• 1
  • 2
2003-08-03, 17:15
äldre konto (old)
Ej medlem
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,340097,00.html

Någon som vet något om händelsen?
Citera
2003-08-03, 17:21
Medlem
Hylands avatar
Han hade väl dragit i sig några öl för mycket tidigare i Tanto misstänker jag. Det kan hända även den bäste!
Citera
2003-08-03, 17:50
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hyland
Han hade väl dragit i sig några öl för mycket tidigare i Tanto misstänker jag. Det kan hända även den bäste!

Jasså! Jo att han va påverkad av något kunde tydligen till och med du lista ut! Bra jobbat.. den bedriften gratuleras.. men kom igen!

Något måste ha hänt?! Gubben va ju naken dessutom!

Personligen tror jag på någon sexlek då han har hoppat ut genom fönstret naken och sedan blivit spetsad! Han har antagligen klätt av sig själv! Detta är bara min egna teori!

Det är hur som helst jävligt äckligt.. hoppas det inte va någon sexlek som gick till överdrift för det skulle vara vidrigt isåfall!!
Citera
2003-08-03, 17:58
Medlem
%s avatar
Han ordnade en egen pride festival.
Citera
2003-08-03, 18:01
Medlem
Hylands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Backstabba
Citat:

Jasså! Jo att han va påverkad av något kunde tydligen till och med du lista ut! Bra jobbat.. den bedriften gratuleras.. men kom igen!

Personligen tror jag på någon sexlek då han har hoppat ut genom fönstret naken och sedan blivit spetsad! Han har antagligen klätt av sig själv! Detta är bara min egna teori!

Det är hur som helst jävligt äckligt.. hoppas det inte va någon sexlek som gick till överdrift för det skulle vara vidrigt isåfall!!
vart tog då kläderna vägen? Eet är knappast troligt att han åkte in till stan naken. Fast å andra sidan om han bodde inne i stan så torde inte det vara några problem. Men jag tror att kläderna nu ligger under något träd i Tantolunden, tillsammans med hundratals använda kondomer....mmm....
Citera
2003-08-03, 18:08
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Backstabba
Citat:

vart tog då kläderna vägen? Eet är knappast troligt att han åkte in till stan naken. Fast å andra sidan om han bodde inne i stan så torde inte det vara några problem. Men jag tror att kläderna nu ligger under något träd i Tantolunden, tillsammans med hundratals använda kondomer....mmm....

Isch karljäveln pallade väl inte med ett rejält rövknull och hoppade ut....
Citera
2003-08-03, 18:26
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enverhoxha99

Men han landade ju på en järnpåle som for rakt upp i röven på honom !
Citera
2003-08-03, 21:38
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Citat:

Kanske var det som var meningen
Citera
2003-08-03, 21:40
äldre konto (old)
Ej medlem
Den första tanke som flög genom mitt oskuldsfulla sinne var: har någon tagit kort på det här? Och var är isåfall bilderna?

Betyder det att jag är sjuk? ops:

Då får jag väl ta till Lady Celines teori och skylla på det onda internet som gjort mig sån
Citera
2003-08-03, 23:41
Medlem
diskodiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caine_Gothenburg
Den första tanke som flög genom mitt oskuldsfulla sinne var: har någon tagit kort på det här? Och var är isåfall bilderna?

Betyder det att jag är sjuk? ops:

Jag tänkte exakt samma tanke. Har väl tillbringat för mycket arbetstid på www.rotten.com :-)
Citera
2003-08-04, 02:58
äldre konto (old)
Ej medlem
en bild hade varit bra, i utbildningssyfte då naturligtvis... 8)
Citera
2003-08-04, 12:44
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Citat:

Hellre järnpåle än köttpåle:-)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in