Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-10-18, 09:44
  #1
Medlem
bysnuffs avatar
Bara för att man har lite pengar och bjuder på ett par drinkar så får man alltid knulla. Har aldrig gått på krogen och missat ett knull någonsin. Sitter man i en bil kö i en Bmw eller liknande så tindrar tjejer med ögonen runt om kring. Är verkligen kvinnor födda att vara horor, byta status mot sex en form av prostitution. Hur kan samhället vara så snevridet ? och hur ska man veta att man får en tjej som vill ha äkta kärlek och inte bara mina pengar. Finns dom tjejerna överhuvudtaget ?
Citera
2007-10-18, 09:48
  #2
Medlem
Tala för dig själv! Vill du dessutom sätta på första tillgängliga person är du att jämföra med en 14-årig fjortis som knullar för sprit.



Eller är det egentligen så att du inte får något, och inbillar dig att folk med pengar, BMW osv automatiskt får ligga hela tiden? Jag tror mycket också handlar om ifall man verkligen vill ligga med en s.k 'statusjägare'.



'Pappa betalar - Även nya tänder'.
Citera
2007-10-18, 09:50
  #3
Medlem
bysnuffs avatar
Det spelar ingen roll om tjejen är 14 eller 40 bjuder man på lite drinkar får man ligga med dom.
Enda skillnaden är ju äldre dom blir ju mer vill dom ha och dom är "kåtare"
Citera
2007-10-18, 09:53
  #4
Medlem
Jag får då inte ligga med folk bara för att jag bjuder dem på en drink. Nu vet jag inte om du är en Stureplansprofil ( ) eller bara drömmer dig bort, men jag tror att du kan vara ganska ensam om fenomenet att få ligga såfort du bjuder folk på drinkar...


Enda skillnaden bör för övrigt vara hur många glada piller du droppar i.
Citera
2007-10-18, 09:56
  #5
Medlem
bysnuffs avatar
Men seriöst, den enda drogen som behövs är ett leende och glada ögon, jag vet att det inte är bara jag som upplever det här !
Citera
2007-10-18, 10:02
  #6
Medlem
Cruella de Vils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bysnuff
Det spelar ingen roll om tjejen är 14 eller 40 bjuder man på lite drinkar får man ligga med dom.
Enda skillnaden är ju äldre dom blir ju mer vill dom ha och dom är "kåtare"
Men varför följer du med tjejerna hem och knullar då? Varför struntar du inte bara i det? Du främjar ju beteendet istället för att låta bli att sätta på de tjejer som suktar efter status, makt, pengar etc...
Citera
2007-10-18, 10:03
  #7
Medlem
atms avatar
Det låter som det är bara en massa enkelspåriga tjejer du träffar på.

Och som det redan frågats, var för några ställen hänger du på?
Även om tjejen upplever killen som perfekt osv så har jag väldigt svårt att tro att alla tjejer vill ligga med honom så fort som möjligt.

Du verkar ju vara ganska lätt att få omkull med, fast skillnaden är att du får betala för drinkarna.
Citera
2007-10-18, 10:06
  #8
Medlem
bysnuffs avatar
Näst intill gratis sex tackar man ju inte nej till, sex är både trevligt och roligt, men när vet man att det är på riktigt ?
Jag har haft ett par kortare förhållanden, men man märker direkt efter ett tag att dom börjar gnälla på sina bröst och läppar osv, fattar då vad dom är ute efter och då går dom bort
Citera
2007-10-18, 10:20
  #9
Medlem
Charmas avatar
Ur tjejens perspektiv
Citat:
Ursprungligen postat av bysnuff
Har aldrig gått på krogen och missat ett knull någonsin.
Varför är killar så lätta att få ikull?

Citat:
Ursprungligen postat av bysnuff
Näst intill gratis sex tackar man ju inte nej till, sex är både trevligt och roligt, men när vet man att det är på riktigt ?
Gratis sex tackar man ju inte nej till, sex är både trevligt och roligt.
__________________________________________________ ________

Och för att förtydliga snodde jag bara på det hela för att försöka få TS att förstå hur dumt han resonerar. Mitt liv går inte ut att ragga lätta killar på krogen för att få massa sex.
Citera
2007-10-18, 10:24
  #10
Medlem
bysnuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charma
Ur tjejens perspektiv
Varför är killar så lätta att få ikull?


Gratis sex tackar man ju inte nej till, sex är både trevligt och roligt.
__________________________________________________ ________

Och för att förtydliga snodde jag bara på det hela för att försöka få TS att förstå hur dumt han resonerar. Mitt liv går inte ut att ragga lätta killar på krogen för att få massa sex.
Skillnaden är ju att vi får betala lite om du tar ett krogen ragg själv vem tar du med dig hem, han som bjuder på drinkar eller han som bara står i ett hörn ?
Citera
2007-10-18, 10:31
  #11
Medlem
Koolaids avatar
Varför är tjejer så lätta att få omkull

Mindre fötter och högre tyngdpunkt
Citera
2007-10-18, 10:34
  #12
Medlem
bysnuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koolaid
Varför är tjejer så lätta att få omkull

Mindre fötter och högre tyngdpunkt
Det måste vara därifrån ordet lättfotad kommer
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback