Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-06-04, 00:15
  #2317
Medlem
colabulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nullum
Skakar galler och becknar. Otippat va?

Länk


Jag gick i samma gymnasium som en utav GM,

Så vet inte om artikeln är fel, eller om jag har fått höra helt fel info, jag fick höra detta från flera håll då jag gick i gymnasiet.

Det diffade ju max 4 år mellan att detta hände och vi gick i samma gymnasium, så nyfiken på vem utav dem som sitter och vem som gick på gymnasiet
Citera
2021-06-04, 20:54
  #2318
Medlem
Merdives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colabulle
Jag gick i samma gymnasium som en utav GM,

Så vet inte om artikeln är fel, eller om jag har fått höra helt fel info, jag fick höra detta från flera håll då jag gick i gymnasiet.

Det diffade ju max 4 år mellan att detta hände och vi gick i samma gymnasium, så nyfiken på vem utav dem som sitter och vem som gick på gymnasiet

Ursäkta om jag är trög men ditt inlägg gör mig förvirrad. Ska vi förstå det som att din skolkamrat påstods vara en av gärningsmannen och att du nu vill veta om dessa påståenden stämde? Vad menar du med att det diffar fyra år? När gick ni på gymnasiet tillsammans och hur gammal var personen då?
Citera
2021-06-04, 23:06
  #2319
Medlem
siljaeuropa94s avatar
fast bor inte en av gärningsmännen i pappas lägenhet på Strandvägen eller liknande centralt läge?
Citera
2021-06-08, 11:56
  #2320
Medlem
colabulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merdive
Ursäkta om jag är trög men ditt inlägg gör mig förvirrad. Ska vi förstå det som att din skolkamrat påstods vara en av gärningsmannen och att du nu vill veta om dessa påståenden stämde? Vad menar du med att det diffar fyra år? När gick ni på gymnasiet tillsammans och hur gammal var personen då?


Vad jag menade var att länken till artikel inte riktigt stämmer överens med vad jag har hört, sen absolut detta är mer än 12 år sedan som det hände och mer än 10 jag hörde det. Jag tror artikeln stämmer till 50%

Tänker inte outa mig själv som en glappkäft med år och klass etc.
Citera
2021-06-08, 12:42
  #2321
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av colabulle
Vad jag menade var att länken till artikel inte riktigt stämmer överens med vad jag har hört, sen absolut detta är mer än 12 år sedan som det hände och mer än 10 jag hörde det. Jag tror artikeln stämmer till 50%

Tänker inte outa mig själv som en glappkäft med år och klass etc.

Jag vet inte om du sett att artikeln ör från 2017. Då diffar det 4 år. i så fall stämmer det? Men det kanske du sett då kan jag inte förklara. Jag vet inte vad som stämmer.
Citera
2021-06-08, 14:25
  #2322
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colabulle
Vad jag menade var att länken till artikel inte riktigt stämmer överens med vad jag har hört, sen absolut detta är mer än 12 år sedan som det hände och mer än 10 jag hörde det. Jag tror artikeln stämmer till 50%

Tänker inte outa mig själv som en glappkäft med år och klass etc.
Vad i artikeln är det som inte stämmer?
Vad är det du har hört?

Högst sannolikt är det en högre grad av källkontroll i tidningsartikeln än rykten man hört.
Citera
2021-07-28, 15:09
  #2323
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siljaeuropa94
fast bor inte en av gärningsmännen i pappas lägenhet på Strandvägen eller liknande centralt läge?

Vem av gärningsmännen?
Citera
2021-10-09, 00:56
  #2324
Avstängd
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siljaeuropa94
fast bor inte en av gärningsmännen i pappas lägenhet på Strandvägen eller liknande centralt läge?

Vad heter han?
Citera
2021-10-09, 07:04
  #2325
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlennvonGoteborg
Vem av gärningsmännen?

Borde det inte snabbt gå attt kolla upp? Domen finns väl i någon länk här på forumet.
Citera
2022-02-21, 15:26
  #2326
Medlem
400Bens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illasinnad
Borde det inte snabbt gå attt kolla upp? Domen finns väl i någon länk här på forumet.

GM:

F*lix V*st*rlin
Charli* N*wman
Samu*l Fowl*r
S*bastian Bonni*r

* = e
Citera
2022-02-22, 10:20
  #2327
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
GM:

F*lix V*st*rlin
Charli* N*wman
Samu*l Fowl*r
S*bastian Bonni*r

* = e

Har grabbarna begått mycket nya jävligheter sen utsläppet?
Citera
2022-02-22, 15:30
  #2328
Medlem
400Bens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illasinnad
Har grabbarna begått mycket nya jävligheter sen utsläppet?

Sista 5 åren har 3 domar på sig. En 8 st. Detta är inte framtida arbetstagare på NASA direkt. En verkar laglydig, driver företag och har bil och hus. Resten har problem med rättvisan. En bor o Kalifornien.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback