Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-08-27, 23:15
  #37
Medlem
Lekbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av standardsvar
Nu handlar tråden visserligen om tvättmedel. Men rengöringsmedlet gbl är ju tämligen populärt, även ifall den lite tjusigare och förädlade varianten ghb är mer eftertraktad.

Som man just kan beställa från Polen lustigt nog.
Citera
2018-10-12, 04:31
  #38
Avstängd
Plaguetongues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mqa
Hippies i polen, på 60-70-talet, hade inte tillgång till LSD, och sniffade lösningsmedel och rökte tvättmedelspulver istället. Allt jag vet är att det gick under varumärket "Tri".

Trikloretylen? eller nåt åt det hållet, fanns även i sverige men det blev sedan förbjudet
Citera
2020-03-28, 23:53
  #39
Medlem
mqas avatar
Loggar in och skriver här för första gången på Gud vet hur många år bara för att svara på den här tråden.

Jag har fått det bekräftat: Alla vet att det under det "glada" 70-talet experimenterades hejvilt med olika substanser, så även i Polen. Fast, ja, på polska. Det var mycket riktigt populärt att boffa Tri, som inte är ett tvättmedel utan ett fläckborttagningsmedel (my bad) och som Plaguetongue sa innehåller det mycket riktigt trikloroetylen.
Det hade jag råkat förväxla med tvättpulvret Ixi, som förutom att ha ett härligt namn också kunde boffas om man värmde det på en stekpanna och andades in ångorna.

Acid-Brain: Uppskattar hur dedikerad du är! Men som man säger på polska - "eeh, nie te czasy" - de tiderna är long gone.

Precis som i Sverige knarkar dagens polska ungdomar RCs som de knappt kan komma ihåg namnet på och gammalt hederligt polskt tjack (det lilla som inte går på export till Sverige vill säga). Att boffa är lika hett i Polen som det är i Sverige, alltså INTE ett jävla dugg.
Nu när jag tänker på det så har jag knarkat rätt stadigt och med bra tempo i närmare 15 år och jag har fortfarande aldrig sett någon boffa något under hela min karriär.

Ja ja, nu ska kontot få vila i fem år till innan det är dags för nästa post. Håll fanan högt, grabbar!
Citera
2020-03-30, 00:21
  #40
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mqa
Loggar in och skriver här för första gången på Gud vet hur många år bara för att svara på den här tråden.

Jag har fått det bekräftat: Alla vet att det under det "glada" 70-talet experimenterades hejvilt med olika substanser, så även i Polen. Fast, ja, på polska. Det var mycket riktigt populärt att boffa Tri, som inte är ett tvättmedel utan ett fläckborttagningsmedel (my bad) och som Plaguetongue sa innehåller det mycket riktigt trikloroetylen.
Det hade jag råkat förväxla med tvättpulvret Ixi, som förutom att ha ett härligt namn också kunde boffas om man värmde det på en stekpanna och andades in ångorna.

Acid-Brain: Uppskattar hur dedikerad du är! Men som man säger på polska - "eeh, nie te czasy" - de tiderna är long gone.

Precis som i Sverige knarkar dagens polska ungdomar RCs som de knappt kan komma ihåg namnet på och gammalt hederligt polskt tjack (det lilla som inte går på export till Sverige vill säga). Att boffa är lika hett i Polen som det är i Sverige, alltså INTE ett jävla dugg.
Nu när jag tänker på det så har jag knarkat rätt stadigt och med bra tempo i närmare 15 år och jag har fortfarande aldrig sett någon boffa något under hela min karriär.

Ja ja, nu ska kontot få vila i fem år till innan det är dags för nästa post. Håll fanan högt, grabbar!


Vet inte hur det är i Polen, men ungarna boffar än i dag i Sverige. De är väl mest destruktiva typer som vill testa. Men de riktiga knarkarna håller sig mest till tjack och liknande, i alla fall av de som jag känner.

Men det här fläckborttagningsmedlet Tri, satte man det på en trasa och inhalerade eller hur gjorde man i Polen back in the day?
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback