråk så kan sånt här hända det måste man va medveten om.

Absolut, dock tycker jag inte att man skall vara "medveten" om att man kan få den behandlingen av vaktchefen på en av sveriges förnämsta nattklubbar!

Mannen som nu ligger på sjukhuset är långt ifrån någon duvunge men han har lugnat ned sig på senare år och är en jävligt skön prick som alltid skrattar och får folk att skratta. Min förhoppning är att alla låter rättvisan ha sin gång och att det inte blir tal om någon hämndaktion. Jag pratar inte om någon aktion från DFG. Mannen på sjukhuset har betydligt tyngre försänkningar än så, vilket skulle kunna resultera i något väldigt otrevligt för alla inblandade!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in