Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-11-02, 17:02
  #1441
Medlem
exquisitelys avatar
Vi tittade på Dr Snuggles och jag ställde frågan:
- Vad har han för utbildning?

Följande mening bara dök upp i mitt huvud och jag sa den högt:
- Dom odlar negrer som disktrasor.

En kompis kommer ut från köket varpå jag ropar:
- Ha! Jag kan stava till ditt namn!




(Jag blir väldigt hög varje gång jag puffar.)
Citera
2016-11-02, 17:15
  #1442
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exquisitely
Vi tittade på Dr Snuggles och jag ställde frågan:
- Vad har han för utbildning?

Följande mening bara dök upp i mitt huvud och jag sa den högt:
- Dom odlar negrer som disktrasor.

En kompis kommer ut från köket varpå jag ropar:
- Ha! Jag kan stava till ditt namn!

(Jag blir väldigt hög varje gång jag puffar.)
HAHAHAHA " Dom odlar negrer som disktrasor " dagens, tack för ett gott skratt
Citera
2016-11-02, 17:43
  #1443
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kumlan
Det var en vanlig söndags morgon och vi var på väg till den lokala pizzerian för att köpa oss lite Kebab. Allt går som vanligt tills vi ska dra hem och äta, när vi går ut igen dörren och jag för första gången kollar på maten och inser att jag måste tacka för maten. Det är ju så jag gör när jag är hemma. Det är då jag bestämmer mig för att ropa TACK FÖR MATEN! det tar inte många steg innan jag inser vad jag precis sagt till pizzagubben och sen började garvet..

Oj, galet, så det mest flippade du kläckt ur dig på braj är vanligt hyfs?

Jag tackar alltid för maten oavsett om jag är hemma eller på restaurang.

Du förstår världen går runt på uppskattning. Om kocken hör att jag gillar det han serverar blir han lite glad och gör det säkert till och med bättre nästa gång!
Citera
2016-11-27, 20:10
  #1444
Medlem
GuldBuddahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokypok
börjar med att igår var första gången jag rökte på! jag hade typ hypat det som en oskuld gör i american pie stuk filmer, mao det kommer vara perfekt! och det var det verkligen, jag kommer dock inte ihåg allt jag sa och gjorde, rökte med polare som rökat förut. men i alla fall så typ slog min polare till mig i huvet, som igentligen var en liten klapp men jag tog det som en kniv i huvet eller nått, så jag började gapa att jag hade hål i mitt huvud och börja nästan böla för att sen asgarva och röka lite mer !

fastän att jag inte kommer ihåg så mycket så vet jag, att det var den bästa kvällen i mitt liv! tror vi röka spice, så spice ftw!

Fint att jämföra kemikalier gjorda med aceton i ett badkar med cannabis...

Gör om gör rätt. Fortfarande oskuld tyvärr.
Citera
2016-11-29, 15:50
  #1445
Medlem
Leffe1337s avatar
Polare : Vi drar ut o gaffar huzz....
Citera
2016-12-03, 17:02
  #1446
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
"Sugrör och drönare är två olika lösningar på samma problem"

Detta sades av en lite väl pårökt herre som diskuterade hemleverans av pizza igår kväll. Hur den skulle levereras medelst sugrör fick vi övriga aldrig ta del av.
Handlar väl närmast om rörpostsystem (sugrör), se "steamboy" så finns nog ett och annat imspirationselement.

OnT: dreglar mest som bäng men har slängt några roliga ord.

Hamnade en haschknatch på betalbordet i en butik. Sa snabbt, "denhär kan jag inte betala med, va?" (lösa bitar i fickan)

Snippsnappslut - finns inge mer...
__________________
Senast redigerad av lolicon 2016-12-03 kl. 17:05.
Citera
2017-11-09, 17:49
  #1447
Medlem
Hupats avatar
Denna tråd är värd att bumpas!
Kommer med några egna favoriter:
"KAN VI SNÄLLA SLUTA SPELA ERIK SAADES MANBOY?!?!" Utbrast min polare efter att vi suttit i komplett tystnad i 30 min.
Själv har jag något minne av att jag suttit med min dåvarande flickvän och flummat om allt från dateingprofiler, till att bli toppdesigner och göra prada förbannad.
"Ser ut som en gammal tant på den här bilden. Du vet en sån där sliskig singeltant som har en dateinprofil med texten "hej alla fina pojkar!" Som väljomstfras?"
"Är rädd för att bli förälder, en får ju liksom inte tappa barnet."
"*ritar en tshirt i ms paint* eyy kolla! Det ser ut som en turkfarsas festkläder!"
"Ska fan bli toppdesigner. Jobba åt prada osv. Skulle nog bli skriken på dock, kommer ju alltid försent"
"Får man böter om man missar ett möte med typ prada? Har för mig det"
"Vem fan är prada egentligen?"
Citera
2017-11-12, 04:15
  #1448
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolicon
Handlar väl närmast om rörpostsystem (sugrör), se "steamboy" så finns nog ett och annat imspirationselement.

OnT: dreglar mest som bäng men har slängt några roliga ord.

Hamnade en haschknatch på betalbordet i en butik. Sa snabbt, "denhär kan jag inte betala med, va?" (lösa bitar i fickan)

Snippsnappslut - finns inge mer...
Jag har gjort en omvänd, langat fram en bit hasch och frågat om jag kunde betala med den. Det gick bra för just den gången.
Citera
2018-01-09, 19:56
  #1449
Medlem
Detta är inte flippat men kör ändå. Jag var hos en serb och rökte. Men han börjar snacka skit och jag säger stick mannen. Då svarar han med brytning: vadå, sticka dina sockar eller. Jag vart tyst några sekunder sen brast det och börjar garva. Han skojade men det lät helt efterblivet.
__________________
Senast redigerad av Douglas192 2018-01-09 kl. 20:28.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback