Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-11-10, 06:45
  #10645
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nidingr
Du vet väldigt mycket om hans viljor och beslut. Lite väl mycket.

Ja det gör jag.
Har känt han i typ 20+ år.
Därför jag vet vad han tycker då vi pratat mycket om det och jag hjälpt få in han på studier och så.
Sen upp till er vad ni tror men MC världen lär han inte återvända till igen så mycket vet jag.
Citera
2022-11-10, 08:12
  #10646
Medlem
Nidingrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rallep84
Ja det gör jag.
Har känt han i typ 20+ år.
Därför jag vet vad han tycker då vi pratat mycket om det och jag hjälpt få in han på studier och så.
Sen upp till er vad ni tror men MC världen lär han inte återvända till igen så mycket vet jag.

Det är nog lika bra att han håller sig därifrån.

Att söka sig till OMC är en sak. Men att sen söka sig till Cubbas frimärksklubb Finks är en självdegradering utan dess like. Det är lite som att suga kuk på en AIDS-klinik.

Fråga honom gärna varför han drömde om att vara biffkriminell ena dagen och studerande den andra. Det är en nyansskillnad över de livsvalen alltså.
Citera
2022-11-10, 10:29
  #10647
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nidingr
Du vet väldigt mycket om hans viljor och beslut. Lite väl mycket.

Detta kan man hålla med om.
__________________
Senast redigerad av Nockjalla 2022-11-10 kl. 10:51. Anledning: Skrev fel
Citera
2022-11-10, 15:02
  #10648
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rallep84
Ja det gör jag.
Har känt han i typ 20+ år.
Därför jag vet vad han tycker då vi pratat mycket om det och jag hjälpt få in han på studier och så.
Sen upp till er vad ni tror men MC världen lär han inte återvända till igen så mycket vet jag.

Då borde du veta om resan där det florerar bilder nere från Spanien på omc euro run 2022.
Vad hände efter detta?

Stämmer det att omc ledning fick veta om tidigare medlemskap i div klubbar?
Citera
2022-11-12, 13:01
  #10649
Medlem
Lite utanför mc men en kul grej.
P.G har en porrskådis inom familjen vars svägerska är Swedish Felice.
Citera
2022-11-16, 15:21
  #10650
Medlem
gnomepowers avatar
"Rättvikaren var klädd i supportkläder för Outlaws då han ska ha sparkat en man i ansiktet.
Nu döms han till villkorlig dom och samhällstjänst för misshandel"

https://www.falukuriren.se/2022-11-1...1fWJubYs07sA5I
Citera
2022-11-20, 08:46
  #10651
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rallep84
Ja det gör jag.
Har känt han i typ 20+ år.
Därför jag vet vad han tycker då vi pratat mycket om det och jag hjälpt få in han på studier och så.
Sen upp till er vad ni tror men MC världen lär han inte återvända till igen så mycket vet jag.

Vad hände egentligen då du va i div olika klubbar och härjade?
Du har hoppat inom många olika grupperingar.
Punisher=81
Southernbikers=Banditerna
Rockmachine är egna dock i konflikt med Ha och Banditerna.
Omc vad hände här? Alla inom mc i Sverige vet om att dessa är hatade&kör knappt mc med färgerna.

Hur blev du indragen i detta?

Tar gärna bra svar på allt detta i PM.
Citera
2023-05-25, 08:31
  #10652
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rallep84
Ja det gör jag.
Har känt han i typ 20+ år.
Därför jag vet vad han tycker då vi pratat mycket om det och jag hjälpt få in han på studier och så.
Sen upp till er vad ni tror men MC världen lär han inte återvända till igen så mycket vet jag.

Du slutade svara?
Har du någon mer info om detta?
Citera
2023-06-07, 01:33
  #10653
Medlem
Passerade Västerås flygplats i går. Vid rondellen in dit mötte vi en mörk mc med så kallat "aphäng".
Föraren hade en svart jacka/väst med texten Probationary Outlaw i två bågar på ryggen.
Någon som har koll på Outlaws i Sverige just nu?
Citera
2023-06-08, 15:37
  #10654
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Passerade Västerås flygplats i går. Vid rondellen in dit mötte vi en mörk mc med så kallat "aphäng".
Föraren hade en svart jacka/väst med texten Probationary Outlaw i två bågar på ryggen.
Någon som har koll på Outlaws i Sverige just nu?

Åk till Enköping där dom har lokal och kolla läget.
Citera
2023-06-08, 18:57
  #10655
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nidingr
Det är nog lika bra att han håller sig därifrån.

Att söka sig till OMC är en sak. Men att sen söka sig till Cubbas frimärksklubb Finks är en självdegradering utan dess like. Det är lite som att suga kuk på en AIDS-klinik.

Fråga honom gärna varför han drömde om att vara biffkriminell ena dagen och studerande den andra. Det är en nyansskillnad över de livsvalen alltså.

Han dog tydligen som en ”rock Machine.”
Så finks stämde inte
Citera
2023-06-24, 23:20
  #10656
Medlem
Någon som vet om mupparna är igång eller inte?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback