Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-05-05, 22:53
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allak
Vet att det sitter/har suttit en sånt rödvitt HA klistermärke på deras kyl bakom kassan där det står "SUPPORT YOUR LOCAL RED MACHINE" eller liknande.

Behöver inte vara HA snubbar för det, klistermärket du nämner går att köpa fritt på route81.com. Sålänge där inte står ''Support your local Hells Angels samt stad / land'' på klistermärket är det troligtvis inga HA snubbar, snarare wannabes!
Citera
2010-05-06, 13:51
  #14
Medlem
Allaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hasanovic
Behöver inte vara HA snubbar för det, klistermärket du nämner går att köpa fritt på route81.com. Sålänge där inte står ''Support your local Hells Angels samt stad / land'' på klistermärket är det troligtvis inga HA snubbar, snarare wannabes!

Jo, men det styrker ju lite teroin att just dom skulle ha det.
Citera
2010-05-06, 13:57
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Great Gargamel
Hells Angels äger väl tatuerings kedjan House Of Pain vad jag vet?

Då vet du rätt.
Citera
2016-08-26, 14:45
  #16
Medlem
Så här ligger det till.... HA ägde en lokal/porrklub i byggnaden för några år sedan men som stängt ner nu. Om de har någon business med Cafe Skåne då skulle inte förvåna mig alls, men de äger inte Cafe Skåne så vitt jag vet. Kanske har de någon procent del.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback