Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-13, 14:34
  #7885
Medlem
Usch ja henne jose*in har jag hört talas mycket om. De är hon som ha en halv mille hos kronofogden va ? Jag ha hört att de är därför hon faktiskt anmäler killar för misshandel för att hon ska få ut skadestånds pengar. Men dem tycks inte ha räckt ändå. Hon ska tydligen vara otroligt provocerande, mot både killar o tjejer. Inte känd som en gullig tjej den inte.
Citera
2024-02-04, 03:27
  #7886
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvinnohataren1990
Vad jag vet från när vi umgicks jag och poffe så var det han som ringde efter henne och letade efter henne när hon inte svarade, när han dömdes till fängelse så älskade han henne och två sekunder senare så hatade han henne. Jag har själv sett dom smsen som han skrev och ringde till henne. Han fick inte träffa dottern för att han misshandlade j när han höll i dottern. Det är nog dags för dig att få reda på rätt information. De var placerade på skyddat boende vad jag hörde av honom och de gjorde han ju ganska arg för enligt han så är han frisk och har aldrig gjort någon människa någonting. Hon e ju inte den enda tjejen han misshandlat och trakasserat vi har ju M*alin och Eve*lina och T*ina o även den nya tjejen får ju utstå en del från vad en vän berättat för mig året 2022. Hon fick ju heller inte vara hemma hos S*ella med oss för då blev han ju skogstokig eftersom det fanns andra snubbar där. Jag är tacksam att jag bor 70mil från den där hålan idag och faktiskt inte ha med dom att göra längre. Peace!
70 mil,??? Du skrev ju grannkommunen innan 😂😂😂😂.
Citera
2024-03-08, 05:13
  #7887
Medlem
Hon ska tydligen få skuldsanering nu 😅
__________________
Senast redigerad av Boxee 2024-03-08 kl. 05:16.
Citera
2024-03-09, 22:44
  #7888
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boxee
Hon ska tydligen få skuldsanering nu 😅

Jasså, hon ha inte hittat fler killar att anmäla för misshandel då, så hon fick gå den vägen ist för och bli av med sina skulder. Hahahah
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback