Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-18, 19:09
  #13
Medlem
Skunken666s avatar
Undrar vad Zaida säger om fallet idag?
Nä, just det, idag har hon nog annat att tänka på....

https://svenska.yle.fi/artikel/2011/...-finns-i-kongo
Citera
2017-03-18, 19:23
  #14
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skunken666
Undrar vad Zaida säger om fallet idag?
Nä, just det, idag har hon nog annat att tänka på....

https://svenska.yle.fi/artikel/2011/...-finns-i-kongo

Ok, där går min gräns för skämtande, jag skrattade och måde sedan illa över mitt skratt.

Stackars tjej.
Citera
2017-03-18, 19:33
  #15
Medlem
Skunken666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Ok, där går min gräns för skämtande, jag skrattade och måde sedan illa över mitt skratt.

Stackars tjej.

Med tanke på vad hon och hennes gelikar bidragit med (att genom sin förda migrationspolitik och totala världsfrånvändhet göra Sverige till #2 på listan över de länder i världen med flest antal våldtäkter) så ser jag det som hänt, som ren och skär karma...
Känner noll sympati för hennes belägenhet..
Citera
2017-03-18, 19:46
  #16
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skunken666
Med tanke på vad hon och hennes gelikar bidragit med (att genom sin förda migrationspolitik och totala världsfrånvändhet göra Sverige till #2 på listan över de länder i världen med flest antal våldtäkter) så ser jag det som hänt, som ren och skär karma...
Känner noll sympati för hennes belägenhet..

Jo, men det är liksom inte som om hon är någon slags oådrivande drottning i kulten, följare förtjänar alltid förlåtelse, ifall de nu inte gjort något oförtlåtligt.

Jag skulle möjligen skratta ifall det var talan om någon som Gudrun som hamnat i händerna på riktiga talibaner. Den här stackars tjejen verkar bara vara ha varit dödlig naiv, en signal att hon är en följare av kulten är att hon verkligen trodde att hon kunde åka moped genom Kongos djungel, betyder att hon haft en oförmåga att utforma så kallade "rasistiska" mönster av hur omvärlden ser ut, kan vara pågrund av stenhård ideologisk indoktrinering.

Gudrun skulle aldrig gjort något så korkat, för hon är den som lär och därmed i sann marxistisk anda inte behöver tro på det som hon lär ut.
Citera
2017-03-18, 20:11
  #17
Medlem
Skunken666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Jo, men det är liksom inte som om hon är någon slags oådrivande drottning i kulten, följare förtjänar alltid förlåtelse, ifall de nu inte gjort något oförtlåtligt.

Jag skulle möjligen skratta ifall det var talan om någon som Gudrun som hamnat i händerna på riktiga talibaner. Den här stackars tjejen verkar bara vara ha varit dödlig naiv, en signal att hon är en följare av kulten är att hon verkligen trodde att hon kunde åka moped genom Kongos djungel, betyder att hon haft en oförmåga att utforma så kallade "rasistiska" mönster av hur omvärlden ser ut, kan vara pågrund av stenhård ideologisk indoktrinering.

Gudrun skulle aldrig gjort något så korkat, för hon är den som lär och därmed i sann marxistisk anda inte behöver tro på det som hon lär ut.

Zaida är för att vara miljömupp/vänsterextremfeminist ovanligt högutbildad hon har en jur. kand. så man får väl i alla fall anta att hennes skalle inte är helt obrukbar och att hon borde kunna ta ansvar för sina egna handlingar.
Zaida var pådrivande i sexuallagstiftningen ang. köp av sexuella tjänster, där hon ansåg att brott mot densamma borde bestraffas med 10 (tio)års fängelse...
Våldtäkt brukar väl landa på i runda slängar 2år?
Undrar vad hon anser när hon kommer tillbaka, om hon kommer tillbaka...

Men hon har säkert någon förklaring om att det som hänt henne egentligen är den medelålders vita svenska mannens fel.
Citera
2017-03-29, 11:25
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skunken666
Zaida är för att vara miljömupp/vänsterextremfeminist ovanligt högutbildad hon har en jur. kand. så man får väl i alla fall anta att hennes skalle inte är helt obrukbar och att hon borde kunna ta ansvar för sina egna handlingar.
Zaida var pådrivande i sexuallagstiftningen ang. köp av sexuella tjänster, där hon ansåg att brott mot densamma borde bestraffas med 10 (tio)års fängelse...
Våldtäkt brukar väl landa på i runda slängar 2år?
Undrar vad hon anser när hon kommer tillbaka, om hon kommer tillbaka...

Men hon har säkert någon förklaring om att det som hänt henne egentligen är den medelålders vita svenska mannens fel.

Du skämtar? Du tror väl inte att högskoleutbildning på något sätt innebär att man kan tänka klart?
Så här röstade högskolestudenterna i ett studentområde i Lund:
http://www.val.se/val/val2014/slutre...209/index.html
Citera
2017-03-29, 11:27
  #19
Medlem
Någon som kan svara på denna fråga??

Hade Zaida pojkvän, flickvän eller levde i celibat tillstånd? Var hon lesbisk? Gillade hon svarta män?
Citera
2017-03-29, 16:37
  #20
Medlem
NinaBes avatar
Zaida är funnen död: http://www.expressen.se/nyheter/zaid...pdrag/?ref=yfp
Citera
2017-03-29, 17:05
  #21
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarlKaviar
Du skämtar? Du tror väl inte att högskoleutbildning på något sätt innebär att man kan tänka klart?
Så här röstade högskolestudenterna i ett studentområde i Lund:
http://www.val.se/val/val2014/slutre...209/index.html

Bönder som har kunskaper som de kan använda direkt för deras praktiska behov har ofta mer av så kallad "sund förnuft" än människor som leker med flummiga ideer på universitet.

Universitetsutbildning i humaniora lär dessutom elever att sluta tänka kritiskt och bara köpa hypoteser utan axiom som understöd. Allt blir en tävling i fint tyckande och alla skapar fina idealistiska bubblor som aldrig kan existera i verkligheten.

Att marxism fortarande tas seriöst får räknas som bevis på hur fördummande alla dessa humaniora utbildningar är. All empirisk bevis som man fått ihop genom hundra miljoner döda förra århundranet väljer man bara att ignorera som att man utförde experimentet lite fel.

Det är ju sann kultbeteende att inte ifrågasätta sig själv på detta sätt. Sann vetenskap vilar ju på enorm förmåga att tänka kritiskt och motbevisa ens egna teorier, och ifall man inte lyckas så söker man kollegor som försöker slakta ens teorier.
Citera
2017-03-29, 18:11
  #22
Medlem
sealstrypers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanballanjugge
Någon som kan svara på denna fråga??

Hade Zaida pojkvän, flickvän eller levde i celibat tillstånd? Var hon lesbisk? Gillade hon svarta män?
Hennes brist på sunt förnuft ledde till hennes död :

http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/...s-forsvinnande
Citera
2017-03-29, 19:15
  #23
Medlem
Pansarveckets avatar
Tror ni på !karma!?
Citera
2017-03-29, 19:25
  #24
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Minns henne mest från en debatt kring sexköp mot Hanna Wagenius där hon gav uttryck för en rätt bedrövlig brist på respekt för människors personliga integritet.

Jag vet inte om hon var vad man kallar mångkultuturivrare? Om hon var det kan man se det som karma att det var just en samling geneteiskt urafrikanska blånegrer som tog henne tillfånga och eventuellt våldtog henne.

Men att önska livet ur henne fanns det ingen anledning och om hon blivit mördad är det tragedi snarare än karma.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback