• 1
  • 2
2007-10-12, 07:51
Bannlyst
jag har samma problem och har en packard bell hittar heller inte jag ett serienummer eler klisterlapp på burken. hur få fram vilken modell?
haft den i 2-3 år kanske.
Citera
2007-10-12, 08:07
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sharingiscaring
jag har samma problem och har en packard bell hittar heller inte jag ett serienummer eler klisterlapp på burken. hur få fram vilken modell?

Vet inte hur det är med Packard Hell men många "märkesdatorer" kan man se vilken modell det är genom att använda kontrollpanelen / system. Om du har original OS brukar det under fliken allmänt "dator" stå vilken modell det är.

// Dempa
Citera
2007-10-12, 08:25
Medlem
dempa69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sharingiscaring

Gå in på den här länken.

http://support.packardbell.com/se/

Klicka på "Sök upp mitt serienummer åt mig", acceptera active-x kontrollen som skall installeras, ladda ner den och låt den söka. Det borde hitta ditt S/N.

// Dempa
Citera
2007-10-14, 22:27
Medlem
Smaskenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av #LOUDmouth#
Men herregud människa, då kanske du hade kunnat skriva serienumret här så hade vi kanske hittat den rutan.

EDIT: Här har du alla drivrutiner du behöver.

/#LOUDmouth#

Jag var in på den där sidan innan men mitt yra öga fattade inte vad som stod... Nåväl, där var min drivrutin och nu ger Dora Venter ljud ifrån sig igen. Tack till StorKäft#.
Citera
2007-10-14, 22:58
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smaskens
Jag var in på den där sidan innan men mitt yra öga fattade inte vad som stod... Nåväl, där var min drivrutin och nu ger Dora Venter ljud ifrån sig igen. Tack till StorKäft#.

Det var så lite så, bra att det löste sig Alla kan bli lite halvblinda ibland och jag måste ju göra skäl för mitt nick

/#LOUDmouth#
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in