Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-17, 17:48
  #10333
Medlem
Ptolemaioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C12H16N22
Du ska inte underskatta varken Pidder eller Raffa.

Är du allvarlig? Bergün och allas vår favorit, "Raffa Pancamo"? Nej jag har inget utbyte att ta en fika med dig, då du inte skulle dyka upp och jag inte har tid eller lust. Så du får helt enkelt berätta här vad dessa luffa... menar herrar har som de flesta, inklusive mig själv underskattat?
Citera
2018-04-18, 15:50
  #10334
Medlem
Sykos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C12H16N22
Svar: Komiken som råder är inte från våran sida anser du själv att det är konstruktivt? Eller att det fungerar? Hur går det egentligen? Inte särskilt diskret eller smidig!

Skulle nog vilja säga att jag kunnat knäcka dig på varje punkt. Men man kan inte vinna alla strider så denna bjuder jag på helt gratis! Jag skulle kunna men låter dig rida högt på hästen ett tag till!

Ps: Har du sett recepten möjligtvis? isf vad tyckte du? vad har du för funderingar kring Youtube videona?

https://www.assistancekaren.se/tjaenster/laasoeppning/

https://www.youtube.com/watch?v=ewGdztwyuzc

Är du medveten om vad jag försöker säga?


Hatet kommer bemötas med full kraft.

<: Fight the power?


Haha komik på hög nivå! Ska Raffa använda sig av låskåren nästa gång han ska göra en "indrivning" eller varna någon.
Gangland 69 gick det i graven med Raffas frisläppning. Vårdas han möjligen fortfarande inom rättspsyk.
Du skriver att du eller ja Raffa och Pidder är något att räkna med. Sak Raffa och Pidder dra i gång OMC ller TOPP DOGS igen?
Eller blir det annat med liknade färger?

Vilket par, verkar ju gilla konspirationsteorier mm den där Peter : https://www.facebook.com/topdogz.sverige (Skojig andres )

Och manen myten legenden Raffa har blivit egenföretagare. (Växjö är ju intressant kanske är inom psykvården trots allt :9 ) : https://www.facebook.com/raffa.badie.9

Spikulerar vidare om möjlig vård för Raffa. Av bilderna som kommit ut samt kläder och annat kan man ju ana att det inte är så att han är helt fri. Bilderna ute kan ju varit från promenad med personal.

Kan ju även vara så att kläderna är från kåken. Man får ju kläder när man släpps. Finns lager med nya kläder då många sitter en längre tid och kanske inte har något att bära vid frigivning.

Åker man fast i sommar kläder är det ju lite drygt att klättra i dom om man blir släppt på vintern.

Tänker att Raffa befinner sig på Sankt Sigfrid! Han har möjligen restriktioner så han inte får ha dator eller tillgång till detta. Därav så lite Facebook uppdateringar. Men han har nog någon på insidan som har. https://gulasidorna.eniro.se/f/sjukh...igfrid:9493051

Ja så är det nog!

Fight the doors!

MVH, XFFX
__________________
Senast redigerad av Syko 2018-04-18 kl. 16:17.
Citera
2018-04-27, 19:30
  #10335
Avstängd
C12H16N22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Syko
Haha komik på hög nivå! Ska Raffa använda sig av låskåren nästa gång han ska göra en "indrivning" eller varna någon.
Gangland 69 gick det i graven med Raffas frisläppning. Vårdas han möjligen fortfarande inom rättspsyk.
Du skriver att du eller ja Raffa och Pidder är något att räkna med. Sak Raffa och Pidder dra i gång OMC ller TOPP DOGS igen?
Eller blir det annat med liknade färger?

Vilket par, verkar ju gilla konspirationsteorier mm den där Peter : https://www.facebook.com/topdogz.sverige (Skojig andres )

Och manen myten legenden Raffa har blivit egenföretagare. (Växjö är ju intressant kanske är inom psykvården trots allt :9 ) : https://www.facebook.com/raffa.badie.9

Spikulerar vidare om möjlig vård för Raffa. Av bilderna som kommit ut samt kläder och annat kan man ju ana att det inte är så att han är helt fri. Bilderna ute kan ju varit från promenad med personal.

Kan ju även vara så att kläderna är från kåken. Man får ju kläder när man släpps. Finns lager med nya kläder då många sitter en längre tid och kanske inte har något att bära vid frigivning.

Åker man fast i sommar kläder är det ju lite drygt att klättra i dom om man blir släppt på vintern.

Tänker att Raffa befinner sig på Sankt Sigfrid! Han har möjligen restriktioner så han inte får ha dator eller tillgång till detta. Därav så lite Facebook uppdateringar. Men han har nog någon på insidan som har. https://gulasidorna.eniro.se/f/sjukh...igfrid:9493051

Ja så är det nog!

Fight the doors!

MVH, XFFX


Det där var inte smart det du skrev vill bara påpeka det. Jag skulle kunna knäcka dig på alla punkter och bemöta din kritik även dina påståenden samt reda ut ett och annat! Men denna bjuder jag på för tillfället. Jag kommer dock återkomma till dig ordentligt!

Men som sagt underskatta inte P.B eller R.B har hört att R.B vill ta kontakt med P.B och ställa sig bakom honom! samt reda ut deras tidigare groll. Tänk om dom redan har varit i kontakt? en spekulation så att säga kan ha fel? Men P.B har R.B'S fulla stöd även om dom har tjafsat lite!

Det är väldigt mycket du inte vet eller har koll på! Men vad vet jag?

Nej R.B är inte inom psykvården han är i Halmstad förtillfället men bosatt i Växjö! Varför skulle R.B vara inom psykvården när han är utredd och gjort P7An och alltid dömts till fängelse? Jag låter dig glida på dina moln ett tag till men sen så ska jag sätta dig på plats bokstavligt talat.


Sneakypeaky.apk

Sneakypeaky.exe

DDOS


Dom 3 punkterna kommer bli tydliga inom kort! Du fattar inte nu men snart gör du det Dom som påstår att dom har koll på läget.. Har det tyvärr inte tråkigt att meddela detta!


<: Fight the power!
__________________
Senast redigerad av C12H16N22 2018-04-27 kl. 19:41.
Citera
2018-04-30, 17:27
  #10336
Medlem
Sykos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C12H16N22
Det där var inte smart det du skrev vill bara påpeka det. Jag skulle kunna knäcka dig på alla punkter och bemöta din kritik även dina påståenden samt reda ut ett och annat! Men denna bjuder jag på för tillfället. Jag kommer dock återkomma till dig ordentligt!

Men som sagt underskatta inte P.B eller R.B har hört att R.B vill ta kontakt med P.B och ställa sig bakom honom! samt reda ut deras tidigare groll. Tänk om dom redan har varit i kontakt? en spekulation så att säga kan ha fel? Men P.B har R.B'S fulla stöd även om dom har tjafsat lite!

Det är väldigt mycket du inte vet eller har koll på! Men vad vet jag?

Nej R.B är inte inom psykvården han är i Halmstad förtillfället men bosatt i Växjö! Varför skulle R.B vara inom psykvården när han är utredd och gjort P7An och alltid dömts till fängelse? Jag låter dig glida på dina moln ett tag till men sen så ska jag sätta dig på plats bokstavligt talat.


Sneakypeaky.apk

Sneakypeaky.exe

DDOS


Dom 3 punkterna kommer bli tydliga inom kort! Du fattar inte nu men snart gör du det Dom som påstår att dom har koll på läget.. Har det tyvärr inte tråkigt att meddela detta!


<: Fight the power!


Var det dumt! Välkommen med vad du har och kan! Vilka påstår sig ha koll på läget. Psykofarmeka krymper hjärnan det känner du till va?
Citera
2018-05-01, 02:07
  #10337
Avstängd
C12H16N22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Syko
Var det dumt! Välkommen med vad du har och kan! Vilka påstår sig ha koll på läget. Psykofarmeka krymper hjärnan det känner du till va?

Den var rolig skrattade lite. Men vill du diskutera psykofarmaka? antar du syftar på neuroleptika vill du ha en avhandling på det? Nej tyvärr känner inte till det personligen eftersom jag inte har något behov av ett sådant intag. Men antar att du behöver zyprexa eller liknande skulle vilja studera dig och kasta in en tennisboll!

Finns studier gjorda på patienter skulle du vilja se dom eller vad?

Har koll på läget oavsett hur du uppfattar det jag skriver!

Känner du vad som flödar?

R.B och hans grabbar är lojala mot P.B vet inte hur han känner. Men dom dissade varandra i expressen så det finns sura miner klart! Men tror det går att lösa om det inte redan är löst!

Vet att det finns många som inte vill se P.B och R.B på samma sida! Möjligt att R.B skulle få en smäll sen skulle det nog vara löst! Deras tjafs var ju enbart pga A.H det var där det började! Skulle nog vilja säga att P.B och R.B har liknande problematik men nu ska jag inte yttra mig om det.

Men går det inte lösa då blir det som det blir.

Inget fel på min hjärna inte.

Glöm inte att R.B försökte mörda A.H pga det! sedan fanns det lite annat bakom det hela.


<: Fight the power!
__________________
Senast redigerad av C12H16N22 2018-05-01 kl. 02:31.
Citera
2018-05-01, 14:25
  #10338
Medlem
Sykos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C12H16N22
Den var rolig skrattade lite. Men vill du diskutera psykofarmaka? antar du syftar på neuroleptika vill du ha en avhandling på det? Nej tyvärr känner inte till det personligen eftersom jag inte har något behov av ett sådant intag. Men antar att du behöver zyprexa eller liknande skulle vilja studera dig och kasta in en tennisboll!

Finns studier gjorda på patienter skulle du vilja se dom eller vad?

Har koll på läget oavsett hur du uppfattar det jag skriver!

Känner du vad som flödar?

R.B och hans grabbar är lojala mot P.B vet inte hur han känner. Men dom dissade varandra i expressen så det finns sura miner klart! Men tror det går att lösa om det inte redan är löst!

Vet att det finns många som inte vill se P.B och R.B på samma sida! Möjligt att R.B skulle få en smäll sen skulle det nog vara löst! Deras tjafs var ju enbart pga A.H det var där det började! Skulle nog vilja säga att P.B och R.B har liknande problematik men nu ska jag inte yttra mig om det.

Men går det inte lösa då blir det som det blir.

Inget fel på min hjärna inte.

Glöm inte att R.B försökte mörda A.H pga det! sedan fanns det lite annat bakom det hela.


<: Fight the power!

Är påläst i ämnet vad det gäller dessa mediciner du nämner. Du har nog fått lära dig genom vänner och Fass då du märkt bieffekterna.

Men jag är inte den som inte erkänner ett litet fel. Men skoj att du förstår vad jag menar fast jag skriver fel. Men mest troligt är det en blandning av dessa du samt R.B fått för mycket av.

(Även du borde inse komiken i det du/ni håller på med! Fast lever man i en fantasi värld är det inte lätt att se skillnaden. Svårt att veta vad man ska svara när man sitter och skrattar med tårar i ögonen i bland.

BTT

Så Raffa söker efter Pidder och stöttar Pidder utan dom har någon kontakt?
Citera
2018-06-03, 22:55
  #10339
Medlem
GamleJans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C12H16N22
Sneakypeaky.apk

Sneakypeaky.exe

DDOS


Dom 3 punkterna kommer bli tydliga inom kort! Du fattar inte nu men snart gör du det Dom som påstår att dom har koll på läget.. Har det tyvärr inte tråkigt att meddela detta! [/b]

Så en infekterad .apk eller .exe-fil har exakt vad med nåt att göra?
DDos-attacker? Snälla, är det nån högstadie-Anonymous tråd nu eller?

Ska bli spännande att följa det här och se exakt hur INGEN har "koll på läget" förutom du.

Citera
2018-06-08, 22:13
  #10340
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GamleJan
Så en infekterad .apk eller .exe-fil har exakt vad med nåt att göra?
DDos-attacker? Snälla, är det nån högstadie-Anonymous tråd nu eller?
Ska bli spännande att följa det här och se exakt hur INGEN har "koll på läget" förutom du.
exakt kriminalvardens nya hemsida och/eller blogg, enligt raffa-traden
Citera
2018-06-10, 12:12
  #10341
Medlem
GamleJans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buckan
exakt kriminalvardens nya hemsida och/eller blogg, enligt raffa-traden

Ska dom ddos-attackera kriminalvårdens hemsida? Shit vilka gangsters
Citera
2018-07-06, 07:36
  #10342
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GamleJan
Ska dom ddos-attackera kriminalvårdens hemsida? Shit vilka gangsters

Dennis Petersen är han fortfarande verksam inom denna klubben?

Bor han kvar i Spanien?
Citera
2018-09-12, 17:07
  #10343
Medlem
albysotarens avatar
Kan någon berätta vad som hände i Resturang Crocodile? egentligen?? Nån med insyn som vill dela med sig eller länka till info?? Har hört om händelsen men inga detaljer finns att få....

Någon...?
Citera
2018-09-13, 14:08
  #10344
Medlem
IWasBornSixtySixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av albysotaren
Kan någon berätta vad som hände i Resturang Crocodile? egentligen?? Nån med insyn som vill dela med sig eller länka till info?? Har hört om händelsen men inga detaljer finns att få....

Någon...?
Du tänker på tumultet herrans massa år sedan?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback