2011-02-23, 14:34
Medlem
jud3ns avatar
Jag är på oma loma , jag drog den 18/2 , jag hade pekka förtillfället ska bli kul att se vad tamminen gör när jag kommer tillbaka på söndagen!
Citera
2011-02-23, 16:44
Medlem
Mikko Turkka som är premiärlöjtnant

Gillar tydligen att fotografera sig.

http://www.flickr.com/photos/28423279@N02/2668196266/
Citera
2011-02-23, 17:23
Medlem
KSEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trovalla

http://www.flickr.com/photos/28423279@N02/2668196266/

Hahaha, är det verkligen han ?
Det förvånar inte det minsta

EDIT:
Visst fan är det han..
Senast redigerad av KSE 2011-02-23 kl. 17:28.
Citera
2011-02-23, 18:21
Medlem
Sinkomiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trovalla

Haha, jag har sett liknande fast mer vågade fotografier på honom tidigare.

Å andra sidan är denne herre så pass skön typ att jag med andra ungått att sprida dessa bilder på honom. Skäms på dig Trovalla!

NÅJAAA MINA HERREERNEE!!!
Citera
2011-02-23, 18:24
Medlem
Sinkomiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinkomies
Haha, jag har sett liknande fast mer vågade fotografier på honom tidigare.

Å andra sidan är denne herre så pass skön typ att jag med andra ungått att sprida dessa bilder på honom. Skäms på dig Trovalla!

NÅJAAA MINA HERREERNEE!!!

Edit: Han är fan bäst http://www.facebook.com/people/_/1003641580
Citera
2011-02-23, 18:32
Medlem
Dr Snoozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jud3n
Jag är på oma loma , jag drog den 18/2 , jag hade pekka förtillfället ska bli kul att se vad tamminen gör när jag kommer tillbaka på söndagen!
DU räknas väl som rymling efter 5dagar
Citera
2011-02-23, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Snooze
DU räknas väl som rymling efter 5dagar

Vad händer med rymlingar ?

Japp de är mikko turkka hahaha

De som ska till skolan denna kontignent o läser om turkka, det är er nya fältväbel som poserar så snällt!
Citera
2011-03-10, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KSE
Hade också en del att göra med Bäckman, visst är han sammanbiten och hård som sten,
men jag skulle väl inte kalla honom speciell på samma sätt som tex. Wesku eller Tamminen.

Hade dock ingen aning om tatueringen, känns verkligen inte som honom.
Men hur mycket vet man egentligen om dessa killar ?

Becksi är en verkligt hård kille. Första gången jag mötte honom sade han "jag har nu i ett års tid studerat infanteriets ädla krigskonst". Nästa mening löd "pumpställning inta". Däremot tyckar jag inte att han var "ond" på samma sätt som Tamminen. Wesku var (är väl fortfarande) mera galen än "ond". Alla var de bra på sitt eget sätt (låt vara att Wesku hade problem med att veta hur nära man egentligen får vara den plats där granaterna från 81: orna slår ned). Om det blir krig blir man tacksam för att man har haft en utbildare som inte lämnade något åt slumpen.
Citera
2011-03-11, 21:40
Medlem
KSEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brudfixarn
Becksi är en verkligt hård kille. Första gången jag mötte honom sade han "jag har nu i ett års tid studerat infanteriets ädla krigskonst". Nästa mening löd "pumpställning inta". Däremot tyckar jag inte att han var "ond" på samma sätt som Tamminen. Wesku var (är väl fortfarande) mera galen än "ond". Alla var de bra på sitt eget sätt (låt vara att Wesku hade problem med att veta hur nära man egentligen får vara den plats där granaterna från 81: orna slår ned). Om det blir krig blir man tacksam för att man har haft en utbildare som inte lämnade något åt slumpen.

Haha, jag kommer ihåg det där citatet så väl, får man fråga när du låg inne ?
Citera
2011-03-13, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KSE
Haha, jag kommer ihåg det där citatet så väl, får man fråga när du låg inne ?

Kolla PM.
Citera
2011-03-19, 12:25
Medlem
goin-xxxls avatar
Ska till Dragsvik nu i juli och har haft ont i benen länge, nyligen kommit på att det måste vara benhinne inflammation. Ifall det inte läkt och jag kommer dit med benhinne inflammation då ryker jag första veckan va?
Citera
2011-03-20, 13:18
Medlem
Kan hälsa alla som hjälpt mig att jag har skickat papper och fått svar, de sade att jag var tvungen att bifoga en läkarunderskrift. Fixar det till veckan nu och sen så blir det av! Önskade att få rycka in nästa sommar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in