2007-10-08, 17:16
Medlem
JohnMiltons avatar
Av nån anledning uppstod ett problem med min msn messenger över en natt bara sådär, när jag skickar en fil eller får en fil skickad till mig så dör msn helt, inte bara loggar ut eller så utan processen blir avstängd, direkt.

Nån som har en aning om vad problemet kan vara? Har testat med avstängt virusskydd, utan resultat. Det börjar bli helvetes störigt nu.
Citera
2007-10-08, 17:18
Medlem
Marcus_osds avatar
Hade liknande problem förut! instalerade om msn, sen funkade det prima !
Citera
2007-10-08, 17:26
Medlem
JohnMiltons avatar
Det har jag gjort utan att det hjälpte
Citera
2007-10-08, 17:34
Medlem
Perkis avatar
Har samma problem jag med
Citera
2007-10-08, 17:41
Medlem
groils avatar
Ni kan alltid testa med en annan klient, tex pidgin eller amsn. Jag personligen kör Amsn och tänker aldrig gå tillbaka till "windows live..."
Citera
2007-10-08, 17:46
Medlem
Perkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av groil
Ni kan alltid testa med en annan klient, tex pidgin eller amsn. Jag personligen kör Amsn och tänker aldrig gå tillbaka till "windows live..."

Sitter inte med "Live" utan 7,5
Citera
2007-10-08, 17:55
Medlem
JohnMiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av groil
Jag kör med Amsn också. För tillfället använder jag amsn när jag ska skicka filer, även om det lätt laggar och har sig nåt alldeles förjävligt.
Sedan om vi ska gå in på msn-finsmakeri står sig messenger 7.5 med stuffplug NG pluginen till en i övrigt inaktiverad MSN plus som kungen på messengerklienttronen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in