• 2
  • 3
2007-10-13, 13:51
Medlem
Barringtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dretskol
Coca Cola med vanilj var ingen hit va?

Coca-cola Vanilla var ju det bästa som hänt världen!
Synd att den bara var tillfällig
Citera
2007-10-14, 12:09
Medlem
Tror faktiskt att Frasses tar priset, det var någon sommar för säkert en 5-7 år sedan då man gjorde ett försök med en ny dip. Resultatet blev:

Lakritsdip, behöver man säga något mer?
Citera
2007-10-18, 13:33
Medlem
mogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dengue
Har nåt svagt minne av att Skånemejerier körde en drive med Mjos för ett par år sen.
Ska ha varit en blandning av mjölk och juice men jag har inte provat. Bor inte i trakten, men lite skumt låter det.
Det var inte bara Skånemejerier som hade den idén tror jag. Testade den när jag bodde i Skellefteå (Norrland) för många år sedan.

Det jag kom ihåg var att det var inte så dumt, men inget jag skulle ha köpt. Idag vet jag inte om jag skulle tycka likadant...
Citat:
Ursprungligen postat av Lobengula
ICA kör med krossade tomater med olika kryddor.

Jag kan inte begripa varför någon vettig människa vill köpa färdigkryddad krossad tomatsås.
Det har hänt att jag köpt färdigkryddad tomatsås / puré. Men tycker inte att det smakar så spec. så det går ju lika bra med vanlig.
Citat:
Ursprungligen postat av redbull72
Appropå larver, vad hände med godiset som det var insekter i? Tror det var mest klubbor med larver, myror, gräshoppor o dyl...
Dom finns kvar. Finns ett företag i Göteborgstrakten (tror jag det var) som säljer dom...kommer bara inte ihåg vad dom heter.
Citera
2007-11-18, 02:47
Medlem
Är det ingen som minns milkos citronmjölk? Fanns även i någon annan hiskelig smak, men bevare mig väl, citronmjölken var värre än nångonting som räknats upp här hittils.
Citera
2007-11-18, 04:59
Medlem
Inte så vidrigt kanske men skumm blandning, coca cola och fanta, såldes ju tydligen på burk ett tag för många år sen väl?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in