Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-04-03, 08:04
  #229
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
Registrerade du dig bara för att skriva det inlägget? Noterat.

Nordisk Ungdom var för övrigt inte "nazister".

Får erkänna att jag inte läst de rektoskopiska meditationerna, inte jättesugen heller. Krävs nog att man har skallen långt upp i sin egen... ja, du förstår.

Vad är de om inte nazister, är högerextrema ett bättre ord? Vad är ens skillnaden. Huvudsaken är att folk går vidare. Det ska väl inte behöva dra ner hela förlaget att de har författare som varit med i högerextrema rörelser när det var så längesen osv
Citera
2023-05-21, 02:32
  #230
Medlem
Vaffö blajjar dom ned sina böcker med illustrashjoner? Håller på att kurera en äventyrsbokhylla till sommaren när barnbarnen kommer (blandade åldrar) och ska bo på slottet hela sommar3n. Fick den här Djävulsdrogen för billig peng på Kupan eller nån annan sexondhandbuttik. Kan ni föreställa er min besvikelförvåning när jag bläddra i bokken och flera sidor vanpryds av taffliga illustrarioner. Var redaktören full och hög när hen lade in deSa? Varför förstör man en bok på detta viset? Kunde också behövt en extra stavningskontroll. Är det sånna brister man kan förvänta sig av Vergitoböcker?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback