Flashback bygger pepparkakshus!
2007-10-19, 02:47
Medlem
jaannees avatar
Jag vet att detta är en felpost och borde ligga i träning och kosttillskott, hoppas jag inte blir dödad för de. Men jag tänkte att ni är bättre på sprutor och olika ämnen i kroppen än på träningsforumet.

För ett tag sen såg jag injicerbart kreatin som gick att köpa. De va svindyrt! Så jag tänkte om man gör som med typ amfetamin eller va de nu e, alltså lägger kreatinmonohydrat på en sked och värmer under tills de smälter, sen suger in de i en spruta och skjuter in de i kroppen. Är detta möjligt/funkis? Är mest nyfiken, tror inte jag skulle göra de ifall de va möjligt men kul å veta iaf

Ni behöver inte skriva att jag är dum i huvudet för de vet jag redan
Citera
2007-10-19, 02:57
Bannlyst
Det enda jag kommer på är "varför?".
Citera
2007-10-19, 05:33
Medlem
paralyzeds avatar
Låter skitkonstigt tycker jag! Kreatin löser sig ju inte ens i vatten... Men om det nu finns så lär det ju va att man ska ta det IM, då blandar man ut det med en steril koksaltlösning som man gör med hcg och inte värmer det på en skitig sked! Kroppen har av nån anledning mkt lättare att stå emot bakterier vid IV inject än IM inject.
Hänger du med? Om du ska injecera nåt i en muskel måste det va sterilt och inte ha legat på en sked.
Citera
2007-10-19, 12:53
Medlem
jaannees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paralyzed
Låter skitkonstigt tycker jag! Kreatin löser sig ju inte ens i vatten... Men om det nu finns så lär det ju va att man ska ta det IM, då blandar man ut det med en steril koksaltlösning som man gör med hcg och inte värmer det på en skitig sked! Kroppen har av nån anledning mkt lättare att stå emot bakterier vid IV inject än IM inject.
Hänger du med? Om du ska injecera nåt i en muskel måste det va sterilt och inte ha legat på en sked.

Mm hänger med till viss del iaf. Men varför skulle de inte gå att ta IV inject då? Om kreatin inte löser sig i vatten, har den möjlighet att lösas vid värme? Om någon har kreatin hemma så får ni gärna ge det ett försök, alltså inte skjuta in något utan bara elda

rollebolle, jag har ingen aning om varför
Citera
2007-10-19, 13:00
Bannlyst
Om du inte har någon aning om varför du vill göra det, är det inte, isåfall, ett ganska dumstridigt förslag?
Citera
2007-10-19, 13:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rollebolle
Om du inte har någon aning om varför du vill göra det, är det inte, isåfall, ett ganska dumstridigt förslag?

Eftersom han såg att det fanns och köpa tror jag mer han undrade varför man skulle injicera det.Något i den stilen iaf.
Citera
2007-10-19, 13:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hoekstra^
Eftersom han såg att det fanns och köpa tror jag mer han undrade varför man skulle injicera det.Något i den stilen iaf.
Ja, men det är fortfarande inget svar på min fråga. Min fråga löd varför han vill göra det. Tror knappast det är gynsamt att injicera kreatin, iochmed att inte musklerna kan ta upp hur mycket som helst.
Citera
2007-10-19, 14:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rollebolle
Ja, men det är fortfarande inget svar på min fråga. Min fråga löd varför han vill göra det. Tror knappast det är gynsamt att injicera kreatin, iochmed att inte musklerna kan ta upp hur mycket som helst.

Aha,jag läste nog lite slarvigt.
Citera
2007-10-19, 14:44
Medlem
LD50s avatar
Prova gärna.
Det kallas för naturens urval.

Viva La Evolution (chewdog sover ju)
Citera
2007-10-19, 17:20
Medlem
Köp ett whatman-filter först vettja, bara ett tips