Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-10-07, 11:35
  #1
Medlem
Är så att en kompis funderar på att köra en 10/60 kur.
Han har tränat seriöst i 3år, men har haft ett uppehåll från träningen i ca 1,5 år nu.

Han började träna igen för 2 månader sen. Är de nån ide att köra en kur nu lr skadar de mer än de gör nytta? Är ju en så mild kur så lite bättre ökningar kanske han får?

Mvh
Citera
2007-10-07, 11:52
  #2
Medlem
Frazs avatar
Kör du istället en 30/60 kur med pcp om det skal vara någon ide att ta något.
Sök och läs i forumet, den här frågan är inte ovanlig. Läs läs läs.........
Citera
2007-10-07, 11:56
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niko_80
Är så att en kompis funderar på att köra en 10/60 kur.
Han har tränat seriöst i 3år, men har haft ett uppehåll från träningen i ca 1,5 år nu.

Han började träna igen för 2 månader sen. Är de nån ide att köra en kur nu lr skadar de mer än de gör nytta? Är ju en så mild kur så lite bättre ökningar kanske han får?

Mvh
han kommer antagligen få tillbaka de tappade kg han förlorat under sitt uppehåll

om han kör nu, kroppen har så bra muskelminne så dom ökningarna gör man lätt utan aas....

mvh clen
Citera
2007-10-07, 12:05
  #4
Medlem
Tja, 10mg dbol höjer den endogena testoproduktion med ca 5 ggr, så det säger sig ju självt att det ger ökningar.
Men jag håller med clen om det han skriver med muskelminnet.
Citera
2007-10-07, 13:05
  #5
Medlem
självklart är det värt att köra en 10/60... den ger en push i rätt riktning och man får ökad motivation e väl den kuren med minst bis oxå och kortast återhämtningstid
Citera
2007-10-09, 10:36
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Natural
Tja, 10mg dbol höjer den endogena testoproduktion med ca 5 ggr, så det säger sig ju självt att det ger ökningar.
Men jag håller med clen om det han skriver med muskelminnet.

Du kan fetglömma att 10mg dbol Höjer den Endogena testoproduktionen med 5ggr! Tanken är ju att dom inte ska sänkas nåt vid en sån kur, men skulle tro att det skälper lite ändå.
Citera
2007-10-09, 11:44
  #7
Medlem
Andriolos avatar
Varför alla dessa "kompisar"??
Om man inte ens kan skaffa ett konto och fråga själv bör man definitivt inte ens tänka på AAS. Be en polare fråga och sen lita på den "andrahandsinfon".. Och dessutom på en 10/60.. Suck...
Citera
2007-10-09, 12:50
  #8
Avstängd
sinnipss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andriolo
Varför alla dessa "kompisar"??
Om man inte ens kan skaffa ett konto och fråga själv bör man definitivt inte ens tänka på AAS. Be en polare fråga och sen lita på den "andrahandsinfon".. Och dessutom på en 10/60.. Suck...

Finns folk som blir annmälda via FB som dras upp i rätten,
så genom att säga "kompis" så är det ett enkelt sett att inte kunna åka dit om saken skulle dras upp i rättegång, som självklart är Väldigt låg, men finns folk som kanske vill sätta dit enskilda personer, och då går det..
Citera
2007-10-09, 14:11
  #9
Medlem
Andriolos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinnips
Finns folk som blir annmälda via FB som dras upp i rätten,
så genom att säga "kompis" så är det ett enkelt sett att inte kunna åka dit om saken skulle dras upp i rättegång, som självklart är Väldigt låg, men finns folk som kanske vill sätta dit enskilda personer, och då går det..
Ahh.. Kom precis hem och såg att min kompis precis gjort ett inlägg i den här tråden med min användare.. Ber så mycket om ursäkt..
Citera
2007-10-09, 14:40
  #10
Medlem
tidenrinnerivags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andriolo
Ahh.. Kom precis hem och såg att min kompis precis gjort ett inlägg i den här tråden med min användare.. Ber så mycket om ursäkt..
Min kompis har gjort alla inlägg på denna användaren. Det är inte ens jag som skriver nu.
Citera
2007-10-09, 15:18
  #11
Avstängd
sinnipss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tidenrinnerivag
Min kompis har gjort alla inlägg på denna användaren. Det är inte ens jag som skriver nu.


Exakt, detta är också min kompis andvändare inte jag som skriver..
Citera
2007-10-09, 18:47
  #12
Medlem
Alladins avatar
Ontopic nu kompisar!

/mod.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback