Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-01-17, 09:46
  #1201
Medlem
JJDecays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slocum
Charlie expanderar hårt i Norge. Är det någon som vet något om deras prospectivechapter i Trondheim? Jag undrar om det är en redan befintlig klubb som patchat (i så fall vilken?) eller om det är en nyetablering.

Kan väl inte ses med blida ögon av HA i Trondheim ? Så stort kan ju inte Trondheim vara....
Citera
2009-01-17, 10:02
  #1202
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JJDecay
Kan väl inte ses med blida ögon av HA i Trondheim ? Så stort kan ju inte Trondheim vara....

Trondheim är ungefär lika stort som gamla sköna Västerås, det var uppfattningen jag fick dom gångerna jag var där.
Citera
2009-01-17, 12:06
  #1203
Medlem
My name is Earls avatar
http://mc-razzia.blogspot.com/2009/0...-ferd-med.html
Citera
2009-01-17, 14:25
  #1204
Medlem
My name is Earls avatar
Normännen är trötta på att HA styr och ställer:
http://www.adressa.no/nyheter/innenr...cle1229309.ece
Citera
2009-01-17, 14:40
  #1205
Medlem
HA kan nog vara lite försvagade i Norge jämfört med det glada 90-talet. Många tongivande medlemmar som Mostad och D.D hoppade av eller blev utslängda i någon form av intern maktkamp. Nu kanske det är lättare för "konkurrensen" att öppna upp. Trondheim är förresten den bikertätaste staden i Europa eller möjligtvis hela världen om man räknar till antalet klubbanslutna medlemmar jämfört med befolkningen.
Citera
2009-01-17, 19:29
  #1206
Medlem
stibkloFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Normännen är trötta på att HA styr och ställer:
http://www.adressa.no/nyheter/innenr...cle1229309.ece

Sounds (reads) cool! Sen får man ju se vilken stake de har i Svedala.
Citera
2009-01-17, 20:05
  #1207
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stibkloF
Sen får man ju se vilken stake de har i Svedala.

Time will tell.
En link till dig Stibban: http://mc-razzia.blogspot.com/2009/0...over-drug.html
Citera
2009-01-18, 07:27
  #1208
Medlem
stibkloFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My name is Earl
Time will tell.
En link till dig Stibban: http://mc-razzia.blogspot.com/2009/0...over-drug.html

Tack. Nja lite pulver....problemet är bara att de åker in på en jättevolta då South Australia förlänger straffet avsevärt om du är 1%.
Citera
2009-01-18, 08:21
  #1209
Medlem
A.B.M.Ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wurzten
Hade moderchaptret i USA vetat att de verkade underjordiskt så skulle de fått västarna ryckta med en gång tror jag. Det är liksom inte värdigt AOA att göra så.
Som Sicilianaren skrev: "Och jo, det finns exempel på klubbar som fått hjälp utifrån i liknande situationer."
Några av dom exemplen är just HA, BMC och OMC


Citat:
Ursprungligen postat av JJDecay
Nej, det förvånar mig egentligen att Udda överhuvdtaget sadlade om till OMC. Men så gick det ju som det gick förståss...

Nog finns det en och annan hårding som inte är ansluten till HA eller BMC...Men dom är väl inte överdrivet många...Men dom finns ju..

På ett sätt var det förvånande, men på den tiden när B......l stod före Linkan så var det helt annorlunda..
Han hade fått med sig hela klubben oavsett vad folk säger om en del f.d medlemar.

Citat:
Ursprungligen postat av Wurzten
Ja att gå med i OMC och sedan bara bära väst i slutet sällskap begriper inte jag vitsen med.
Hårda snubbar som vill ha en egen klubb har ju startat sådana förr. Att bli OMC ger ju problem så fort man visar sig, och är meningslöst om man är underjordiska.

Det tar ju lite tid att återhämta sig, och syftet är verkligen inte att bära väst i en källarlokal

Citat:
Ursprungligen postat av abc..barn
den har jag med hört historier om ...stämmer hälften så är jag rädd ...
Mer än hälften stämmer garanterat, men troligtvis har du hört historierna med modifikation.

Citat:
Ursprungligen postat av abc..barn
E...s då? han har ju rykte å stå för sig...jag har kompisar som träffat honom och dom sa att verkade stå för sitt....men va det bara yta ??

Det är nog mest troligt att det är E...s du skall vara rädd för, då han är på utsidan medans SS är inne på livstid (Inte tokhuset)

Citat:
Ursprungligen postat av Brother.g.b.n.f
Whake up baby.....Sen när började dom bli så duktiga. Inte svenskarna iallafall.....No balls at all.....
Utomlands har dom därimot en jävla respekt och står upp för deras Charlie.

Om du nu är så "insatt" så borde du väl ändå veta att dom absolut skulle ringa och fråga om det var lugnt att dom kom på fest..

Citat:
Ursprungligen postat av Brother.g.b.n.f
Ha ha ha,det tror jag ju. Den där pondusen verkar inte finnas.
Fortfarande rädda för att synas och höras för eventuella överraskningar

Jag tycker mig känna igen vissa drag från gamla "SWEDISH PITBULL"
Citera
2009-01-24, 13:28
  #1210
Medlem
Hemsidan är ordentligt uppdaterad med massa fräna foton. Go, Charlie, go!!!
Det enda tråkiga är att de inte visar sina ansikten och varför kan man ju undra. Är väl inte vidare diskret att knata runt med outlawspatchar och så ändå om man vill vara hemlig? Hoppas man stöter på dem live i sommar.
Citera
2009-01-24, 14:05
  #1211
Medlem
JJDecays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slocum
Hemsidan är ordentligt uppdaterad med massa fräna foton. Go, Charlie, go!!!
Det enda tråkiga är att de inte visar sina ansikten och varför kan man ju undra. Är väl inte vidare diskret att knata runt med outlawspatchar och så ändå om man vill vara hemlig? Hoppas man stöter på dem live i sommar.

Frågan är hur pass nya bilderna är, kan ju vara sedan "gamla" tider...
Citera
2009-01-24, 15:14
  #1212
Medlem
My name is Earls avatar
Här tror jag inte man kommer se dom mycket; men tydligen expanderar de som fan i Norge och är störst där, kanske svenskarna ska prya där några månader?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback