• 1
  • 2
2007-10-15, 00:06
Medlem
OG:s ledning
*President: Denho (Dano) Acar.
*Vicepresident: Wojtek Walczak.
*Underboss: Liban Ahmed Dahir.

*Vicepresident: Wojtek Walczak.
*Underboss: Liban Ahmed Dahir.

Någon som kan berätta mer om dessa 2 herrar
2007-10-15, 00:08
Medlem
SPORRs avatar
http://www.originalgangsters.se/
2007-10-15, 00:25
Medlem
Trollishs avatar
Alla prov och fullvärdiga medlemmar som är på utsidan skall betala 1000 KR till kassan varje månad, 50% går till presidenten, och 50% till bröder som sitter inne (dock endast till fullvärdiga).

Varken provmedlemmar eller fullvärdiga medlemmar får ta narkotika

Gruppen bestod då utav 5-6 medlemmar och har sedan dess vuxit till en av Sveriges största organisation.
2007-10-15, 00:38
Medlem
H0nkens avatar
http://www.originalgangsters.se/galleri/og8.jpg Är det så här gangstermodet ser ut år 2007? Ser ju ut som ett gäng hårstylister hela högen..
2007-10-15, 03:09
Medlem
Hämnds avatar
Det är sinnessjukt hur även kriminella gäng börjar att sätta upp hemsidor!!!

Jag trodde att det var meningen att man skulle ligga lågt och sköta sina affärer, men uppenbarligen hade jag fel. Det verkar som om alla dessa gäng söker allmänhetens uppmärksamhet, när de istället borde göra allt för att dölja sin verksamhet, för att lättare kunna agera fritt.

Fan vad patetiskt…

Är det verkligen de själva som äger sidan, eller är det någon som driver med dem?

Varför skulle de själva vilja berätta för folk om att :

"Alla prov och fullvärdiga medlemmar som är på utsidan skall betala 1000 KR till kassan varje månad, 50% går till presidenten, och 50% till bröder som sitter inne (dock endast till fullvärdiga). "

Sånt är det väl ingen som vill sprida ut bland utomstående?

Jävligt sjukt…
2007-10-15, 03:34
Medlem
HalvSvenskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hämnd

Jag trodde att det var meningen att man skulle ligga lågt och sköta sina affärer, men uppenbarligen hade jag fel. Det verkar som om alla dessa gäng söker allmänhetens uppmärksamhet, när de istället borde göra allt för att dölja sin verksamhet, för att lättare kunna agera fritt.

Fan vad patetiskt…

Är det verkligen de själva som äger sidan, eller är det någon som driver med dem?

"Alla prov och fullvärdiga medlemmar som är på utsidan skall betala 1000 KR till kassan varje månad, 50% går till presidenten, och 50% till bröder som sitter inne (dock endast till fullvärdiga). "

Jävligt sjukt…

Vissa av alla gäng som finns i Sverige behöver väl uppmärksamhet för att få nya medlemmar. Slutas det skrivas om gängen i tex media går kanske nya "vilja bli gangster" medlemmar till andra gäng som uppmärksammas mer. Detta är säkert ett sätt att knyta till sig fler yngre personer som i framtiden kan bli till nytta för dem. Ser det som en smart drag från dem fast det skulles nog gjorts långt innan.
2007-10-15, 08:16
Medlem
Exakt, klart de måste vara mediala..dock så är ju stavning och formuleringar på sidan under ALL KRITIK!

Lägger man ned mödan med en hemsida så se till att någon som kan utrycka sig formulerar sig korrekt!

Syns man får man anhängare, svårare är det inte!

Må bäst....
2007-10-15, 08:22
Medlem
Aardwolfs avatar
Då är det bara till att vänta på Svartenbrandts och Clarks hemsidor med. Eller ännu bättre deras bloggar.

Att driva en kriminell organisation eller vara kriminell innebär inte att man ska marknadsföra sig på nätet. OG:s hemsida är nog bland det dummaste jag har sett och den måste vara ett skämt.
2007-10-15, 10:24
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hämnd

Fan vad patetiskt…

Jävligt sjukt…

Det kan ju inte bara vara så att det är dom själva som lagt upp hemsidan. Måste ju vara någon som driver med dom.
Varför skulle en normalbegåvad (nu vet jag ju inte hur det ligger till med de) ta upp hur det går till att bli fullvärdig medlem?

Man får böta 200 000 om man stöter på en "broders" flickvän....fan det här är ju humor.
2007-10-15, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H0nken
Se ingen skillnad i att den ena ska vara bättre än den andra osv.

Bättre o bättre. Om man nu var tvungen att välja sida så är OGs ett givet val för mig.

Citat:
Ursprungligen postat av H0nken
Båda är kriminella gäng som enbart existerar för att göra livet bättre för sig själva.

Ja, men vilka föredrar du?
2007-10-15, 12:48
Medlem
H0nkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wander
Bättre o bättre. Om man nu var tvungen att välja sida så är OGs ett givet val för mig.

Ja du har ju givetvis helt rätt! Vi får hålla tummarna då för att vi får fler kuknäsade kamelryttare som springer runt på våra gator och skjuter med automatvapen. Heja OG!!
2007-10-15, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wander

Hur kan man föredra något? Vad menar du? Det är gäng som rånar, mördar och gör allt för att inte delta i samhället, ett samhälle som många av oss andra arbetar för att iallafall göra lite bättre. Jag påstår inte att man måste tycka om det samhälle vi har men att göra som dessa löjliga gäng gör genom att våldta det om och om igen har jag svårt att se som något man kan välja mellan.

Ut med skiten, måtte de skicka den där löjlige ledaren till kurd-irak med resten av Turkiets armé så någon vänligt sinnad kurd kapar hans huvud.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in