Citat:
Ursprungligen postat av 0din
satt och pillade lite me datan och skulle fra ver lite filer frn min kra moders hrddisk. S fick jag inte den att fungera i min data av nn enledning s gick in i partioneroch p ntt stt s tog jag bort hennes hrddisk som partion o0ch fr inte den att fungera igen. r all data som lg p hennes hrddisk borta nu eller gr det att komma t filerna som ligger dr. r bara massa boldfiler och annat som jag behver komma t fr ska nd tmma hrddisken sen. men de dr filerna va tydligen vldigt viktiga fr mor.
gr det att rdda dom p ngot vis???
Jag hller med gpX. GetDataBack fungerade alldeles utmrkt nr man syrras disk fick fr sig att tappa indexeringsfilen som gjorde disken olsbar.
Jag stoppade in disken i en annan dator, markerade allt jag ville terskapa och lt den tugga i en 10-15 timmar. Efter det var valda filer terstllda. (Notera dock att det var bara ca. 40% av diskens innehll som var vrt att terskapa.)
Efter det var det bara att formatera, s funkade den alldeles utmrkt.
Edit: Missade att lsa att du hade gjort desperata frsk. Prova att kra programmet p ytterligare en dator och frsk terskapa igen. Jag vill dra mig til minnes att GetDataBack fick datorn att lsa sig en gng, men det var bara att gra ett nytt frsk, och d funkade det utmrkt. GE INTE UPP!