Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-23, 21:21
  #1441
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
▶Detta nedan skrivna, är i konnektion till dina tidigare Mag- och Grovtarms-problem samt därtill även beträffande dina Urinerings-problem med förtäta
Urin-Blåse-påtryckningar under dagarna.

▶Citat: " Nej, inga återkommande sådana besvär "
... slut Citat/

▶Enligt ditt tidigare skrivna och postade svars-inlägg till IBS-Tråden.

▶Nu hängde 🌐JokerMannen inte riktigt med i Grovtarms-svängarna, det vill säga, ibland kan förståelse-förmågan kröka sig likt Grovtarms-flexurorna ( 🙏💭 )

▶Om jag inte missförstod ditt tidigare svars-inlägg beträffande frågan som då handlade om att du har upplevt stickningar ... spänningar eller, så kallade kolsyre-krypningar i dina underben och, som då ägt rum under själva nattetiden med början stax efter säng-gåendet.

▶Till det ovan skrivna ... Jag ställde då frågan till dig, om du på grund av upplevelser av stickningar ... spänningar eller, kolsyre-krypningar, konnekterade till dina underben,

vilka gör, att man som drabbad individ, skjuter ut sina underben i diagonala riktningar samt det ena underbenet åt höger och, det andra underbenet, åt vänster så att underbenen sålunda styrks mot sänglakanet och sedan därefter dra man ihop underbenen till vertikal-läge och, för att sedan fortsätta på ett sådant sätt, det vill säga, utåt, och, tillbaka med sina underben, tills man faller i sömn.

▶Om jag nu förstod ditt tidigare svars-inlägg på ett korrekt sätt, så har du alltså tidigare besvärats av stickningar ... spänningar eller kolsyre-krypningar i dina underben då du gått och lagt dig i din säng
på kvällarna ... ?

✔ Frågan till det ovan skrivna lyder enligt följande och nedan sett.

✔ Frågan: Har 🌐JokerMannen tidigare uppfattat detta korrekt ... ? ... eller har jag råkat att köra fast mitt förstånd i någon av Grovtarms-krökarna ... ? ... ( 😂 )


Mvh/
🌐Joker👤Mannen


Nån enstaka gång upplever jag en sån känsla, men det är väldigt sällan.
Citera
Igår, 17:49
  #1442
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dengubbengerinte


▶Tarmen fungerar överlag riktigt bra nu!

I det stora hela så är det bra konsistens, det vandrar dock lite mellan hårt och rätt löst, men totalt stopp är det inte, bara så man klämmer lite extra.

▶Det måste verkligen både upplevas och kännas riktigt positivt för dig som individ, det vill säga, att dina
[ Tarmar ] nu fungerar på ett mera tillfredsställande sätt än tidigare.

▶När Tunntarmen [ Intéstinum Grácilum ] och Grovtarmen [ Intéstinum Crássum ] inte fungerar tillfredsställande, så blir man framförallt sagt mentalt lidande som individ och, man mår helt enkelt sagt, väldigt dåligt.

▶Grovtarmen:s alla olika bakterier har en kraftfull och stark inverkan på människokroppen:s hälsa, välbefinnande och mående.

✔ Fråga A. ) Har du fortfarande besvär med Diarré-tömningar emellanåt ... ?

✔ Fråga B. ) Hur många Grovtarms-tömningar har du för närvarande per dag och dygn samt i jämförelse med vilka Grovtarms-besvär som du tidigare hade ... ?

▶Obs❗... Jag kommer senare framåt i IBS-Tråden att klargöra vad lös Faeces beror på och, då inlägget bland annat kommer att handla om
[ Tunntarmen:s Vätske-Absorption ]
och [ Tarm-Sekretionen ] samt även vad beträffar ett kropps-protein som kallas för [ Zonulín ] och därtill om hur den [ Osmótiska ] effekten fungerar hos
[ Tarm-Cellerna ]

▶Nästkommande inlägg handlar om hur man som individ kan kraftfullt förbättra sin kroppsliga hälsa med hjälp av Negativa Jóner.



Mvh/
🌐Joker👤Mannen
__________________
Senast redigerad av JokerMannen Igår kl. 17:57.
Citera
Idag, 09:28
  #1443
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
▶Det måste verkligen både upplevas och kännas riktigt positivt för dig som individ, det vill säga, att dina
[ Tarmar ] nu fungerar på ett mera tillfredsställande sätt än tidigare.

▶När Tunntarmen [ Intéstinum Grácilum ] och Grovtarmen [ Intéstinum Crássum ] inte fungerar tillfredsställande, så blir man framförallt sagt mentalt lidande som individ och, man mår helt enkelt sagt, väldigt dåligt.

▶Grovtarmen:s alla olika bakterier har en kraftfull och stark inverkan på människokroppen:s hälsa, välbefinnande och mående.

✔ Fråga A. ) Har du fortfarande besvär med Diarré-tömningar emellanåt ... ?

✔ Fråga B. ) Hur många Grovtarms-tömningar har du för närvarande per dag och dygn samt i jämförelse med vilka Grovtarms-besvär som du tidigare hade ... ?

▶Obs❗... Jag kommer senare framåt i IBS-Tråden att klargöra vad lös Faeces beror på och, då inlägget bland annat kommer att handla om
[ Tunntarmen:s Vätske-Absorption ]
och [ Tarm-Sekretionen ] samt även vad beträffar ett kropps-protein som kallas för [ Zonulín ] och därtill om hur den [ Osmótiska ] effekten fungerar hos
[ Tarm-Cellerna ]

▶Nästkommande inlägg handlar om hur man som individ kan kraftfullt förbättra sin kroppsliga hälsa med hjälp av Negativa Jóner.



Mvh/
🌐Joker👤Mannen

Fråga A: Ja, ibland, inte jätteofta.

Fråga B: ungefär 0-4 tömningar, dock väldigt sällan 0.
Citera
Idag, 21:19
  #1444
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dengubbengerinte

Fråga A: Ja, ibland, inte jätteofta.

▶Fråga B: ungefär 0-4 tömningar, dock väldigt sällan 0.

▶Obs❗... Nu skulle jag egentligen ha skrivit och postat ett inlägg till IBS-Tråden beträffande [ Negativa Jóner ] och hur dessa Jóner, på ett mycket positiv sätt, inverkar på människokroppen:s välbefinnande och mående både fysiskt och mentalt och då, framförallt beträffande Mag- och Tarm-hälsan.

▶Jag har nu istället valt att svara på ditt senaste skrivna och postade svars-inlägg.

▶Om vi ser tillbaka [ Retrospektivt ] på ditt allra första skrivna och postade inlägg till IBS-Tråden vilket daterades den 31/01 samt 2024 ... Vid det aktuella tillfället så besvärades du av, från ( 3 ) och upp till ( 5 ) Grovtarms-tömningar före din [ Lunch-tid ] och vidare därtill och därefter, besvärades du ytterligare av ( 2 ) och upp till ( 4 ) Grovtarms-tömningar mellan [ Lunchen ] och fram till säng-gåendet.

▶Om vi tittar på de totala antalet Grovtarms-tömningar per dag och dygn, så kan vi alltså konstatera, att du besvärades av från ( 5 ) och upp till hela ( 9 ) Grovtarms-tömningar per dag och dygn.

▶Den 15/03 2024, så skrev du bland annat i ditt då postade svars-lägg till IBS-Tråden, att du endast hade från ( En ) och upp till maximalt ( 2 ) Grovtarms-tömningar per dag och dygn, vilket var en otroligt bra förbättring i jämförelse med de antalet Grovtarms-tömningar som du besvärades av sett till den 31/01 2024.

▶I ditt senaste skrivna och postade svars-inlägg till
IBS-Tråden, så hade du deklarerat att du just nu, och för närvarande, har ungefärligt ( 4 ) Grovtarms-tömningar per dag och dygn.

✔ Fråga A. ) Äter du samma mat under varje dag och kväll som du tidigare gjorde vid tiden kring den 31/01 2024 ... ?

✔ Fråga B. ) Håller du dig fortfarande till regelbundna mat-tider under varje dag och kväll ... ?

✔ Fråga C. ) Om vi jämför datumet den 31/01 2024 och med datumet den 15/03 2024, har du, mellan dessa två datumen, gjort några förändringar sett till dina tidigare matvanor och måltids-vanor ... ?

✔ Fråga D. ) Äter du på ett ungefär samma mängd av mat varje dag och kväll som du till exempel gjorde kring datumet den 31/01 och den 15/03 2024 eller, har du gjort några förändringar beträffande mängden av maten per dag och kväll ... ?



Mvh/
🌐Joker👤Mannen
__________________
Senast redigerad av JokerMannen Idag kl. 21:32.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback