Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-10-17, 02:37
  #1
Medlem
Konstapel Kuks avatar
Rubriken säger allt, eller hur? Hit me!

Själv har jag en rätt stor samling med citat från våra små äventyr. Klämmer in godbitarna.

- Varför ska man göra något, när man bara kan skita i det?
Det sa en av mina närmaste vänner när jag bad honom fixa något att äta när munchies slog till.

- Jag skickade sms till mig själv, sen blev jag förvånad när jag fick det.
Jag i all min prakt, när jag skulle skriva ner på telefonen när någon (eller jag) sa något flummigt.

- ***, du är rätt genialisk.
- Näe, jag är ett geni!

En kort konversation mellan två av mina vänner, när den ena sagt något flummigt precis före.

- Skånska? *på skånska*
- Har du varit skåning?!
Ännu en kortis när vi diskuterade Skåne av någon konstig anledning.

- Kan du sluta lägga benet på min kuk?
- Kan du inte flytta kuken då?

Jag hade lagt benen över min kompis skrev.
Citera
2007-10-17, 04:00
  #2
Medlem
"Varför ska man göra något, när man bara kan skita i det?"

Hehe det blir mitt nya motto from nu!

Ska fundera lite och återkomma, har massa roliga flumcitat
Citera
2007-10-17, 10:47
  #3
Medlem
Carcasss avatar
Jag har levererat mängder av oändligt underhållande citat och kommit till snurrade och skruvade insikter in absurdum. Nackdelen är att jag inte kommer ihåg nåt av det.... *puff, puff*
Citera
2007-10-17, 11:46
  #4
Medlem
Carcasss avatar
Ah, vad skönt och oväntat att jag får en konflikt utan att själv behöva delta i den.

Citat:
Sverige har nästan förvandlas till en ministat baserad på amerikansk konsumtionskultur. Ser ni inte det, era dumma jävlar!?


Ovanstående sa jag en gång när jag var rökt. Visst var det oändligt flippat? Blaaargh!
Citera
2007-10-17, 11:50
  #5
Medlem
Brakkisaths avatar
"Va?"
"Va?"
"Va sa du?"
"Jag har inte sagt något."

Händer rätt ofta.
Citera
2007-10-17, 14:32
  #6
Medlem
InOrbits avatar
OT:
Förfan rensa den här tråden.. Här är typ två inlägg som är OnT.

OnT:

Jag och mina vänner har skrivit en hel bok med konstiga citat från tiden då vi började röka och några år frammåt. Synd att jag inte har den i närheten.
Dock, här är en favorit:

"Det spänner som fan i rövhålet när jag sitter så här.. Fan, det lät lika dumt när jag sa det som när jag tänkte det."
Citera
2007-10-17, 16:32
  #7
Avstängd
~ Classics avatar
Din mamma är jävligt snygg ibland.


En kompis till mig efter budder.
Citera
2007-10-17, 16:45
  #8
Medlem
Konstapel Kuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InOrbit
Jag och mina vänner har skrivit en hel bok med konstiga citat från tiden då vi började röka och några år frammåt. Synd att jag inte har den i närheten.
Dock, här är en favorit:

"Det spänner som fan i rövhålet när jag sitter så här.. Fan, det lät lika dumt när jag sa det som när jag tänkte det."

Finns det någon chans att du kan leta rätt på den ge oss lite mer?
Citera
2007-10-17, 17:34
  #9
Medlem
Bobkos avatar
en klassiker:

en kille sa såhär: jag är mycket ensam, kan du inte hänga med mig till min lägenhet, 50 meter bort. jag måste rulla nytt å ja vill ha nån å snacka med. du kan spela tvspel om du vill

min "tolkning" av vad han sa:

jag är mycket ensam, kan du inte ta med din flickvän till min lägenhet, 50 meter bort. så ja kan knulla henne medan du spelar tv-spel

aldrig blivit så nojjad som då.
Citera
2007-10-17, 17:52
  #10
Medlem
Robinjis avatar
Var påväg ut från en polare, hade rökt en jävel så stannade jag i mitt i trappan, så frågade min polare vad jag gjorde, då sa jag: "Alla går ju i trappan hela tiden, så nån måste ju stå i den"
Citera
2007-10-17, 17:59
  #11
Avstängd
UStoleMyTacos avatar
"It's a hard job, and nobody's got to do it... But I do it anyway" sa jag en gång när jag fick för mej att bära en stor sten ca 2km

Hehe en anna kul grejj var när jag å 2 polare skulle dra en holk, det var första gången för den ena så han nojjade ganska mycket. Jag försöker få honom att lugna sej så jag säger: Ähh det e inte farligt med lite brajj, kolla bara på mej, *snubblar på en stubbe och slår i huvet*
Citera
2007-10-17, 18:08
  #12
Medlem
Tidsloops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UStoleMyTaco
"It's a hard job, and nobody's got to do it... But I do it anyway" sa jag en gång när jag fick för mej att bära en stor sten ca 2km

Hehe en anna kul grejj var när jag å 2 polare skulle dra en holk, det var första gången för den ena så han nojjade ganska mycket. Jag försöker få honom att lugna sej så jag säger: Ähh det e inte farligt med lite brajj, kolla bara på mej, *snubblar på en stubbe och slår i huvet*

Hahaha klockrena
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback