Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-10-14, 01:58
  #1
Medlem
otukts avatar
Vad är det för något? Många nazister snackar om att dom ligger bakom diverse gärningar som sabbar för vita-människor. Jag får inget grepp om vad det är.
Citera
2007-10-14, 02:02
  #2
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otukt
Vad är det för något? Många nazister snackar om att dom ligger bakom diverse gärningar som sabbar för vita-människor. Jag får inget grepp om vad det är.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Zionist...ion_Government

/mvh Ikh
Citera
2007-10-14, 02:04
  #3
Avstängd
En jävla smartskalles avatar
Den judiska ockupationsmakten. *suckar*

Dom ockuperar media och polisen och makten och härligheten i evighet amen.

Dessutom ere jävligt ELAKT av undermänniskorna att vara så överlägsna übermensch att de styr allt!

Fast just det sista håller kanske inte alla med om Inte den formuleringen iaf.

Let the flamewar begin!
Citera
2007-10-14, 02:07
  #4
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En jävla smartskalle
Den judiska ockupationsmakten. *suckar*

Dom ockuperar media och polisen och makten och härligheten i evighet amen.

Dessutom ere jävligt ELAKT av undermänniskorna att vara så överlägsna übermensch att de styr allt!

Fast just det sista håller kanske inte alla med om Inte den formuleringen iaf.

Let the flamewar begin!
Styr allt vet jag inte, men då de håller ett stark grepp om den 3:e stadsmakten (media) så kan de påverka mer än någon annan folkgrupp. Vidare så tillhör ju den absoluta näringseliten den judiska folkstammen, så även här har man en möjlighet som få folkgrupper kommer i närheten av.

/mvh Ikh
Citera
2007-10-14, 02:08
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av En jävla smartskalle
Den judiska ockupationsmakten. *suckar*

Dom ockuperar media och polisen och makten och härligheten i evighet amen.

Dessutom ere jävligt ELAKT av undermänniskorna att vara så överlägsna übermensch att de styr allt!

Fast just det sista håller kanske inte alla med om Inte den formuleringen iaf.

Let the flamewar begin!

Så judar styr ingenting, kan du berätta om de mediaföretagen som judar faktiskt kontrollerar? Jag tänkte på din suck, berätta nu vilka de kontrollerar, varenda en. Sen kan vi ta ställning, rätta till och fråga varför du gjorde din *suckar*. Men inte innan du berättat om din kunskap så vi ser att du inte negligerar frågan utan är verkligt insatt.
Citera
2007-10-14, 02:13
  #6
Medlem
...

Det intressata är om denna makro "konspiration" är organiserad eller om den så att säga är "självorganiserande" d.v.s. ingen har i förväg planerat det som händer och det finns inga som är ytterst ansvariga.
Citera
2007-10-14, 02:16
  #7
Medlem
Falkenhayns avatar
Att judar styr och ställer helt i de länder som påstås ha en av sionister okuperad regering stämmer inte. Jämför med Irak, USA och irakiska kollaboratörer sitter i regeringen, kontrollerar media, polisen, armen osv men det finns ju ett motstånd ändå.
Citera
2007-10-14, 02:18
  #8
Avstängd
En jävla smartskalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maxibox
Så judar styr ingenting, kan du berätta om de mediaföretagen som judar faktiskt kontrollerar? Jag tänkte på din suck, berätta nu vilka de kontrollerar, varenda en. Sen kan vi ta ställning, rätta till och fråga varför du gjorde din *suckar*. Men inte innan du berättat om din kunskap så vi ser att du inte negligerar frågan utan är verkligt insatt.

Exakt VAR skrev jag att judar inte styr någonting?
Citera
2007-10-14, 02:18
  #9
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av disident
Det intressata är om denna makro "konspiration" är organiserad eller om den så att säga är "självorganiserande" d.v.s. ingen har i förväg planerat det som händer och det finns inga som är ytterst ansvariga.
Enligt Sion Vises Protokoll så finns det en plan bakom det hela, nu är det väldigt spridda åsikter om den är äkta eller inte. Men där i finns hela grundtanken bakom ZOG.

/mvh Ikh
Citera
2007-10-14, 02:23
  #10
Medlem
otukts avatar
Har denna ZOG konspiration stöd hos i den svenska nazi rörelesen? Det stod på wikipedia att den har mest stöd i USA. Vilka är dessa judiska organisationer
och vad är deras mål?

Jag håller med om att USA har israel under sina vingar,tittar bort fast dom har
kärnvapen och ger dom ekonomiskt och militärt stöd. Fast det är väll mest pga av att USA inte vill ha staden Jerusalem under muslimskt stryre för att USA regering är riktigt kristet.
Citera
2007-10-14, 02:24
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av En jävla smartskalle
Exakt VAR skrev jag att judar inte styr någonting?

Det skrev du inte. Det kan jag erkänna. Men skriv vilka mediakanaler judar styr. Det vore intressant för mig att veta vilka mediakanaler du anser vara styrda av judar
Citera
2007-10-14, 02:24
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ikh
Enligt Sion Vises Protokoll så finns det en plan bakom det hela, nu är det väldigt spridda åsikter om den är äkta eller inte. Men där i finns hela grundtanken bakom ZOG.

/mvh Ikh
Yes! På (det perfekta) wikipedia står det följande:
"Protokollen påstås vara från den första sionistiska kongressen i Basel 1897 och har påståtts vara skrivna av Theodor Herzl."

Jag har tidigare läst (kmr tyvärr inte ihåg vart) att det var skrivet av Herr Göbbels himself. Ytterst märkligt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback