Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-10-11, 18:19
  #1201
Medlem
Raouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insnöad
Va? Han vill vänster är väl isf mer lik killen som varit på tapeten tidigarE?
Jo, det tyckte jag med - men nu verkar det inte vara likt någon alls...
http://i20.tinypic.com/r8dyxl.jpg
Ska vi ända detta spekulerande? Det börjar bli en Falkenbergsbuskis av det hela. FW/FMV har väl hela tiden varit samma snubbe?
Citera
2007-10-11, 18:24
  #1202
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takiida
Jag tar tillbaka det jag skrev. Det kan vara han på bilden som postades innan.
Här är en länk från hans playahead där det är 3 killar. En av dem liknar ju killen på den förra bilden. Bilden står under namnet homiez, så en av dessa tre kan ju vara han. Jag trodde först på den blonda eftersom han var med på 2 av hans bilder, medans den mörka bara var med på den här. Är det någon som vet om FW är blond eller brunhårig? För det kan klarna upp lite här.

http://f.playahead.se/59/e558983f973...67d71dc128.jpg
Killen till höger heter W*lhe*m N*r*an*r och förlorade sin familj i Tsunamin, killen i mitten vet jag inte vem det är men killen till vänster kan mkt väl hete Fel*x och har gått i EG.

CNs syster tror jag har ADHD, är det möjligt att även CN har det då?
Citera
2007-10-11, 18:28
  #1203
Medlem
Andy Pandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insnöad
Va? Han vill vänster är väl isf mer lik killen som varit på tapeten tidigarE?
Se där, vi kan inte ens bli överens om att de två bilderna föreställer samma person, än mindre att det är den person vi söker.
Själv tycker jag att snubben till vänster på bilden med tre pers har helt annat hakparti och mera utstående öron än personen vars bild har spridits tidigare (både i helfigur och beskuren som närbild, en kille som lägger huvudet på sned). Däremot ser kanske killen till höger i trion ut som killen med huvudet på sned. Det som stämmer sämst är hudfärgen.
Bäst göra som Raoul föreslår: sluta spekulera.
Bättre bilder, tack!
Citera
2007-10-11, 18:32
  #1204
Medlem
Takiidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Pandy
Se där, vi kan inte ens bli överens om att de två bilderna föreställer samma person, än mindre att det är den person vi söker.
Själv tycker jag att snubben till vänster på bilden med tre pers har helt annat hakparti och mera utstående öron än personen vars bild har spridits tidigare (både i helfigur och beskuren som närbild, en kille som lägger huvudet på sned). Däremot ser kanske killen till höger i trion ut som killen med huvudet på sned. Det som stämmer sämst är hudfärgen.
Bäst göra som Raoul föreslår: sluta spekulera.
Bättre bilder, tack!

Någon kan ju alltid länka en bild till Amandaz på pa och fråga om det är hennes ex pojkvän. Det skulle lösa en hel del här. Det känns inte som jag vill störa henne.
Citera
2007-10-11, 18:33
  #1205
Medlem
Andy Pandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raoul
Jo, det tyckte jag med - men nu verkar det inte vara likt någon alls...
http://i20.tinypic.com/r8dyxl.jpg
Ja, detta är killen med huvudet på sned, som jag snackade om innan (närbilden här är vriden i förh till originalet, helbilden). Denna bild har sagts föreställa FV. Tycker ni verkligen han liknar killen till vänster i trion? Det gör inte jag, som sagt.
Citera
2007-10-11, 18:34
  #1206
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m0ns
Ingen aning men om det stämmer att CN och SB går/gick där så är dom inga personer man har lagt märke till. Inga som går och stylar med SI-Tröjor direkt.

Ryktena säger dock att dom går Handelsprogrammet så dom inte verkar vara så värst interligenta. Ska bli kul när skolkatalogen kommer hem =)

CN har gått där, det är väl fastslaget? Hurvida SB eller SF också gjort det är väl lite mer osäkert?
Instämmer, har aldrig hört talas om att det skulle finnas några ettor som gick runt och jiddrade/var allmänt stökiga. Men man får ju en helt annan bild av kvällstidningarnas intervjuobjekt från skolan.
Citera
2007-10-11, 18:37
  #1207
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Pandy
Ja, detta är killen med huvudet på sned, som jag snackade om innan (närbilden här är vriden i förh till originalet, helbilden). Denna bild har sagts föreställa FV. Tycker ni verkligen han liknar killen till vänster i trion? Det gör inte jag, som sagt.
det är samma kille, tror att han har colombiankskt påbrå

Ringde en kompis som bekräftade att den första bilden och killen till vänster är FV, han gick grundskolan i EG samtidigt som min polare gick gymnasiet.
Citera
2007-10-11, 18:42
  #1208
Medlem
Andy Pandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
det är samma kille, tror att han har colombiankskt påbrå

Ringde en kompis som bekräftade att den första bilden och killen till vänster är FV, han gick grundskolan i EG samtidigt som min polare gick gymnasiet.
I så fall ger jag mig. Alltid lättare att känna igen någon på olika foton om man sett dom i verkligheten.
Citera
2007-10-11, 18:48
  #1209
Medlem
Är det någon som vet om sebastian bonnier kallades för "sebbe på söder"
Citera
2007-10-11, 18:51
  #1210
Medlem
langaocbs avatar
Tror inte jag har missat nåt i tråden men det är möjligt(ber om ursäkt om så är fallet). Förvånad att detta inte tas upp
http://www.aftonbladet.se/stockholm/article983602.ab
Firma-kopplingar, uppgjorda-gängbråk, Vasa-boys grejen, har väl dementerats rätt hårt här och på andra ställen??? Är aftonbladet ute och cyklar eller stämmer detta? Ligger filmen ute på nätet någonstans?
Citera
2007-10-11, 18:52
  #1211
Medlem
bernankes avatar
Var det FV som hade tidigare (i högstadiet?) gått på Enskilda Gymnasiet?
Citera
2007-10-11, 18:54
  #1212
Medlem
muppenwtfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Killen till höger heter W*lhe*m N*r*an*r och förlorade sin familj i Tsunamin, killen i mitten vet jag inte vem det är men killen till vänster kan mkt väl hete Fel*x och har gått i EG.

CNs syster tror jag har ADHD, är det möjligt att även CN har det då?
Det där är inte W*lle... Bild finns på http://www.lillsved.com/org.asp --> ledare, scrolla sedan till W*lle... Han var med på festen
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback