Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-10-28, 22:57
  #1
Medlem
Tja.

Finns det lite bra böcker om träning man kan införskaffa sig på svenska?
Skriv alla ni känner till så kan jag kolla upp resten sen tack på hörhand
Citera
2007-10-28, 23:03
  #2
Medlem
mraskers avatar
Det finns hur mycket som hellst på biblioteket. Fråga där så kan dom garanterat tvisa dig till vilken hörna du ska leta...
Citera
2007-10-28, 23:10
  #3
Medlem
jo det är väll så det får bli, men om nån vet nån extra bra så säg till, äsh fan va onödigt tråd jag har skapat haha :P
Citera
2007-10-28, 23:39
  #4
Medlem
spudwishs avatar
Engelska är lingua franca, så all information bortom nybörjarinformation finns skriven på engelska. Har du inte tv eller? Parkera dig framför en tv i några veckor så lär du dig engelska
Citera
2007-10-30, 12:12
  #5
Medlem
Hallontårtans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brush
Tja.

Finns det lite bra böcker om träning man kan införskaffa sig på svenska?
Skriv alla ni känner till så kan jag kolla upp resten sen tack på hörhand


Maximal Muskeltillväxt är helt okay.
ISBN: 9185225630

Kanske lite gay för vissa byggare då den har ngn övning med Pilatesboll för bålen etc. Samtidigt finns marklyft och knäböj med, så det är en bra bok även om det säkert finns bättre.

Den är skriven av Kristian Berg, rektor på naprapathögskolan och kostdelen författad av Fredrik "blodproppen" Paulun.

Förslag på sammansättningar av måltider, hur mkt du bör äta, träningsupplägg, genomgång av 90 övningar. Tydliga bilder.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback