Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-10-28, 20:57
  #1
Medlem
Sardaukars avatar
Jag hade en .pdf-fil på datorn förut med det, men har tagit bort den. Nu vill jag dock få tag på den, då jag vill testa hur mycket av den jag klarar. Någon som har en länk eller liknande?

EDITERING ::: Tråden kanske bör ligga i Vapen & Militär...
Citera
2007-10-28, 22:18
  #2
Medlem
Shrimpmeisters avatar
Ett sånt program skulle helt klart vara av intresse
Citera
2007-10-28, 23:25
  #3
Medlem
ja, schysst om du kunde PMa mig om du hittar det
Citera
2007-10-28, 23:38
  #4
Medlem
spudwishs avatar
Eftersom du gav ett så exakt namn var det lätt att hitta grejer på google, vet dock inte om det är samma program som du hade. Prova att googla så hittar du några bra resultat.
Citera
2007-10-29, 08:40
  #5
Medlem
Sardaukars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spudwish
Eftersom du gav ett så exakt namn var det lätt att hitta grejer på google, vet dock inte om det är samma program som du hade. Prova att googla så hittar du några bra resultat.

Den jag letar efter är en .pdf, som är längre och utförligare än de jag hittat på google. Innehåller även bilder och liknande.

Kanske rentav är fildelningsforumet som gäller dock...
Citera
2007-10-29, 14:39
  #6
Medlem
klassas avatar
Det är inte denna du söker?
http://www.speedyshare.com/697998733.html
Citera
2007-10-29, 21:18
  #7
Medlem
Sardaukars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klassa
Det är inte denna du söker?
http://www.speedyshare.com/697998733.html

Är nog den, men filen du laddat upp är tydligen skadad.
Citera
2007-10-30, 06:35
  #8
Medlem
Grårävs avatar
Funkar fint att ladda ner för mej....

Riktigt rolig läsning måste jag säga... mycket matnyttigt att läsa där.
Citera
2007-10-31, 13:57
  #9
Medlem
Sardaukars avatar
Fick det att funka, det var inte den jag tänkte på, fast den här var väldigt bra också vad gäller informationen.

Den jag hade förut var ganska kort, och hade ett avsnitt där det var ett träningsschema för att bygga upp kondition och muskelkraft. T.ex:

Vecka 1: Spring varje dag 2 kilometer, och gör tio armhävningar varje hundrade meter, vid slutet gör 50 sit-ups. Vila tisdag och fredag.

Vecka 2: Simma 1 mil, och 10 meter under vattenytan varje hundrade meter. Upprepa schemat ifrån vecka 1.

o.s.v.

Tror det var en guide till att bygga upp fysiken på 8-10 veckor, fast jag tänker ju förlänga den tiden till det dubbla, om inte mer. Om jag nu hittar guiden.
Citera
2007-10-31, 14:56
  #10
Medlem
Swoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sardaukar
Den jag letar efter är en .pdf, som är längre och utförligare än de jag hittat på google. Innehåller även bilder och liknande.

Kanske rentav är fildelningsforumet som gäller dock...
thepiratebay.org
Citera
2007-10-31, 16:31
  #11
Medlem
Sardaukars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swom
thepiratebay.org

Du tror inte jag har letat där?
Anledningen att jag lade tråden här i träningsforumet är just för att det kan tänkas finnas någon här som vet vad jag talar om.
Citera
2007-10-31, 19:52
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sardaukar
Jag hade en .pdf-fil på datorn förut med det, men har tagit bort den. Nu vill jag dock få tag på den, då jag vill testa hur mycket av den jag klarar. Någon som har en länk eller liknande?

EDITERING ::: Tråden kanske bör ligga i Vapen & Militär...


Om du inte har fått pdf filen så kan jag skicka på msn, om du nu har det/ vill det skicka ett Pm med din msn isf

EDIT: Hittade även detta http://www.navyseals.com/workout om det kan vara av intresse
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback