6 979 besökare online
956 369 medlemmar • 49 904 708 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Droger Drogakuten
Svara på ämne
Ämnesverktyg
EazyECPT
Medlem
tjena. har haft 2 behandlingar pga körkortet. den senaste va i fredags exakt 1 vecka sen. det visade sig att jag var ren, men att det var något med pisset som inte stämde, vet ej om hon sa att ja spätt ut de. men i vilket fall som helst så gjorde ja inte de drack bara mycke vatten för att kunna pissa enklare. nu är det troligen så att jag kommer få pissa en gång till. och lördag-tisdag slängde jag i mig 10exanor och ca 10 roche2 (iktrovil)
undrar hur lång tid det kan ta för det att försvinna från blodet och pisset. puffade nåra bloss från en joint men de vet ja att de försvinner på 1-2 dagar för de va inte mycke ja rökte men det jag e rädd över e att xanoren och roche2orna sitter kvar i pisset eller blodet under en längre tid. någon som vet på ett ungefär hur lång tid det tar för kroppen att få bort det om jag motionerar, bastar. går promenader. köpte även citrondrycker idag på stan undrar om det fungerar. skulle va väldigt tacksam över alla svar jag får

CpGurrA
Medlem
CpGurrAs avatar
Jag kan garantera dig att du är ren tills på tisdag om du inte intar något mer, ät som vanligt och sov som vanligt. Om du är frisk och kry i kroppen så är det lugnt.

EazyECPT
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CpGurrA
Jag kan garantera dig att du är ren tills på tisdag om du inte intar något mer, ät som vanligt och sov som vanligt. Om du är frisk och kry i kroppen så är det lugnt.
gurra kolla privv medelande

EazyECPT
Medlem
10xanor och 10roche2 (iktrovil) va tror ni grabbar försvinner det på en vecka? hjälper det om jag dricker mycket citron och vatten, bastar, rör på mig? kan ni ge mig några tips skulle va snällt. vet ju att xanor sitter minst i kropen men funderar på roche2. roche2 innehåller klonazepam någon som vet hur långt de sitter? och xanor innehåller alprazolam någon som vet hur länge de sitter?
skulle ju varit värre med fm1 och stessolid då det innehåller flunitrazepam de håller i veckor har ja hört
tacksam för svar

CpReka
Medlem
CpRekas avatar
benzo sitter i i 14 dagar ungefär, samma sak röka.. Så jag tror du kommer torska på benzo och röka. Men det är ju bara vad jag tror det.
(Infected Mushrooms)

The Master
Medlem
The Masters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EazyECPT
10xanor och 10roche2 (iktrovil) va tror ni grabbar försvinner det på en vecka? hjälper det om jag dricker mycket citron och vatten, bastar, rör på mig? kan ni ge mig några tips skulle va snällt. vet ju att xanor sitter minst i kropen men funderar på roche2. roche2 innehåller klonazepam någon som vet hur långt de sitter? och xanor innehåller alprazolam någon som vet hur länge de sitter?
skulle ju varit värre med fm1 och stessolid då det innehåller flunitrazepam de håller i veckor har ja hört
tacksam för svar
Men fan ge upp, du kommer inte att bli ren fortare bara för att du ställer samma fråga om och om igen. Nej det kommer att synas på pisset så ta ditt ansvar och ta inget körkort tack.

Livet handlar inte om att vänta på att stormen försvinner. Det handlar om att lära sig dansa i regnet.

www.tropadigsjalv.blogg.se

EazyECPT
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CpReka
benzo sitter i i 14 dagar ungefär, samma sak röka.. Så jag tror du kommer torska på benzo och röka. Men det är ju bara vad jag tror det.
men det e olika benzo, dom ja käka xanor e alprazolam och roche 2 är klonazepam dom sitter inte lika länge som stessolid och fm1
och dessutom undrar jag om det hjälper att motionera, dricka citron o massa vatten

EazyECPT
Medlem
hjälper det sig att gå ut o röra på sig,basta dricka mycket citron. vatten bärs? snälla nån som kan hjälpa mig eller?
om det nu skulle va så att ja går dit nästa vecka o pissar massa vatten vad händer då? tar dom det som att jag har droger i blodet eller får jag bara en ny tid? tacksam för svar

Unbalanced
Medlem
Unbalanceds avatar
Alprazolam är ju en ganska snabbverkande benso, klonazepam däremot är det inte.

Benso överlag syns ganska länge på prover, finns en överhängande risk att du är körd på provet.

Om du dricker överdrivet mycket vatten innan provet så kommer dom se det pga kreatinin nivån är låg och att urinet är vitt/genomskilnigt.
(Att urinet inte är gult betyder inte per automatik att man fuskar men endel brukar lägga öga på det.)

Men några tips är väll att röra på dig mycket, drick mycket vatten, pilsner osv och använd inte droger när du har prover att ta! Det ska inte vara svårt att låta bli om man inte har problem.

EazyECPT
Medlem
okej tack, så om jag börjar träna, dricka massa vatten, bärs osv så kan de me lite tur försvinna på 1 vecka?. går de ej att köpa kreatin och fördela upp det med så mycket vatten ja ska dricka så att kreatinhalten o allt blir rätt? någon som kan nått om sånt?
citron hjälper de föresten? köpte ett par flaskor citron igår, basta?

NostradamusJR
Medlem
NostradamusJRs avatar
Jesus tittyfucking christ vilket ältande! I den stora bensotråden står alla svar, och om du nu inte orkar leta så kan du ju alltid sabotera ditt kommande pissprov bara för för att vara säker, om provet blir ogiltigt så måste du ta ett nytt och det kan dröja ännu en vecka och då är du garanterat clean.

Orkar du inte leta efter sätt att få det ogiltigt så är ju ett sätt att bara dricka massor som du gjorde tidigare. Sen har jag hört någotmen om att ha salt under nageln sen pissa på fingret så saltet åker ned i muggen och på så sätt gör pissprovet oläsligt, samma har jag hört funkar med såpa.

Men notera, de 2 sistnämnda metoderna är jag inte säker på, jag har ingen källa men kanske någon här som hört något liknande?

Slutligen, ursäkta ifall jag låter dryg men jag är nyvaken och har inte tagit min morgonsnus än

VONKAN
Medlem
VONKANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EazyECPT
tjena. har haft 2 behandlingar pga körkortet. den senaste va i fredags exakt 1 vecka sen. det visade sig att jag var ren, men att det var något med pisset som inte stämde, vet ej om hon sa att ja spätt ut de. men i vilket fall som helst så gjorde ja inte de drack bara mycke vatten för att kunna pissa enklare. nu är det troligen så att jag kommer få pissa en gång till. och lördag-tisdag slängde jag i mig 10exanor och ca 10 roche2 (iktrovil)
undrar hur lång tid det kan ta för det att försvinna från blodet och pisset. puffade nåra bloss från en joint men de vet ja att de försvinner på 1-2 dagar för de va inte mycke ja rökte men det jag e rädd över e att xanoren och roche2orna sitter kvar i pisset eller blodet under en längre tid. någon som vet på ett ungefär hur lång tid det tar för kroppen att få bort det om jag motionerar, bastar. går promenader. köpte även citrondrycker idag på stan undrar om det fungerar. skulle va väldigt tacksam över alla svar jag får
Iktorivilen är helt lugnt, det går ur på 2dar. xanoren borde sitta en vecka ungefär, det e nog lugnt, drick mycket vatten 3 dar innan, och den dagen du ska pissa ochså, så det är väldigt utspätt, nästan för utspätt.

Svara på ämne
Svara Topp Dela